Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu se aprinde spirala de bujii si nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se aprinde spirala de bujii si nu porneste

    Buna seara .
    Am un Mercedes E 220 ,diesel, din 1996 si de cateva ori mi-a facut figura:
    nu sa mai aprins spirala de bujii din bord dar in schimb se aprindeau pe rand becurile de la oglinda (stil girofar politie) si masina nu porneste. Am mai invartit eu pe acolo pana sa aprins spirala si a pornit. Poate cineva sa-mi dea un sfat ?
    Oare la ce sa ma astept ? Releul de bujii ? Sau cheia ?

  • #2
    Cheia. Adica calculatorul motor nu-ti mai autorizeaza pornirea, nu se mai impaca cu WSP.
    Originally posted by Lucas77 View Post
    Buna seara .
    Am un Mercedes E 220 ,diesel, din 1996 si de cateva ori mi-a facut figura:
    nu sa mai aprins spirala de bujii din bord dar in schimb se aprindeau pe rand becurile de la oglinda (stil girofar politie) si masina nu porneste. Am mai invartit eu pe acolo pana sa aprins spirala si a pornit. Poate cineva sa-mi dea un sfat ?
    Oare la ce sa ma astept ? Releul de bujii ? Sau cheia ?

    Comment


    • #3
      Dar cred ca e ceva la instalatia electrica ,am observat ca exista 2 situatii cand se aprinde spirala si se aude releul mai tare (porneste motorul ) si a doua situatie cand nu se aprinde spirala se aude ceva in gen releu dar mai incet si porneste ventilatorul de clima si cele 2 becuri din oglinda (nu porneste motorul).
      Sa fie si datorita faptului ca am o baterie de amperaj mai mic decat normal ?

      Comment


      • #4
        Bingo. Inseamna ca ECU nu se alimenteaza. Ai contact immperfect. Verifica toate alimentarile de la ECU inclusiv releul cei da curent.
        Originally posted by Lucas77 View Post
        Dar cred ca e ceva la instalatia electrica ,am observat ca exista 2 situatii cand se aprinde spirala si se aude releul mai tare (porneste motorul ) si a doua situatie cand nu se aprinde spirala se aude ceva in gen releu dar mai incet si porneste ventilatorul de clima si cele 2 becuri din oglinda (nu porneste motorul).
        Sa fie si datorita faptului ca am o baterie de amperaj mai mic decat normal ?

        Comment


        • #5
          Si eu am exact aceiasi problema cu e220 din 96. Dar bateria mea este ok. Eu am pierdut cipul original si mi l-a inlocuit cineva cu unul nou,( rescriptibil dupa cum mi-a zis el). Mi-a mers o perioada, apoi m-a lasat in drum... Dupa ce i-am facut o diagnoza, mi-a pornit din nou. Acum, pun contactul, nu mi se aprinde indicatorul de bujii si licare becurile de pe oglinda...o ia de abia dupa 3,4 incercari. Oare ce e de vina?

          Comment


          • #6
            Incearca sa i schimbi ifz.ul.E in dreapta masinii la motor sub un capac patrat.Are niste sigurante si relee<unul parca>.Ia unul de proba si o sa vezi ca merge

            Comment


            • #7
              Defect ECU_ CAN_ WSP
              Originally posted by roscasorinel View Post
              Si eu am exact aceiasi problema cu e220 din 96. Dar bateria mea este ok. Eu am pierdut cipul original si mi l-a inlocuit cineva cu unul nou,( rescriptibil dupa cum mi-a zis el). Mi-a mers o perioada, apoi m-a lasat in drum... Dupa ce i-am facut o diagnoza, mi-a pornit din nou. Acum, pun contactul, nu mi se aprinde indicatorul de bujii si licare becurile de pe oglinda...o ia de abia dupa 3,4 incercari. Oare ce e de vina?

              Comment


              • #8
                Pentru Mercedes-CDI

                Colegule, daca am inteles eu bine, tu faci chei pentru Mercedes, nu? Am si o problema, nu am decat o cheie, iar deja era sa nu mai porneasca masina.A trebuit sa scot cheia din contact de 3 ori si sa pun pe N ca sa porneasca. Din cate am inteles, cipul din cheie are un numar de porniri, nu?Un amic de al meu a avut o problema asemanatoare la un S-class, si fiind iarna cand a patit-o , umbla dupa el cu uscator de par ca sa incalzeasca cheia si contactul pentru a putea porni. Oricum, cred ca cheia mea e aproape de limita pornirilor. Cum as putea sa ma ajuti si pe mine, sa imi faci 2 chei? Care ar fi procedura?

                Comment


                • #9
                  Reparatii doar/ nu si multiplicari.
                  Originally posted by SirDeadline View Post
                  Colegule, daca am inteles eu bine, tu faci chei pentru Mercedes, nu? Am si o problema, nu am decat o cheie, iar deja era sa nu mai porneasca masina.A trebuit sa scot cheia din contact de 3 ori si sa pun pe N ca sa porneasca. Din cate am inteles, cipul din cheie are un numar de porniri, nu?Un amic de al meu a avut o problema asemanatoare la un S-class, si fiind iarna cand a patit-o , umbla dupa el cu uscator de par ca sa incalzeasca cheia si contactul pentru a putea porni. Oricum, cred ca cheia mea e aproape de limita pornirilor. Cum as putea sa ma ajuti si pe mine, sa imi faci 2 chei? Care ar fi procedura?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by wsz View Post
                    Incearca sa i schimbi ifz.ul.E in dreapta masinii la motor sub un capac patrat.Are niste sigurante si relee<unul parca>.Ia unul de proba si o sa vezi ca merge
                    Mersi domnule.... am schimbat modulul si a mers fara probleme.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Lucas77 View Post
                      Buna seara .
                      Am un Mercedes E 220 ,diesel, din 1996 si de cateva ori mi-a facut figura:
                      nu sa mai aprins spirala de bujii din bord dar in schimb se aprindeau pe rand becurile de la oglinda (stil girofar politie) si masina nu porneste. Am mai invartit eu pe acolo pana sa aprins spirala si a pornit. Poate cineva sa-mi dea un sfat ?
                      Oare la ce sa ma astept ? Releul de bujii ? Sau cheia ?

                      Aceeasi problema a aparut si la mine (220 cdi din 2000,automatic),pe langa simptomele de mai sus, a dat si mesaj la bord "DISPLAY DEFECTIVE" ,ABS,BAS,ESP ,am miscat releul si sigurantele de la IFZ ,acum porneste dar nu deblocheaza schimbatorul din P(intre timp nu a mai dat erorile la bord).

                      Am incercat sa-l deblochez manual si merge ,dar smuceste foarte tare cand cuplez in D si R.
                      bwe-tuning.ro

                      Comment


                      • #12
                        Mai adaug cateva probleme:
                        -cutia nu mai schimba vitezele,schimbatorul merge din P pana in D dar nu mai trece din N in R.
                        -geamul de la sofer s-a deschis cand am apasat pt. inchis si nu se mai inchide.

                        HELP
                        bwe-tuning.ro

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Lucas77 View Post
                          Buna seara .
                          Am un Mercedes E 220 ,diesel, din 1996 si de cateva ori mi-a facut figura:
                          nu sa mai aprins spirala de bujii din bord dar in schimb se aprindeau pe rand becurile de la oglinda (stil girofar politie) si masina nu porneste. Am mai invartit eu pe acolo pana sa aprins spirala si a pornit. Poate cineva sa-mi dea un sfat ?
                          Oare la ce sa ma astept ? Releul de bujii ? Sau cheia ?
                          Am aceiasi problema la un e290,a mea se opreste in mers si trebuie sa astept 2_3 minute pana porneste,am fost la tester si nu arata problema,un electrician a spus ca trebuie schimbat tot contactul dar nu garanteaza...am sa sugerer ifz_ul

                          Comment


                          • #14
                            Poate sa posteze cineva o poza, sa pot vedea si eu ce este IFZ-ul si unde se situeaza?
                            Va multumesc...

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF