Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W 210 eroare EPC

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W 210 eroare EPC

    Am masina ( E220 D) doar de vreo luna dar incep sa am indoieli deja de fiabilitatea proverbiala a celor de la Mercedes. Pe langa alte numeroase probleme, de vreo 2 zile a inceput sa ma chinuie si cu eroarea asta. Dupa ce pornesc masina MERGE NORMAL vreo 4-5 minute dupa care se aprinde becul asta EPC moment in care totul o ia razna: fluctueaza turatia (la un moment dat chiar pare sa se opreasca), nu mai merge rotund si scoate fum k mi-e si rusine de lumea de pe strada, nu mai trage, schimba vitezele aiurea, face un zgomot ciudat de la motor. Ce ma intriga e ca toate aceste problem apar dupa cum spuneam doar dupa ce se aprinde EPC-ul. Oare ce sa fie?

  • #2
    ce an e?
    martorul la bord-EPC,indica mai multe probleme dar in general cele legate de alimentarea masinii(injectoare,pompa de injectie)dar tre sa o pui pe tester si vei sti ceva exact!

    Comment


    • #3
      In manualul mercedes spune :
      EPC (Electronic Power Control) si intradevar te avertizeaza ca problema este la pompa de injectie/injectoare. Atentie trebe imediat mers (prioritate maxima) la service si nu ai voie sa turezi motorul peste 2.500 rpm.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #4
        E din 98. Clar k e ceva cu pompa de injectie sau mai degraba cu comanda ei dupa ce o ia calculatoru razna. Is f suparat nu stiu ce sa ma fac cu ea. Nu prea is dispus sa bag mii de euro intr-o tabla fie ea chiar si Mertz.

        Comment


        • #5
          Salut,

          Aceeasi problema o am si eu..masina e in momentul asta la mecanic.
          Intrucat nu am capacul de plastic la motor am reusit sa vad ce s-a intamplat.
          Langa injectorul nr.1 se pierde compresie..probabil trebuie schimbata o garnitura sau tot injectorul.
          Astept sa vad cat ma duce minunea si va spun.

          Toate bune.

          Comment


          • #6
            Avand in vedere ca anuntul are 1 an nu cred ca autorul mai este interesat de vreun raspuns )) !! Daca nu a rezolvat problema acum masina e pe butuci sau a dat-o la dezmembrat !

            Comment


            • #7
              Am vazut data insa ne fiind data nici o solutie am zis sa scriu ceva pt cei care ar mai putea fi interesati pe viitor.

              Comment


              • #8
                Am rezolvat problema dupa multi bani, nervi si vreo 3 luni. A trebuit inlocuita pompa de injectie. Una noua era undeva pe la 2500 euro. Mi-a trimis-o mecanicul la ceva firma din Bucuresti care mi-au reparat-o cu vreo 60 de milioane cu garantie 1 an. Masina merge ok acum dar tot nu inteleg ce s-a putut intampla. Din ce am vazut pe forum nu prea am vazut sa fie un defect frecvent. Oare ce as putea face sa previn iar defectarea pompei? Ma gandesc cu groaza sa nu mi se strice iar.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF