Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Inlocuirea pilotului automat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuirea pilotului automat

    Salut si eu am un w210 si cand l-am luat sa intamplat ceva rau, mi sa rupt pilotul automat, si am altul dar nu stiu cum sa il pun.Ma ajuta si pe mine cineva pls ca nu stiu cum sa demontez pilotul ca am incercat,am desfacut la bord din partea soferului pana seara si tot nu am ajuns sa il desfac.

    Cu stima.

  • #2
    Trebuie sa dai volanul jos. Mare atentie la blocul electronic din volan si Airbag.
    Din ce an este masina?
    Daca este din 2000 in sus, dupa ce schimbi trebuie mers la tester sa resetezi.
    Originally posted by florinlovew210 View Post
    Salut si eu am un w210 si cand l-am luat sa intamplat ceva rau, mi sa rupt pilotul automat, si am altul dar nu stiu cum sa il pun.Ma ajuta si pe mine cineva pls ca nu stiu cum sa demontez pilotul ca am incercat,am desfacut la bord din partea soferului pana seara si tot nu am ajuns sa il desfac.

    Cu stima.

    Comment


    • #3
      masina este din 98,dar nu stiu cum dau volanul jos?

      Comment


      • #4
        Daca este din 98 nu ai sa gasesti in volan decit airbagul. Iti trebuie imbus ca sa desfaci cele doua suruburi. Dupa care ca sa defaci surubul ax volan iti trebuie o ranga de cel putin 1M fiindca daca masina este din 98 fi sigur ca ala este intepenit acolo. Asa ca dute la un meserias care am mai dat asa ceva jos.
        Originally posted by florinlovew210 View Post
        masina este din 98,dar nu stiu cum dau volanul jos?

        Comment


        • #5
          mersi mult

          Comment


          • #6
            si mai am o intrebare,masina nu se mai infige cum se infigea inainte oare de la ce e

            Comment


            • #7
              Mai intii tester si noteaza toate erorile de la motor / mai ales cele curente.
              Cumva ramine plafonata la 3000 de ture?
              Originally posted by florinlovew210 View Post
              si mai am o intrebare,masina nu se mai infige cum se infigea inainte oare de la ce e

              Comment


              • #8
                acum nu,dar cand ii vine am pedala la fund si nu se accelereaza,oare de la ce o fii

                Comment


                • #9
                  Originally posted by florinlovew210 View Post
                  Si mai am o intrebare,masina nu se mai infige cum se infigea inainte oare de la ce e?
                  Originally posted by florinlovew210 View Post
                  Mersi mult.
                  Originally posted by florinlovew210 View Post
                  Masina este din 98,dar nu stiu cum dau volanul jos?
                  Originally posted by florinlovew210 View Post
                  Acum nu,dar cand ii vine am pedala la fund si nu se accelereaza,oare de la ce o fii?
                  Te-as ruga pe viitor sa folosesti litera mare la inceput de propozitie.Din regulament:''- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu
                  litera mare''
                  Mersi.

                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment


                  • #10
                    E de la lipsa de tester tester. Im momentul acela masina merge in avarie.
                    Originally posted by florinlovew210 View Post
                    acum nu,dar cand ii vine am pedala la fund si nu se accelereaza,oare de la ce o fii

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF