Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste

    Sunt posesorul unui E Klass 220 CDI , W210 din 2001. La rece porneste impecabil , dar dupa ce a urcat apa la 90 cateodata porneste, alteori pot sa dau la automat si o zi intreaga ca nu vrea sa porneasca. L-am pus pe diagnoza si a iesit senzorul de la axa cu came. Problema e ca dupa ce porneste greu in deplasare nu intra nici turbo in functiune, adica motorul nu trece la turometru mai tare de 2800 de ture. Ati mai avut careva asemenea simptome la masinile voastre ? Ce ma sfatuiti sa fac?

  • #2
    Sa schimbi senzorul de la axul cu came.
    Stiu ca suna "urat" dar asta este , nu ai alternativa,

    Acel senzor impreuna cu cel de pe volanta,sunt senzori de pozitie, si comanda tot motorul,
    - fara ei motorul, ECU, Turbo sunt moarte,

    Ori il schimbi ori il cureti, dar poate nu rezolvi nimic cu curatul.

    Eu am avut probleme cu senzorul de pe volanta, l-am curatat si inca merge, nu stiu pana cand.
    Daca il schimbi sa iei neaparat Original Mercedes, altfel ai sanse 80% sa nu iti mearga.

    Toate cele bune !
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Încearcă să schimbi senzorul respectiv şi apoi vezi dacă mai ai sau nu probleme cu turbo.

      Dacă computerul sesizează defecţiuni la motor intră în mod de "protecţie / avarie" şi de aceea plafonează puterea motorului şi turaţia. E posibil ca turbo să nu îţi intre din această cauză.
      ...

      Comment


      • #4
        Am inlocuit senzorul cu unul nou , nu stiu ce marca e ma uit maine pe cutie , pret 189 lei si am curatat tobele, adica i-am dat un cox ......!!!!!. Merge de rupe asfaltul , intra si turbo in functiune ce mai.... .Intrebarea e sa schimb si senzorul de pe volanta sau sa-l las pe cel vechi?

        Comment


        • #5
          Originally posted by donrafael View Post
          Am inlocuit senzorul cu unul nou , nu stiu ce marca e ma uit maine pe cutie , pret 189 lei si am curatat tobele, adica i-am dat un cox ......!!!!!. Merge de rupe asfaltul , intra si turbo in functiune ce mai.... .Intrebarea e sa schimb si senzorul de pe volanta sau sa-l las pe cel vechi?
          Indicat este sa inlocuiesti si senzorul de pe volanta, pentru ca lucreaza impreuna, dar nu este neparat, numai daca ai bani disponibili,
          -cel vechi il poti pune bine, si la o nevoie, ai rezerva.

          Dar cel mai bine este sa mergi pe senzori originali, sau cel putin asa zic cei care stiu cum sta treaba si sunt patiti.

          Toate cele bune !
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            In mod normal se schimba impreuna, tocmai ptr. a se evita eventualele probleme de comunicare dintre cei doi senzori datorita marcilor de produse diferite, deci trebuiesc cumparati impreuna de la acelasi producator.
            Eu am cumparat senzorii si am schimbat doar senzorul de la axa cu came ptr ca a fost mai usor de schimbat, masina a functionat dar nu ptr mult timp, a trebuit sa-l schimb si pe celalalt care are o pozitie mai incomoda si iese mai greu din lacasul lui pe mijlocul drumului.

            Comment


            • #7
              Originally posted by mih_amb View Post
              In mod normal se schimba impreuna, tocmai ptr. a se evita eventualele probleme de comunicare dintre cei doi senzori datorita marcilor de produse diferite, deci trebuiesc cumparati impreuna de la acelasi producator.
              Eu am cumparat senzorii si am schimbat doar senzorul de la axa cu came ptr ca a fost mai usor de schimbat, masina a functionat dar nu ptr mult timp, a trebuit sa-l schimb si pe celalalt care are o pozitie mai incomoda si iese mai greu din lacasul lui pe mijlocul drumului.

              Cunosc situatia, si senzatia, m-am chinuit o jumate de zi sa il scot / curat / si sa il pun la loc,
              -m-am ales si cu mainele toate zgariate, si 2 litri de antigel pe jos

              Bafta !
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #8
                Va multumesc mult colegii pentru raspunsuri.Acu ca functioneaza la parametrii normali se poate inchide. DRUMURI BUNE COLEGII !!!!

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF