Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bucsi telescoape

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bucsi telescoape

    Am si eu o problema foarte sacaitoare. Bucsile telescoapelor fata sunt distruse in proportie de 95 % .Deci practic, cand masina a fost ridicata pe elevator, locul unde trebuia sa fie bucsile telescoapelor, era o gaura in care cu greu se mai tinea si telescoapele. Se pot cumpara aceste bucsi separat de telescoape? Un amic de a meu zicea ca ar trebui sa fac ca la Dacia sa cumpar bucsi universale, si sa le tai dupa cum ma taie capul, cat sa fie acolo . M-am interesat la un magazin de piese auto, si mi s-a zis ca nu se poate schimba decat cu telescoape noi, si binenteles cu bucsile noi. Astept raspuns!
    Multumesc anticipat!

  • #2
    Daca nu vrei sa pui amortizoare noi,pune bucse turnate.....

    Comment


    • #3
      Originally posted by DMIHNEA View Post
      Daca nu vrei sa pui amortizoare noi,pune bucse turnate.....
      Poi ideea e ca telescoapele isi fac treaba, dar problema e ca face un zgomot infernal cand trec peste denivelari si diferenta de nivel la asfalt. Oricum, unde as putea gasi bucse turnate? Calitatea este buna la aceste bucse?

      Comment


      • #4
        Eu zic ca turnate sunt super,acolo unde stau nu se solicita calitatea bucsei..

        Comment


        • #5
          Cauza distrugerii bucselor este amortizorul in sine. Daca e defect, poti sa pui orice fel de bucsa pentru ca se va distruge imediat.
          Amortizoarele vin cu bucse care in mod normal tb sa reziste pe toata durata de viata a lui.
          Deci inainte de a schimba bucsele verifica starea amortizoarelor.

          Comment


          • #6
            Da, la Mercedes poti sa faci linistit ca la Dacie ... Sa nu uiti sa legi bine telescoapele cu sarma.

            OnTopic: Da-ne o serie de caroserie sa vedem daca nu se gaseste ceva pe original.

            Toate cele bune !

            Comment


            • #7
              Originally posted by xena View Post
              Cauza distrugerii bucselor este amortizorul in sine. Daca e defect, poti sa pui orice fel de bucsa pentru ca se va distruge imediat.
              Amortizoarele vin cu bucse care in mod normal tb sa reziste pe toata durata de viata a lui.
              Deci inainte de a schimba bucsele verifica starea amortizoarelor.
              Este adevarat ca drumurile proaste si amortizoarele defecte distrug bucsile .
              Demonteaza amortizoarele, si daca sunt bune da afara bucsile .
              Masoara exteriorul si interiorul bucsilor si cauta in magazine. Vezi ce se potriveste ;daca sunt mai lungi le tai pe strung sau cu bomfaierul .
              Sa auzim numai de bine !.
              Last edited by nstoe; 06-12-2010, 23:29 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by xena View Post
                Cauza distrugerii bucselor este amortizorul in sine. Daca e defect, poti sa pui orice fel de bucsa pentru ca se va distruge imediat.
                Amortizoarele vin cu bucse care in mod normal tb sa reziste pe toata durata de viata a lui.
                Deci inainte de a schimba bucsele verifica starea amortizoarelor.
                Nu neaparat nu-i tot una daca ai roti pe 17 cu tlaon pe 45 sau roti pe 15 cu tlaon pe 65, alea pe 17 distrug tot incepand de la bucsi, rotule ,capete de bara ,telescoape si in cel mai rau caz caseta de directie

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ovidiu accord View Post
                  Nu neaparat nu-i tot una daca ai roti pe 17 cu tlaon pe 45 sau roti pe 15 cu tlaon pe 65, alea pe 17 distrug tot incepand de la bucsi, rotule ,capete de bara ,telescoape si in cel mai rau caz caseta de directie
                  Cine a zis ca talonul nu conteaza? Cu cat ai talonul mai mic cu atat se distrug mai repede articulatiile.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Orvo View Post
                    Da, la Mercedes poti sa faci linistit ca la Dacie ... Sa nu uiti sa legi bine telescoapele cu sarma.

