Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme turbocompresorul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme turbocompresorul

    Salutare.
    Am o problema cu turbo la un W210, 2,2 cdi.
    Cand turbina intra in functiune se aude un zgomot ciudat. Dupa ce am scoc furtunul de la turbina, am observat ca paletele turbinei ating corpul turbinei. Ce este de facut? Alta turbina sau se poate repara?

  • #2
    Originally posted by w210 View Post
    Salutare.
    Am o problema cu turbo la un W210, 2,2 cdi.
    Cand turbina intra in functiune se aude un zgomot ciudat. Dupa ce am scoc furtunul de la turbina, am observat ca paletele turbinei ating corpul turbinei. Ce este de facut? Alta turbina sau se poate repara?
    Probabil cu alta turbina. Totusi, nu am mai vazut niciodata asa ceva, in sensul ca senzorii detecteaza anomaliile turbinei inainte sa se ajunga la ceva genu " sa atinga" corpul turbinei. Era normal sa bage prea mult ulei, si asta sa fie motivul pentru care sa trebuiasca schimbat. Bafta!

    Comment


    • #3
      Si eu stiu ca nu mai e nimic de facut daca se strica,deci inlocuita doar.

      Comment


      • #4
        Originally posted by paul1983 View Post
        Si eu stiu ca nu mai e nimic de facut daca se strica,deci inlocuita doar.
        am gasit pe net o gramada de firme care reconditzioneaza turbine. Si asa am saptamana asta drum spre Bucuresti poate ajung pana la una sa vad cat ma costa.

        Comment


        • #5
          Se reconditioneaza , dar nu tine.Tot la schimbat se ajunge , acum depinde , cum ai bani , cum iti convine.

          Comment


          • #6
            Ba se reconditioneaza. Daca kitul de reparatie(paleti, ax, bucsi, semeringuri) este original Germania, merge fara probleme. Dar vezi tu/ ca sa faci asta iti trebuie si masina de centrat axu cu paletii, fiindca in turatie maxima la 180.000r/m nu se stie cit o sa reziste.
            Originally posted by grigorean View Post
            Se reconditioneaza , dar nu tine.Tot la schimbat se ajunge , acum depinde , cum ai bani , cum iti convine.

            Comment


            • #7
              Pai asta zic.Ca din fabrica nu iese.Asta spun toti care repara turbine , ma refer la oameni cu experienta si scule calumea.

              Comment


              • #8
                multumesc de sfaturi. m-am interesat, costa in jur la 1500 lei reconditionarea turbinei, garantie 1 an fara limita de km.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF