Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor avarie motor aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor avarie motor aprins

    De cateva zile martorul galben care arata ca motorul merge in sistem avarie ramane aprins. dupa ceva timp opresc motorul si il repornesc si atunci acest mesaj dispare. I-mi puteti spune ce ar putea fi?
    Last edited by no problem; 07-01-2010, 23:48 PM.

  • #2
    Pune tester-ul, greu de dat asa cu parerea...vezi ce eroare/erori ai si dupa se interpreteaza....
    Pot fi multi factori... injectoare obosite, senzori neoperationali, debitmetru, neetansietate la furtune etc...
    Totusi eroarea aia cand/cum apare?
    Last edited by flavius89; 06-12-2010, 12:23 PM.
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

    Comment


    • #3
      Am patit si eu ceva asemanator am mers pana aproape am terminat motorina din rezervor si s-a aprins.Am sters eroarea la tester si nu a mai aparut

      Comment


      • #4
        Mi s-a intamplat si mie sa merg cu motorina aproape de terminare. Dar de ce nu apare mereu? De ce nu mai ramane aprins dupa ce repornesc din nou motorul?
        Am observat ca apare atunci cand intradevar mi se aprinde becul de la rezervor. Si zic eu si atunci cand o parchez in soare puternic. Dar asta nu stiu sigur insa. Injectoare , debitmetru nu as crede ptr ca totusi masina alearga, nu e lenesa.
        Last edited by no problem; 07-01-2010, 23:50 PM.

        Comment


        • #5
          Posibil sa fie si de la mizeria care ajunge la valvola egr si trebuie sa cureti tubulatura, admsia,depinde, dute la un tester.
          dany

          Comment


          • #6
            Originally posted by sorinita View Post
            Posibil sa fie si de la mizeria care ajunge la valvola egr si trebuie sa cureti tubulatura, admsia,depinde, dute la un tester.
            Eu am curata galeria si egr si am schimbat si compresorul de clima.
            A ramas aprins fault galben .Ce poate fi? Masina trage bine.w211 2004 2,2 cdi
            Ca nu am freon?

            Comment


            • #7
              Daca pana acum martorul se stingea dupa repornire , acum ramane mereu aprins. Si am observat ca nu se tureaza peste 3000 rot/min. Am curatat EGR si sa stiti ca nu era asa murdar. Astazi am programare la tester si poate voi afla hiba. Va tin la curent cu noutatile.
              Last edited by no problem; 07-01-2010, 23:52 PM.

              Comment


              • #8
                Am ajuns si la tester; scurt-circuit senzor presiune diferentiala DPF. Sa inteleg ca datorita acestui senzor defect filtrul de particule nu si-a facut autocuratarea? Exista sanse ca filtrul sa fie defect? Daca da, se mai poate face regenerarea lui? Multumesc.
                Last edited by no problem; 07-01-2010, 23:52 PM.

                Comment


                • #9
                  Verifica filtru particule , turbina , sonda egr , injectoare ... Pot fi mai multe cauze pentru acea eroare ... eu sunt patit !!
                  Last edited by no problem; 07-01-2010, 23:53 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Testerul mi-a dat deja defectul. Am facut comanda de senzorul de presiune diferentiala si acum astept sa-l primeasca la reprezentanta. Il voi schimba si atunci voi trage concluzii. Mentionez ca ptr tester am fost la reprezentanta si ca defect nu a aparut decat acel scurt -circuit . Intrebam doar daca testerul de la reprezentanta poate sa-mi dea un defect eronat si sa ma astept la cu totul altceva de ce au gasit ei.Multumesc.
                    Last edited by no problem; 07-01-2010, 23:54 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Hello!
                      Am acelasi defect (destul de frecvent din ce vad eu aici), senzorul aprins si nu trece de 300 de ture. La tester mi-au spus ca e colmatat (?) filtrul de particule si dupa ce au sters eroarea si au pus un aditiv ceva in rezervor m-au sfatuit sa merg pana golesc rezervorul. Defectul a disparut si cateva zile (dupa un drum la mare) a reaparut din senin. Acum stau si ma gandesc daca e un senzor (ca in cazul prezentat de Sorin) sau e din motorina (desi la OMV pana acum nu am avut surprize).
                      Daca Sorin are un rezultat as fi bucuros sa stiu.
                      Daca aveti alte idei...?
                      Masina este un MB E220 din 2006 si nu are inca 70000KM.
                      Multumesc!

                      Comment


                      • #12
                        Sal All! Am si eu tot un W211 220cdi /2004/ 135Tkm,si am aceeasi problema, ca si voi adica martorul galben motor avarie aprins.Mie mi sa aprins dupa ce am rulat pe rezerva apox.40km.Motorul suna normal ca inainte,se tureaza si accelereaza normal,nu scoate fum.Stie cineva un tester bun in Bucuresti?! Sau trebuie mers direct la MB?

                        Comment


                        • #13
                          Am rezolvat. Dupa ce am trecut pe la un service unde mi-au gasit EGR defect si au zis ca pentru numai 300Euro imi curata EGR si galeriile pentru ca asta ar fi defectul m-am mai gandit. 300E? Am mers la un amic si mi-a detectat o defectiune la un senzor de presiune (ATT?) pe care l-am gasit la Casa Auto cu 200ron si dupa inlocuire (10min) masina era ok! Am desfacut si EGR (5min) si nu era decat un strat fin de cenusa depusa...normal, iar galeriile erau ok. Cam asta e cu service-ul in RO.

                          Comment


                          • #14
                            Duceti-va unde vreti cu regenerarea si daca nu reusiti sa-i dati de cap ne intilnim si il rezolvam. NU VA PUN SA SCHIMBATI NIMIC.

                            Partea buna este ca nu o sa mai aveti probleme cu filtru de particule pe viata.


                            Originally posted by sorin View Post
                            Am ajuns si la tester; scurt-circuit senzor presiune diferentiala DPF. Sa inteleg ca datorita acestui senzor defect filtrul de particule nu si-a facut autocuratarea? Exista sanse ca filtrul sa fie defect? Daca da, se mai poate face regenerarea lui? Multumesc.

                            Comment


                            • #15
                              Problema s-a rezolvat. Astazi am schimbat senzorul de presiune diferentiala DPF si masina merge super. Senzorul nu a costat decat 196 Ron. Multumesc si toate cele bune.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF