Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Temperatura motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Temperatura motor

    Salut am si eu o mare nelamurire. La ce temperatura ar trebui sa stea lichidul de racire al unui E 320 cdi? in autodata am vazut ca temperatura de lucru ar fi 70 de grade. Mie imi sta undeva la 83 de grade cand sta masina pe loc, daca ma pun in miscare si eventual ma ami dau si la ea ajunge si la 100 de grade. E ceva normal? Mentionez ca daca merg cu clima pornita se incalzeste mai greu.
    Ceea ce ma intriga este ca atunci cand trece de 90 de grade incepe sa nu mai functioneze in parametrii, nu mai trage si la decelerare da in nas, recent am reparat si cutia de viteze si tind sa cred ca temperatura ridicata a fost motivul defectarii ei(din cate am inteles la acest model uleiul din cutie se raceste cu ajutorul lichidului de racire al masinii)

    Salut!

  • #2
    Verifica daca dupa ce se incalzeste motorul, iti porneste termocupla. Cred ca temperatura la diesel nu trebuie sa sara de 90 grade. Verifica ca mai sunt topicuri pe tema asta.

    Comment


    • #3
      Am auzit de simptome asemanatoare la un c270 cdi ,problema a fost termostatul defect. Poate te ajuta.

      Comment


      • #4
        Pentru Rokar termocupla pleacă la 97 de grade, azi am văzut dar o raceste pana la 94 si apoi se opreste. Oricum ventilatorul pleacă petreapta cea mai mica...

        Pentru Papi nici mu ştiu dacă are termostat, azi amschimbat senzorul de temperatura dar nici o schimbare..

        Comment


        • #5
          Sigur are termostat asa ca incearca-l si verifica-l sau si schimba-l direct . Unul nou si bun costa vreo 180 lei daca modelul masinii tale este W210 ! La W211 nu stiu pretul la termostat.

          Comment


          • #6
            Originally posted by spidermann View Post
            Sigur are termostat asa ca incearca-l si verifica-l sau si schimba-l direct . Unul nou si bun costa vreo 180 lei daca modelul masinii tale este W210 ! La W211 nu stiu pretul la termostat.
            Tind sa cred ca nu e din termostat. Mai repede cred ca e o problema cu termocupla. O sa încerc si cu termostatul ca nu e un capăt de tara, o sa ii fac si o curatare după cum scrie pe dar astept sa revină caldura ca acum îmi sta in 80 de grade

            Comment


            • #7
              Pe linku asta iti dai seama cam cum arata termostatul:

              Comment


              • #8
                Originally posted by papi View Post
                Pe linku asta iti dai seama cam cum arata termostatul:

                http://cgi.ebay.de/Thermostat-Merced...item2a0538495b
                Acum stiu exact care si unde este. Acum sunt 2 variante ori nu deschide complet (pentru ca atunci cand porneste ventilatorul se raceste prin urmare trece ceva si prin radiator) ori e problema undeva pe partea cu electrocupla (mai repede merg pe varianta asta) dar nus tiu ce ar putea fi

                Comment


                • #9
                  Chiar nimeni nu a mai întâmpinat aceasta problema? Mă gândeam sa schimb termocupla dar nu ştiu exact unde se afla si nici dacă asta ar rezolva problema. Am înţeles ca termocupla ar fi un senzor independent de senzorul pe care l-am schimbat si ca aceasta termocupla ar comanda ventilatorul sa porneasca si sa se invarta in funcţie de temperatura... Mă poate ajuta cineva cu o schema care ii indica locul termocuplei?

                  Comment


                  • #10
                    am si eu o mini intrebare: de ce nu-mi sare temperatura apei peste 80 grade? am avut doar masini diesel pana acum si ca tot romanu' stiu ca apa tre sa stea undeva la 90 . la mine orice ii fac nu sare de 80. e normal? am cumparat masina(w210, 200cdi) acum 2 saptamani si inca nu am avut timp sa-i fac "autopsia". mersi

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cj66hun View Post
                      am si eu o mini intrebare: de ce nu-mi sare temperatura apei peste 80 grade? am avut doar masini diesel pana acum si ca tot romanu' stiu ca apa tre sa stea undeva la 90 . la mine orice ii fac nu sare de 80. e normal? am cumparat masina(w210, 200cdi) acum 2 saptamani si inca nu am avut timp sa-i fac "autopsia". mersi
                      Din cate stiu eu, temeratura motorului trebuie sa se mentina intre 80°-90° Daca nu se mentine in baremul asta, atunti poti spune ca ceva nu este in regula. Dar pana atunci dai bice....
                      Oo\=|=/oO

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cj66hun View Post
                        am si eu o mini intrebare: de ce nu-mi sare temperatura apei peste 80 grade? am avut doar masini diesel pana acum si ca tot romanu' stiu ca apa tre sa stea undeva la 90 . la mine orice ii fac nu sare de 80. e normal? am cumparat masina(w210, 200cdi) acum 2 saptamani si inca nu am avut timp sa-i fac "autopsia". mersi
                        Termostatul se deshide prea devreme. Apa trebuie sa stea pe la 85 de grade.

                        Comment


                        • #13
                          mersi baietii . am sa cumpar un termostat nou . oare il pot schimba eu in garaj? nu prea mi-s dragi service-urile si daca nu e complicat l-as schimba eu.

                          Comment


                          • #14
                            la w211 l-am schimbat eu, dar tot nu am rezolvat nimic... tot fierbe... am comandat la autoklass pompa de apa, daca nu e nici aia, nu stiu ce sa mai zic... deja ma gandesc la garnitura de chiuloasa

                            Comment


                            • #15
                              Am schimbat si pompa de apa si tot nu am rezolvat nimic... mi-a zis un mecanic, ca ar fi chiuloasa fisurata, ca a vazut ca da si abur pe esapament si in 200 de km a consumat aproximativ 800 ml de antigel. Garnitura de chiuloasa cica e metalica si nu ar exista nici un risc sa se ciupeasca sau ceva. Are cineva vre-o parere?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF