Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 cdi : Fum foarte negru...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La mine a facut la fel. Am reconditionat injectoarele, 400 RON/bucata, iar apoi nu se mai vedea niciun fum

    Comment


    • #17
      Salut,am si eu o problema tot cu fumu am un W210 143cp automatic si imi scoate fum negru de imi face bara neagra,cand sta la relanti imi scoate un pic cand dau drumu la clima imi socate fum negru si din cand in cand mai intrerupe si cand intrerupe atuncea imi scoate mai mult.Cand plec de la semafor imi scoate fum si dupaia ii ok,prima pedala scoate si cand ii in sarcina,am curatat egr am schimbat injectoarele,galeria curatata nu sufla niciunde la intercooler nu stiu ce sa ii fac.Cand am bagat staru mi-a zis ca la cutie de viteze nu are destul impuls sau ceva de genu nu are curent destul si debitmetru cand sta la relanti motoru ii sub nivelu care trebuie.Multumesc

      Comment


      • #18
        As schimba si debitmetrul, nu e scump.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #19
          Salutare dragi colegi o simpla intrebare am si eu si anume lipsa cu desavarsire a fagurelui acela din catalizator poate aduce ceva mai mult fum?ma refer la primul catalizator imediat dupa turbo(masina este W 210,2,2 cdi,143 de cai) si ca si colegul de mai sus am sezizat ca atunci cand pormesc clima pe rece scoate ceva mai mult fum...
          Nu am probleme de plafonare a motorului,masina e in parametri verificat pe tester la Mastermario vreau doar sa stiu daca catalizatorul lipsa poate influenta,eu cred ca da dar mai astept si alte pareri inainte de a-l schimba.Multumesc anticipat

          Comment


          • #20
            Nu, n-are nici o relevanta prezenta/lipsa catalizatorului in raport cu fumul negru vizibil la esapament. INSA cuplarea AC determina schimbarea parametrilor de injectie, lucru vizibil facil pe STAR. Valorile de corectie pe injectoare, la mine de ex, se modifica/cresc. Un injector care apare cu 1,9 corectie sare la 2,2-2,5 in momentul pornirii AC.
            Concluzia este, dupa mintea-mi, ca ai vrea sa verifici cu STAR-ul cele expuse mai sus.

            LE: vorbesti de primul cat, ai impresia ca mai e vreunul pitit?
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Pai e catalizatorul imediat dupa turbo si mai este unul la jumatatea masinii(cel putin asa e la mine)apoi vine finala de esapament...in fine nu asta e problema.


              Tu (Silviule) crezi ca lipsa catalizatorulu nu are treaba cu fumul?bine ca da fum cand plec mai tare dupa loc,daca merg incet constant e ok nu da fum,in fine are si 330 000KM deci poate e normal.Turbina daca a inceput sa suiere mai tare poate avea vreo relevanta?am vazut ca e ceva ulei sus in admisie dupa circuitul Turbo(ma gandeam ca si ala ar putea da fum negru)

              Multumesc

              Comment


              • #22
                Ia vezi si in EPC/WIS daca intr-adevar mai e vreun cat. 270 si 320 cdi au doua, da.
                Nu cred ca turbina e vinovata de fum, mai degraba injectoarele, posibil EGR-ul. Nu mai tin minte, galeria de admisie si IC-ul le-ai curatat vreodata?
                Pe de alta parte iti pot spune ca si eu am ceva fum la talpa grea, insa data fiind varsta de 14 ani a junghiului nu ma ingrijorez. Trage ok, nu consuma mult, las-o asa. Daca e vreo buba tzipa/leshina ea, stai linistit.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Masina nu are nimic

                  Este foarte normal ce se intimpla cu masina ta, mai ales daca zici ca nu se limiteaza. Asa merg toate, si este foarte normal. Asta din cauza ca ai o masina din 2000-2002. Daca ai fi dat timpul inapoi ai fi fost foarte multumit de ea fiindca nu puteai compara cu alte modele mai noi.

                  Insa. De fiecare data exista un.... insa.....
                  Am inteles ce vrei: Daca masina ar avea un update in injectie/amestec, ar scoate mult mai putin fum, ar fi echivalentul de euro5. Toate componentele de la sistemul de injectie pina la diferential ar avea o viata cu pina 35% mai mare. Practic aceeasi norma de poluare cu a unui Mercedes din 2009 chiar si fara filtru de particule.

                  Sau daca nu dispui de tehnica de mai sus atunci alta varianta ca sa scapi de fum este sa reduci 0.12mm la limitatorii de deschidere la injectoare/ asta o poti rezolva la un pompagiu (banuiesc ca dupa 15 ani de folosinta, sigur ai ceva duze decalibrate la injectoare)
                  Eu unul pot rezolva injectorul CRD1 si CRD2 in orice bucatarie sau chiar in aratura. Insa.... Insa.. fara martori.

                  Sau sa no mai lungim atit bagi injectoare noi noute originale:
                  6110700487sau 6110700587sau6110700687
                  Important este ca nu ti se limiteaza si nu ai errori.


                  Originally posted by sorinvuta View Post
                  Salutare dragi colegi o simpla intrebare am si eu si anume lipsa cu desavarsire a fagurelui acela din catalizator poate aduce ceva mai mult fum?ma refer la primul catalizator imediat dupa turbo(masina este W 210,2,2 cdi,143 de cai) si ca si colegul de mai sus am sezizat ca atunci cand pormesc clima pe rece scoate ceva mai mult fum...
                  Nu am probleme de plafonare a motorului,masina e in parametri verificat pe tester la Mastermario vreau doar sa stiu daca catalizatorul lipsa poate influenta,eu cred ca da dar mai astept si alte pareri inainte de a-l schimba.Multumesc anticipat

                  Originally posted by sorinvuta View Post
                  Salutare dragi colegi o simpla intrebare am si eu si anume lipsa cu desavarsire a fagurelui acela din catalizator poate aduce ceva mai mult fum?ma refer la primul catalizator imediat dupa turbo(masina este W 210,2,2 cdi,143 de cai) si ca si colegul de mai sus am sezizat ca atunci cand pormesc clima pe rece scoate ceva mai mult fum...
                  Nu am probleme de plafonare a motorului,masina e in parametri verificat pe tester la Mastermario vreau doar sa stiu daca catalizatorul lipsa poate influenta,eu cred ca da dar mai astept si alte pareri inainte de a-l schimba.Multumesc anticipat

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc pentru sfaturi Mercedes-cdi si Cutaresku m-am mai linistit,intercoolerul si de fapt toata partea de la turbo la EGR sunt noi,inclusiv senzorii,inclusiv debitmetru(piese noi originale OEM),galeria de admisie si EGR-ul sunt curate ca o cam calc anul trecut am schimbat si un injector cu unul sh ce e drept dar Mastermario a zis ca totul e in parametrii...mai vedem cert e ca ajunge ceva ulei in admisie de la circuitul turbo si cred ca si de acolo e ceva fum negru

                    PS-am si doua Sprintere un 216CDI si un 316 CDI ambele trecute de 400000KM si nu dau fum deloc eu stiu compar cu astea mereu cred ca e mai reusit motorul de 2700

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF