Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ulei in vasul de expansiune

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei in vasul de expansiune

    2,2 CDI din 2001. Am gasit ulei in vasul de expansiune.Nivelul uleiului din motor n-a scazut, uleiul pare bun, in schimb nivelul lichidului de racire scade.Ma poate ajuta cineva ?

  • #2
    Cel mai probabil e garnitura de chiuloasa dusa...
    1994...Mercedes Benz...w202, c180
    Dragoste la prima vedere...

    http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

    Comment


    • #3
      De racitorul de ulei ce parere ai ? Masina a stat iarna asta pe dreapta ( fara apa sau antigel )

      Comment


      • #4
        Daca nivelul lichidului de racire scade , inseamna ca se pierde pe undeva , ori ceva conducte , furtune , radiator fisurate , ori garnitura de chiuloasa.Pentru a elimina garnitura de chiuloasa poti verifica daca nivelul uleiului a crescut/scazut sau daca pe joja gasesti ceva urme de spume (de la antigel si ulei) , sau poti face un test de compresie.Inspecteaza sistemul de racire , verificand conductele , si radiatoarele(cel interior si respectiv cel exterior).Cam care ar fi cantitatea pe care o pierde pe un interval de timp?

        Comment


        • #5
          La fel si eu sunt de acord GARNITURA DE CHIULASA. Sper sa nu fie ,dar....... Succes.

          Comment


          • #6
            Bateti campii cu garnitura de chiuloasa. Racitorul de ulei sau chiuloasa.
            Last edited by no problem; 05-08-2010, 00:41 AM.
            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

            Comment


            • #7
              Am gasit unde pierdea apa .... vina mea ... traseul de la incalzirea apei din vasul ptr parbriz respectiv furtunul acestuia era scos din pompa de recirculare. Am schimbat pompa respectiva (dezmembrari) si n-am observat ca nu are si ptr respectivul furtun asa ca a fost nevoit sa anulez ptr moment acel traseu uitand de respectivul furtun ..... pe-acolo pierdea apa. Acum numai pierde nici apa iar nivelul uleiului este neschimbat, n-am gasit urme de nimic altceva pe joja .....( spuma etc. ) Trebuie sa precizez ca masina a suferit un mic accident fiind necesar sa-i schimb radiatoarele, luate tot de la dezmembrari unde eu le-am desfacut iar antigelul care a curs din el mi s-a parut curat si nu l-am mai verificat inainte sa montez la mine. Dupa ce am rezolvat cu scurgerea apei am parcurs aprox. 400 km fara probleme, nu s-a supraincalzit ( aprox. 80 grade a stat ), motorul a mers perfect, nivelurile la ulei si apa neschimbate. Am pus o solutie de curatat speciala ptr curatirea mainilor de uleiuri, grasimi auto ( fara soda sau alte subst care ca corodeze etc ) cu gandul sa curat instalatia ..... n-am mai gasit "noroiul" dinainte dar tot ulei in vas ( pelicula deasupra ), repet : nivelul uleiului si al apei neschimbat. Am luat acum o solutie 2+2 super flash care cica elimina uleiul din instalatie .... ramane de vazut. Multumesc ptr raspunsuri si sper sa rezolv cumva problema

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF