Dupa un cip-tuning si modificare catalizator la 100.000km a mai mers 18.000km.Rezultat dezastruos.Dar rezolvata problema prin schimbarea motorului si a blocului catalizator.Cred ca e nevoie de o sectiune separata in care sa descriu povestea si rezultatele,si mai ales parcursul ei.Multe distrugeri in blocul motor si la nivelul pistoanelor.Avantaje au fost si poate notabile(consum 4,1 la 100,putere mai mare,demaraj in forta).Rezultatele le voi detalia de e vre-un interes din partea comunitatii in continuare.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Am schimbat motorul si blocul catalizator-filtru particole
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Originally posted by eceeacepare View PostDupa un cip-tuning si modificare catalizator la 100.000km a mai mers 18.000km.Rezultat dezastruos.Dar rezolvata problema prin schimbarea motorului si a blocului catalizator.Cred ca e nevoie de o sectiune separata in care sa descriu povestea si rezultatele,si mai ales parcursul ei.Multe distrugeri in blocul motor si la nivelul pistoanelor.Avantaje au fost si poate notabile(consum 4,1 la 100,putere mai mare,demaraj in forta).Rezultatele le voi detalia de e vre-un interes din partea comunitatii in continuare.http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34
www.mbretrofit.ro
Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
-
-
Modificarile aduse.Si evolutia in timp.
Initial a avut CP 122 si NM 270. A ajuns la CP 158 si NM 340. Modificarile au constat in rescrierea softului si golirea catalizatorului de filtru de particole. Masina devenind euro 3. Rescrierea softului si anularea martorul motor ca si pentru euro 3. Lent si in timp a aparut intensificarea zgomotului de motor. Modificarile initiale mi-au produs o incantare,asteptarile nu mi-au fost dezamagite. Cand zgomotul a devenit deranjant am cautat sa identific problema si refuzam sa acceptca ar fi putut pati ceva motorul. Am cautat toate cauzele posibile si imposibile (cautat sa elimin orice alta sursa de zgomot incepand cu injectoarele si terminand cu alternatorul) In final am desfacut blocul motor. In capul pistoanelor erau mici cratere si pe oglinda pistoanelor crevase(zgaraeturi mai mult sau mai putin adanci).Last edited by Luxian; 06-03-2010, 20:02 PM.
Comment
-
Extrem de trista experienta ta legata de resoftare...cred ca esti prima persoana de care aud ca a dat de asemenea "belele" in curtea Mercedesului...as vrea sa te intreb la cine ai facut resoftarea?
Personal am si eu resoftat motorul la Dimsport de aproximativ 20.000km+, dar nu am nici o problema cu el...iar reviziile le fac la 10.000km + duralube.
Am avut si un e46 318d de la 116cp/280nm la 156/365nm....singura problema dupa 10.000 imi patina mai tare ambreajul doar in prima treapta + consum ulei mai maricel. (ce-i drept nu facusem decat 15.000km cu ea...s-a comportat exemplar pe durata folosirii)Last edited by flavius89; 06-05-2010, 12:49 PM.MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP
Comment
-
Daca nu ati fi marit puterea la motor si va gaseati in aceeasi situatie, ce mai ziceati? Posibil cindva sa fi bagat benzina in loc de motorina si sa nu fi observat. Eu asa banuiesc. Mai ales daca masina se afla pe mai multe miini intr-o familie.
Pe de alta parte conteaza si cum te comporti in fata volanului si talpa cum calci aceleratie. De fapt cind tunezi motorul ridici performanta masinii la o viteza mai mare. Cei care tuneaza motoare trebuie sa dea si instructiuni de folosinta utilizatorului. De fapt cei care fabrica scule de tunning engine dau si sfaturi utile pentru masinii care multi nu le iau in consideratie.
Tuningul inseamna trecera unei masini obijnuite de serie, la clasa sport, adica mai puternica.
Originally posted by eceeacepare View PostInitial a avut CP 122 si NM 270. A ajuns la CP 158 si NM 340. Modificarile au constat in rescrierea softului si golirea catalizatorului de filtru de particole. Masina devenind euro 3. Rescrierea softului si anularea martorul motor ca si pentru euro 3. Lent si in timp a aparut intensificarea zgomotului de motor. Modificarile initiale mi-au produs o incantare,asteptarile nu mi-au fost dezamagite. Cand zgomotul a devenit deranjant am cautat sa identific problema si refuzam sa acceptca ar fi putut pati ceva motorul. Am cautat toate cauzele posibile si imposibile (cautat sa elimin orice alta sursa de zgomot incepand cu injectoarele si terminand cu alternatorul) In final am desfacut blocul motor. In capul pistoanelor erau mici cratere si pe oglinda pistoanelor crevase(zgaraeturi mai mult sau mai putin adanci).
Comment
-
Asa ma gandesc si eu....cine stie cum s-a circulat cu masina pana la cei 100.000km, felul de exploatare / intretinere....sunt multi factori care intra in discutie...
Am intalnit un caz recent la un A4 cu 100.00km reali cu motor praf (se comporta ca la 300.000km+).
Personal eu sunt PRO resoftare...toate masinile care imi trec prin mana le resoftez...dar trebuie avut grija cum se folosesc ...exact ceea ce a subliniat si colegul nostru de mai sus.MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP
Comment
-
Originally posted by eceeacepare View PostInitial a avut CP 122 si NM 270. A ajuns la CP 158 si NM 340. Modificarile au constat in rescrierea softului si golirea catalizatorului de filtru de particole. Masina devenind euro 3. Rescrierea softului si anularea martorul motor ca si pentru euro 3. Lent si in timp a aparut intensificarea zgomotului de motor. Modificarile initiale mi-au produs o incantare,asteptarile nu mi-au fost dezamagite. Cand zgomotul a devenit deranjant am cautat sa identific problema si refuzam sa acceptca ar fi putut pati ceva motorul. Am cautat toate cauzele posibile si imposibile (cautat sa elimin orice alta sursa de zgomot incepand cu injectoarele si terminand cu alternatorul) In final am desfacut blocul motor. In capul pistoanelor erau mici cratere si pe oglinda pistoanelor crevase(zgaraeturi mai mult sau mai putin adanci).
Tu ce modificari ai facut la motor in afara de resoftare ?
Comment
-
Sincer....... nu vor fi probleme.
Probleme pot aparea chiar daca nui faci nimic, ele vin, si gata, nu te intreaba daca vrei sau nu.
Originally posted by Carasu View PostEu am un E200 105 cp w211 , am schimbat turbina originala cu una de 150 cp, am schimbat EGR original cu unul de 150 cp, am schimbat volanta si ambreiaj cu unele de 150 cp, voi face un unchip pt filtru particule sa nu mai imi dea eroarea si voi resofta la 150 cp. Crezi ca va fi o problema ?
Tu ce modificari ai facut la motor in afara de resoftare ?
Comment
-
am vb cu George de pe forum, cel care se ocupa de resoftat, vreau sa imi scoata din computer senzorii de la filtrul de particule, sa il scot si pe el fizic de pe evacuare si sa o duc pe bestiuta asta mica pe la 170-180 cp ... ce zici ? sa incep sa plang de pe acum sau sa mai astept ?
Comment
-
Originally posted by Carasu View Postam vb cu George de pe forum, cel care se ocupa de resoftat, vreau sa imi scoata din computer senzorii de la filtrul de particule, sa il scot si pe el fizic de pe evacuare si sa o duc pe bestiuta asta mica pe la 170-180 cp ... ce zici ? sa incep sa plang de pe acum sau sa mai astept ?
le: acum am vazut ca ai manuala dar piese de pe e220, este ok...succes la modificariMB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP
Comment
-
Originally posted by flavius89 View PostE ok si pragul pe care vrei sa il atingi...e cam la limita cei drept, de preferat sa ai cutie automata ca sa nu ai probleme pe termen lung. In rest bafta la fugarit calutii...
le: acum am vazut ca ai manuala dar piese de pe e220, este ok...succes la modificari
Pai pt mine manuala e mama lor, sa pot sa ii dau eu in gusa pana ii taie motorina, nu sa imi schimbe ea dupa bunul plac, oricum ,nu am nebunii in cap gen "sa plec primu de la semafor" , dar vreau in momentul in care bag piciorul in ea sa rupa norii siii mult mult fum in spate
) (de la roti bineinteles
)
Comment
-
Maximul mai omeneste este de 150cp hai sa zicem 160 cu mult fum. I nici un caz 170.
Ca sa ai 180 trebuie sa schimbi turbina si intercoolerul si sa bagi cu debit marit.
Ai doar 4 cilindry. Pentru 170 in sus iti trebuie cu 5 sau 6.
La transmisie manuala cu 180ch ce zici de disck ambreiaj cupla cardan si suporti....................?
De ce crezi ca la motorizare 6 cilindry in sus transmisia este numai automata?
Daca vrei sa nu-ti stea nimeni in fata puneti motor in 6 tuneaza-l si ai 260cp minimun.
Originally posted by Carasu View Postam vb cu George de pe forum, cel care se ocupa de resoftat, vreau sa imi scoata din computer senzorii de la filtrul de particule, sa il scot si pe el fizic de pe evacuare si sa o duc pe bestiuta asta mica pe la 170-180 cp ... ce zici ? sa incep sa plang de pe acum sau sa mai astept ?
Comment
Comment