Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Martor avarie motor aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pentru cei care schimba senzorii si tot nu pot rezolva problema/ sau pentru cei care nu vor sa mai schimbe senzorii/ exista si alte remedii. Technica evolueaza de la zi la zi cu raspunsuri si remedii. Schimbul de informatii cu celelalte natiuni ne ajuta foarte mult.

    Comment


    • #17
      Buna seara, aceasi problema am intampinat-o si eu venind ieri din Franta. Am rulat vreo 40Km dupa ce mi sa aprins becul la carburant, si nu mi sa mai turat peste 3000, pe urma sa aprins martoru motor galben asta mi sa intamplat dupa ce am intrat in Germania. am luat cartea masinii si am citit, in unele cazuri trebuie sa pornesti/opresti motorul de 4-5 ori; am facut in tocmai si masina mergea f bine dar tot cu becul aprins. cand o turam peste 4000 iar intra motorul in avarie si nu se tura si iar opream, am facut asta de vreo 4 ori si am ajuns acasa si nupa cativa km prin tara sa stins si becu. ce poate fi??? mentionez ca daca opream numai o data motoru nu rezolvam nimic

      Comment


      • #18
        Bien venu en roumanie. Cind ajungi in romania totul merge struna.
        Daca ajungi la un tester de classa, poti afla cea fost sau ce are masina. Depinde si cum sti sa talmacesti la tester...
        Originally posted by alexpop81 View Post
        Buna seara, aceasi problema am intampinat-o si eu venind ieri din Franta. Am rulat vreo 40Km dupa ce mi sa aprins becul la carburant, si nu mi sa mai turat peste 3000, pe urma sa aprins martoru motor galben asta mi sa intamplat dupa ce am intrat in Germania. am luat cartea masinii si am citit, in unele cazuri trebuie sa pornesti/opresti motorul de 4-5 ori; am facut in tocmai si masina mergea f bine dar tot cu becul aprins. cand o turam peste 4000 iar intra motorul in avarie si nu se tura si iar opream, am facut asta de vreo 4 ori si am ajuns acasa si nupa cativa km prin tara sa stins si becu. ce poate fi??? mentionez ca daca opream numai o data motoru nu rezolvam nimic

        Comment


        • #19
          Eu am un e280 benzina din 2005 si de cateva zile mi s-a aprins si mie! Ma poate ajuta careva .. ?

          Comment


          • #20
            Am si eu aceiasi problema cu martorul motor galben.S-a aprins in drum spre Sibiu si nu s-a mai stins nici pana in prezent.(cca 3 zile).Precizez ca la mine motorul se poate tura peste 3000 ture fara probleme.Va rog un sfat sa scap de aceasta problema.

            Comment


            • #21
              Saptamina asta voi fi in Fetesti sa repar un C class si daca vrei......... dau si pe la tine sa vedem cit de repede pot so repar.
              Originally posted by adyzahus View Post
              Am si eu aceiasi problema cu martorul motor galben.S-a aprins in drum spre Sibiu si nu s-a mai stins nici pana in prezent.(cca 3 zile).Precizez ca la mine motorul se poate tura peste 3000 ture fara probleme.Va rog un sfat sa scap de aceasta problema.

              Comment


              • #22
                OK ,este perfect,cand ai timp si esti in Fetesti da un tel.la nr 0723600646.

                Comment


                • #23
                  SCUZE nr de tel este 0732600646

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by adyzahus View Post
                    Am si eu aceiasi problema cu martorul motor galben.S-a aprins in drum spre Sibiu si nu s-a mai stins nici pana in prezent.(cca 3 zile).Precizez ca la mine motorul se poate tura peste 3000 ture fara probleme.Va rog un sfat sa scap de aceasta problema.
                    Cam multe probleme de genu deodata...Se pare ca o fii o problema de sezon acesta cu martorul de avarie....) Scz de offtopic ...

                    Comment


                    • #25
                      Am patit si eu chestia cu martoul galben aprins.

                      Am fost la tester si o data a fost filtrul de particule (s-a remediat cu un program de ardere rapida comandat de calculator) si alta adata a fost codul P1407 - EGR (nu mai era valabil la momentul testarii).

                      Deci pot fi mai multe cauze care sa aprinda martorul galben-motor. Pot fi cauze minore care apar accidental dar si cauze care pot deveni majore. Parerea mea e ca trebuie facuta testarea.

                      Viorel

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by sorin View Post
                        Problema s-a rezolvat. Astazi am schimbat senzorul de presiune diferentiala DPF si masina merge super. Senzorul nu a costat decat 196 Ron. Multumesc si toate cele bune.


                        de unde l-ai cumparat ca pe la mine sunt niste preturi astronomice la acast senzor?

                        Comment


                        • #27
                          Salut tuturor!

                          Eu am un w211 din 2005, 220Cdi, acum are 130.000 km, sapt trecuta am facut un drum bistrita-mures, si am observat ca nu mai tragea motorul de la 2800-3000 turatii. Adica de turat se tura dar nu mai tragea, aporximativ la fel ca si la cruise control cand il limitezi, apesi pedala in gol.La intoarcere s-a si aprins martorul din bord care indica probleme la motor. Am citit toate topicurile de pe forum pe aceasta tema si am ajuns la concluzia ca e EGR-ul , galeria de admisie, filtru de particule...pot fi multe. Am mers azi la un tester , a aparut o singura problema: P080F(habar nam ce ie aia poate ma ajuta cineva). L-a resetat tipul, a sters problema asta din comp. si m-a trimis sa fac o tura de aproxim 20 km, si sa il turez sa vada daca mai apare ceva.Am mers, nu mai aparea nici un bec aprins in bord, nu mai aveam problema cu turatiile peste 3000, dar simteam ca nu mai trage, cum tragea inainte.Bine diferenta era aproape nesesizabila dar io o simteam.Am venit inapoi, a pus iar testerul iar acum a aparut: P2359-Comanda presiune servo motor. Binenteles ca a sterso si pe asta si urmeaza sa fac un drum mai lung zilele viitoare , unde o sa o "calc" de sa se aprinda toate becurile posibile si va pune apoi testerul sa vada ce poate sa mai apara.In cazul in care nu mai apare nici o buba o sa ma apuc sa curat EGR-ul galeria si tot ce tine de admisie desi la km astia nu cred ca poate fi aia.Daca are cineva o parere astept cu nerabdare daca nu drum bun..si o sa va tin la curent.
                          P.S.:scuze ca v-am dat de citit atat dar poate pe unii ai ajuta pe viitor...
                          GRATIS NU EXISTA, IEFTIN NU REZISTA

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF