Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema incins roti...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema incins roti...

    Salut..
    Am si eu o problema la masina mercedes 190e an 1992 ...Cand am cumparat masina m-i s-a spus spus sa inlocuiesc placutele de frana...deoarece sunt ceva mai uzate..intr-adevar..erau facute praf...nu uzate..le-am schimbat toate bune si frumoase...dar rotile tot se incing..nu stiu de ce...dar am fost la mecanic..si a spus ca e neaerisita frana...ok...a aerisit-o mecanicul..dupa care...aceeasi problema...a 2-a zi am fost la el..si mi-a zis ca trebuie schimbati etrierii...acum nu stiu...voi reveni sa vedem daca inca mai am aceasta problema...daca intre timp ma puteti ajuta cu niste sfaturi ar fi perfect.

    Multumesc!

  • #2
    Daca te poti lipsi de masina o zi doua ar trebui sa dai frumos jos etrierii si sa-i cureti. Acum depinde si cam la ce standard vrei sa tii masinina. Eu as face urmatoarele:
    - dat jos etrierii
    - curatat grosier cu peria de sarma
    - lasat cel putin 24h in solutie de acid citric
    - schimbat garnituri (exista seturi de reparatie pentru asta)
    - montat totul la loc si gresat cu pasta de cupru

    Mai mult ca sigur ca problema ta se trage de la etrieri. Facand cele de mai sus ti-ai luat o grija de pe cap pentru multi ani. Eu am facut exact acelasi lucru la revizia sistemului de franare, care a inclus discuri, placute, saboti, furtune, etc. Sa vezi ce frumos arata niste etrieri curati pe o masina veche ....

    Comment


    • #3
      Originally posted by Orvo View Post
      Daca te poti lipsi de masina o zi doua ar trebui sa dai frumos jos etrierii si sa-i cureti. Acum depinde si cam la ce standard vrei sa tii masinina. Eu as face urmatoarele:
      - dat jos etrierii
      - curatat grosier cu peria de sarma
      - lasat cel putin 24h in solutie de acid citric
      - schimbat garnituri (exista seturi de reparatie pentru asta)
      - montat totul la loc si gresat cu pasta de cupru

      Mai mult ca sigur ca problema ta se trage de la etrieri. Facand cele de mai sus ti-ai luat o grija de pe cap pentru multi ani. Eu am facut exact acelasi lucru la revizia sistemului de franare, care a inclus discuri, placute, saboti, furtune, etc. Sa vezi ce frumos arata niste etrieri curati pe o masina veche ....
      Mersi pentru sfat..si cred ca asta chiar o sa si fac...deci sa inteleg ca nu e nevoie de alti etrieri noi?..trebuie doar curatati?...

      Comment


      • #4
        Poate jantele tale nu permit racirea suficienta a franelor.

        Comment


        • #5
          Nu e vorba de jante e vorba ca sigur asa cum a spus si Orvo mai sus pistonasele raman gripate dupa franare si tin placutele actionate pe discuri ,cu o curatare a lor scapa de probleme ...

          Comment


          • #6
            Te cred pe cuvant.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
              Nu e vorba de jante e vorba ca sigur asa cum a spus si Orvo mai sus pistonasele raman gripate dupa franare si tin placutele actionate pe discuri ,cu o curatare a lor scapa de probleme ...
              am avut initial si o problema cu jantele de la masina...batea in stanga fata..cand puneam frana trepida toata masina...nu stiu de ce.. am incercat initial alte cauciucuri crezand ca acestea au galca...problema inca era...dar dupa toata asta..am schimbat jantele si rotile de pe fata..le-am pus pe spate...si ...se pare ca acum fata nu mai bate...dar bate spatele..tot stanga...cam aiurea.....se poate sa fie si aceasta o problema?...

              Multumesc

              Comment


              • #8
                Originally posted by Orvo View Post
                Daca te poti lipsi de masina o zi doua ar trebui sa dai frumos jos etrierii si sa-i cureti. Acum depinde si cam la ce standard vrei sa tii masinina. Eu as face urmatoarele:
                - dat jos etrierii
                - curatat grosier cu peria de sarma
                - lasat cel putin 24h in solutie de acid citric
                - schimbat garnituri (exista seturi de reparatie pentru asta)
                - montat totul la loc si gresat cu pasta de cupru
                ....

                Sau ceva muult mai usor si fara costuri...Eu am fost la ITP si la roata dreapta fata nu imi prindea bine frana cu toate ca am placute aproape noi si etrierul l-am curatat nu de mult(da nu l-am curatat indeajuns de bine :P),am desfacut cele doua suruburi ale etrierului (inbus 7mm)am scos etrierul,dupa care am scos placutele si i-am pilit (cu o pila normala mica) urechiile placutelor deoarece erau pline de depuneri de praf de la placute iar la etrier tot asa locasul in care sta placutele era plin de depuneri (locul ala unde vin urechile placutelor) le-am curatat toate bine de tot si eu am dat cu foarte putina vaselina.Dupa toate astea,frana la ITP nu a mai dat gres!

                Cred ca placutele tale sunt ca cele din poza.

                Bafta
                Attached Files
                Last edited by mihai_urotiorc; 06-05-2010, 20:11 PM.
                Allways on the move...
                http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Ciobi View Post
                  am avut initial si o problema cu jantele de la masina...batea in stanga fata..cand puneam frana trepida toata masina...nu stiu de ce.. am incercat initial alte cauciucuri crezand ca acestea au galca...problema inca era...dar dupa toata asta..am schimbat jantele si rotile de pe fata..le-am pus pe spate...si ...se pare ca acum fata nu mai bate...dar bate spatele..tot stanga...cam aiurea.....se poate sa fie si aceasta o problema?...

                  Multumesc
                  Ce tip de jante sunt : are loc pe unde sa intre aerul, sau sunt pline?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sofermercedes View Post
                    Ce tip de jante sunt : are loc pe unde sa intre aerul, sau sunt pline?
                    Sunt pline... iar de garnituri am uitat sa precizez ...deja le-am schimbat ...credeam ca din cauza lor...deci ar cam trebui curatati etrierii ...maine ma apuc de treaba..si o sa revin cu ceva detalii ..

                    Multumesc
                    Last edited by Ciobi; 06-05-2010, 20:26 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Deci nu permit racirea optima a franelor. Incearca alte jante si vezi daca se mai incing. Aceasta problema este si periculoasa, deoarece franele nu functioneaza la parametrii optimi cand sunt calde.
                      Last edited by sofermercedes; 06-05-2010, 20:29 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sofermercedes View Post
                        Deci nu permit racirea optima a franelor. Incearca alte jante si vezi daca se mai incing. Aceasta problema este si periculoasa, deoarece franele nu functioneaza la parametrii optimi cand sunt calde.
                        ...o sa incerc...dar deocamdata incerc sa curat etrierii ...maine ma apuc de treaba...multumesc tuturor...o sa post-ez...dupa ce o sa fac o tura cu masina..dupa montarea etrierilor....

                        Comment


                        • #13
                          Salut..inca o problema..aparuta in aceasta seara...am intrat cu masina intr-o balta..si cand sa fac o curba 180 de grade...hopppp.....se blocheaza roata stanga fata...si parca nu mai aveam nici servodirectie trageam de volan ca la tractor....dau putin in frana..precizez nu aveam viteza maxim 15 la ora...se slabisera si franele..opresc motorul masinii..astept 1 minut..o pornesc la loc..si deodata...surpriza...totul era ca inainte..:| oare din ce cauza este aceasta problema?..astept raspunsuri .

                          Comment


                          • #14
                            Dacă pistonaşul în etrier se mişcă uşor şi revine la normal fără efort, atunci vă mai rămâne înlocuirea tuturor furtunelor care fac legătura între conductele de frânare şi etrieri. Este posibil ca acestea, din cauza lichidului de frână impropriu sau vechi, să aibă dimensiunile interioare foarte mici, iar revenirea lichidului de frână către pahar să se facă cu dificultate. Este o posibilă cauză, nu pretind că ar fi CAUZA.

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc pentru parere..si mai astept si alte pareri...

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF