Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la reincarcarea cu freon!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la reincarcarea cu freon!

    Am reincarcat de curand cu freon 2 masini cu freon. Un mercedes e200 2006 si un vw golf 4 2001. Cand am ajuns de la service acasa s-a rupt la ambele masini cureaua de accesorii.Vreau sa stiu daca reincarcarea cu freon ar putea avea vreo legatura cu acest incident.Multumesc anticipat celor care ma vor ajuta!

  • #2
    Nu cred ca ar avea vreo legatura, si totusi este prea mare coincidenta sa se rupa la ambele , si numai dupa operatiunea asta.

    -pot fi 3 chestii, dar mai mult fictive, ipotetice

    1. Odata cu umplerea instalatiei, compresul de clima, incepe sa lucre, cea ce nu facea si cand instalatia era goala,
    -daca compresorul lucra, cureaua este mai solicitata,
    -daca cureaua era uzata, si era solicitata mai mult ca inainte..... s-a rupt

    2. In timpul operatiunii s-a scapat/turnat accidental freon pe curea, si s-a slabit dramatic rezistenta ei, freonul fiind foarte toxic si din cate stiu coroziv,nociv, etc

    3. Cine ti-a facut operatiunea , "iti este dusman" si ti-a taiat/increstat cureaua.

    Repet in mod normal incarcarea cu freon , nu face alceva decat sa iti faca clima/AC sa mearga in parametri, nu afecteaza in nici un fel cureaua sau alte componente.

    Ce am spus eu este ipotetic, dar poate fi si adevarat.
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Cel mai probabil prima varianta ,cureaua a fost solicitata mai mult prin adaugarea compresorului in ecuatie si probabil fiind uzata a cedat

      Comment


      • #4
        Originally posted by giuc View Post
        Am reincarcat de curand cu freon 2 masini cu freon. Un mercedes e200 2006 si un vw golf 4 2001. Cand am ajuns de la service acasa s-a rupt la ambele masini cureaua de accesorii.Vreau sa stiu daca reincarcarea cu freon ar putea avea vreo legatura cu acest incident.Multumesc anticipat celor care ma vor ajuta!
        Sa va spun cum sta treaba cu incarcatul instalatiei cu freon,cea mai mare prostie facuta masinii voastre,bani dati degeaba pe freon +manopera sau uite ce se mai intampla dupa efectuarea schimbului,dar ma indoiesc ca acea curea s-a rupt din cauza reincarcarii cu freon.Am vorbit cu un coleg de-al meu de la untretinere ce se ocupa exact cu asa ceva(verifica instalatiile de climatizare din magazinele firmei si le repara daca e cazul)niciodata nu se completeaza cu freon doar atunci cand este por in instalatie si-l pierde,altfel nu se umbla la freon pentru ca nu e necesar,nu se pierde,nu se evapora,nu dispare din instalatie decat atunci cand e spart sau exista por pe unde sa iasa din instalatie.Asa am fost sfatuit de un mecanic care lucreaza cu freon de multi ani si cu instalatii de racire,drept exemplu frigiderul de acasa,de cate ori ati bagat freon in el?Niciodata,nici la masina nu trebuie daca nu este por undeva sa-l piarda.Faceti cum credeti,dar eu va sfatuiesc sa nu va aruncati banii aiurea chiar pe orice fitza.

        Comment


        • #5
          In instalatia de freon nu se completeaza cu freon asa cum ai completa cu ulei in motor. In cel mai fericit caz se recupereza freonul, se verifica etanseitatile apoi se reintroduce freon si ulei in instalatie la cantitatile prescrise de producator. Pt asta sunt aparate speciale care nu se regasesc la orice service sau la orice frigotehnist care are o butelie de freon si care mai completeaza instalatiile pe la vreun amarat mai rau de caldura si caruia nu-i mai merge AC-ul pe masina. O cantitate prea mare de freon duce la suprasolicitarea compresorului, care creaza o presiune prea mare si de aici mersul ingreunat al acestuia care a dus la ruperea curelei. Zi mersi ca n-a crapat instalatia...

          Comment


          • #6
            Mentionez ca am stat langa cel care a reincarcat ambele instalatii ale masinilor cu freon si nu a fost vorba nici de ruperea intentionata a curelei, nici de caderea accidentala de freon care ar putea avea efect coroziv asupra curelei.Din cate imi amintesc a facut un test, a tinut cu un aparat o presiune la 20 bar in instalatie vreo 10 minute, apoi a bagat o substanta fluorescenta pentru a detecta eventualele gauri ale instalatiei, a bagat freon dintr-o butelie verde, si cam asta s-a intamplat.Dupa aproximativ 10 km la ambele masini s a rupt cureaua de accesorii, la vw s a rupt de tot iar la mercedes s-a rupt pe toata lungimea ei, subtiindu-se efectiv din 6 caneluri au ramas aproximativ 4. M-am gandit ca e prea mare coincidenta sa se rupa ambele dupa 10 km ma gandeam sa fac un test la reprezentanta mercedes pentru a ma convinge daca a fost o coincidenta sau cel care a efectuat operatiunea nu a efectuat-o corect si asta a dus la cele intamplate.Ce imi recomandati sa fac in aceasta situatie? Multumesc tuturor celor care ma vor ajuta cu sfaturi.

            Comment


            • #7
              Problema ta poate fi incarcarea cu prea mult gaz R 134 ca asa se numeste.Instalatia, nu orice necalificat cu o butelie de gaz si un manometru o poate face.Orice tip de masina foloseste un anumit gramaj de gaz combinat cu o anumita cantitate de ulei speciala pt.ungerea compresorului(sub capota este o eticheta care iti spune ce tip de gaz se folosestste si gramajul) iar procedura cu aparatura speciala nu se face in 10 min,nu va mai duceti la toti scamatorii care pretind ca sunt specialisti.E mult de povestit cum functioneazea masinaria, dar ea face toti banii si toata treaba .

              Comment


              • #8
                mare dreptate stimabile !!!!! cine scrie mai sus...treburile alea cu ciupit cureaua.....scapat freon...il rog sa se mai documenteze......sau sa ma caute sa il pun eo pe el sa scape freon



                Originally posted by florineasca View Post
                In instalatia de freon nu se completeaza cu freon asa cum ai completa cu ulei in motor. In cel mai fericit caz se recupereza freonul, se verifica etanseitatile apoi se reintroduce freon si ulei in instalatie la cantitatile prescrise de producator. Pt asta sunt aparate speciale care nu se regasesc la orice service sau la orice frigotehnist care are o butelie de freon si care mai completeaza instalatiile pe la vreun amarat mai rau de caldura si caruia nu-i mai merge AC-ul pe masina. O cantitate prea mare de freon duce la suprasolicitarea compresorului, care creaza o presiune prea mare si de aici mersul ingreunat al acestuia care a dus la ruperea curelei. Zi mersi ca n-a crapat instalatia...

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF