Testezi comparativ roata respectiva sa fie la fel de incinsa ca cea de pe celalata parte.
In general spatele nu prea se incalzeste, mai ales daca ai folosit f putin frana.
Testul e oarecum simplu, apropii mana de disc la vreo 5cm. Ar trebui sa simti cum radiaza caldura. DAca nu se simte nimic, arunca vreo 2 stropi de apa pe butuc, vezi viteza cu care se evapora.
Nu pune mana ca te arzi.
Sau daca ai un termometru cu infrarosu ar fi si mai bine.
Un test relevant e cel in care mergi cu masina si folosesti cat mai putin frana.
DAca totusi una dintre roti se incinge etrierul e blocat.
In general spatele nu prea se incalzeste, mai ales daca ai folosit f putin frana.
Testul e oarecum simplu, apropii mana de disc la vreo 5cm. Ar trebui sa simti cum radiaza caldura. DAca nu se simte nimic, arunca vreo 2 stropi de apa pe butuc, vezi viteza cu care se evapora.
Nu pune mana ca te arzi.
Sau daca ai un termometru cu infrarosu ar fi si mai bine.
Un test relevant e cel in care mergi cu masina si folosesti cat mai putin frana.
DAca totusi una dintre roti se incinge etrierul e blocat.
Comment