                    OnTopic: Da-ne o serie de caroserie sa vedem daca nu se gaseste ceva pe original.

                    Toate cele bune !
                    O sa va dau o serie, dar nu acuma, ca deocamdata masina e inca la vopsit. Dupa ce o sa o aduc de la vopsit o sa dau o serie. Multumesc!
                    Last edited by SirDeadline; 06-16-2010, 18:11 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by nstoe View Post
                      Este adevarat ca drumurile proaste si amortizoarele defecte distrug bucsile .
                      Demonteaza amortizoarele, si daca sunt bune da afara bucsile .
                      Masoara exteriorul si interiorul bucsilor si cauta in magazine. Vezi ce se potriveste ;daca sunt mai lungi le tai pe strung sau cu bomfaierul .
                      Sa auzim numai de bine !.
                      Si atunci ar trebui sa ma pot folosi asa de ele? Fara alte modificari? In sensul in care W210 este o masina greoaie. Bucsile astea o sa ma tina 2 saptamani? Sau doar o saptamana?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ovidiu accord View Post
                        Nu neaparat nu-i tot una daca ai roti pe 17 cu tlaon pe 45 sau roti pe 15 cu tlaon pe 65, alea pe 17 distrug tot incepand de la bucsi, rotule ,capete de bara ,telescoape si in cel mai rau caz caseta de directie
                        Jantele mele sunt de 215/55/R16, o dimensiune destul de standard, dar la care se gasesc cauciuri foarte greu, si chiar pe care le gasesti sunt aduse la comanda si costa foarte mult. De ex. 1 buc. cauciuc Michelin iarna 1200 RON. Cam prostesc!
                        Apropo, are cineva jante de aliaj de vanzare?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by xena View Post
                          Cauza distrugerii bucselor este amortizorul in sine. Daca e defect, poti sa pui orice fel de bucsa pentru ca se va distruge imediat.
                          Amortizoarele vin cu bucse care in mod normal tb sa reziste pe toata durata de viata a lui.
                          Deci inainte de a schimba bucsele verifica starea amortizoarelor.
                          Cum as putea sa verific daca sunt inca functionale? Adica vreau sa zic ca nu sunt scurgeri de ulei pe ele, nu o ia masina razna daca fortez o curba, nu ma poarta in functie de santurile de pe drum, etc . Nu gasesc ceva ce ar fi defect la ele in afara de bucsi. Daca aveti alta idee cum le pot testa astept sugestii! Multumesc!

                          Comment


                          • #14
                            Amortizoare + bucsi

                            In primul rand de unde stii ca ai amortizoare pe ulei si nu pe gaz ?
                            Daca sunt pe ulei si au scurgeri ,de lasi frumusel sub masina si te uiti la ele ;vei vedea cu ochiul liber ulei pe amortizor .
                            Daca nu se vede ulei, le demontezi si faci cateva extensii cu ele .Cele bune trebuie sa mearga foarte greu .
                            In privinta bucsilor nu vad ce anume nu ai inteles din ce ti-am postat .
                            Cat vrei sa mai mergi cu masina in halul in care spui ca este ?.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by nstoe View Post
                              In primul rand de unde stii ca ai amortizoare pe ulei si nu pe gaz ?
                              Daca sunt pe ulei si au scurgeri ,de lasi frumusel sub masina si te uiti la ele ;vei vedea cu ochiul liber ulei pe amortizor .
                              Daca nu se vede ulei, le demontezi si faci cateva extensii cu ele .Cele bune trebuie sa mearga foarte greu .
                              In privinta bucsilor nu vad ce anume nu ai inteles din ce ti-am postat .
                              Cat vrei sa mai mergi cu masina in halul in care spui ca este ?.
                              Poi nu vreau sa merg cu masina in halul asta. Eu repar ce a stricat fostul proprietar, pentru ca asa am cumparat-o. Asta era doar o idee. Oricum am o oferta la telescoape si e 99 % ca le cumpar. Eu doar intrebam daca ar fi o idee ok, tinand cont ca un telescop nou costa destul de mult, si pe drumurile de la noi e o investitie costisitoare si care nu o sa aiba o durata mare de folosinta, deci in concluzie o investitie proasta. Multumesc pentru raspunsuri!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF