Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum pot verifica bujiile incandescente fara a le demonta?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum pot verifica bujiile incandescente fara a le demonta?

    Salut !!!

    Am aceasta curiozitate: cum se pot controla bujiile incandescente fara a fi demontate de pe motor nu din comoditate ci din teama de a nu le rupe la demontare.
    De ceva timp incoace (2-3 luni) dimineata cand pornesc motorul(W 210 250 DIESEL AN 1996 MOTOR OM 605.912) am sesizat ca porneste parca in 3-4 pistoane si scoate fum,timp de maxim 10 secunde in functie de temperatura de afara si tot in acel timp se simt trepidatiii in masina si parca intreruperi ale motorului (la relanti) dupa care totul revine la normal,adica merge la o turatie constanta si fara sa mai scoata fum.
    Cred ca in primul rand ar trebui sa-i verific bujiile si nu stiu cum,tocmai de aceea am apelat la cei care sunt in masura sa imi dea un sfat...inainte sa imi prind urechile sau sa fac ceva scurt pe acolo.

    Va multumesc.
    W 123 -240 Diesel 1984

    W 210 -250 Diesel 1996

  • #2
    Originally posted by fiorellooooo View Post
    Salut !!!

    Am aceasta curiozitate: cum se pot controla bujiile incandescente fara a fi demontate de pe motor nu din comoditate ci din teama de a nu le rupe la demontare.
    De ceva timp incoace (2-3 luni) dimineata cand pornesc motorul(W 210 250 DIESEL AN 1996 MOTOR OM 605.912) am sesizat ca porneste parca in 3-4 pistoane si scoate fum,timp de maxim 10 secunde in functie de temperatura de afara si tot in acel timp se simt trepidatiii in masina si parca intreruperi ale motorului (la relanti) dupa care totul revine la normal,adica merge la o turatie constanta si fara sa mai scoata fum.
    Cred ca in primul rand ar trebui sa-i verific bujiile si nu stiu cum,tocmai de aceea am apelat la cei care sunt in masura sa imi dea un sfat...inainte sa imi prind urechile sau sa fac ceva scurt pe acolo.

    Va multumesc.
    Salut, e foarte simplu, ia un cablu mai lung pune-l la + si scoate fiecare fisa de la bujie, atinge capatul bujiei cu firul + si care face scanteie este bun si care nu face scanteie acea bujie este arsa.
    Bafta!
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #3
      Salut ,nu-ti recomand scurtcircuituri cu fire ca doar nu-i dacie sau trabant ci mai degraba un tester (ohm-etru)scoti bornele bujiilor si intre capatul cald al bujiei si sasiu ai o rezistenta de cativa ohmi.Atentie facand scurtcircuit cu firul cum iti recomanda Sebastian poti deteriora releul sau alceva asadar mare atentie.Poti utiliza si unul made in china pe care-l gasesti la taraba nu costa mai mult de 30 ron si cred ca te scuteste de alte probleme.Ciao
      mercedes e classe 220cdi w211

      Comment


      • #4
        Originally posted by gianny View Post
        Salut ,nu-ti recomand scurtcircuituri cu fire ca doar nu-i dacie sau trabant ci mai degraba un tester (ohm-etru)scoti bornele bujiilor si intre capatul cald al bujiei si sasiu ai o rezistenta de cativa ohmi.Atentie facand scurtcircuit cu firul cum iti recomanda Sebastian poti deteriora releul sau alceva asadar mare atentie.Poti utiliza si unul made in china pe care-l gasesti la taraba nu costa mai mult de 30 ron si cred ca te scuteste de alte probleme.Ciao
        Stimate coleg, explica-mi si mie, cum se poate deteriora releul, daca scoti fisa de pe bujie!? Asculta, nu se intampla apsolut nimic daca scoti fisele si pui un + pe capatul bujiilor.
        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

        Comment


        • #5
          Salutam.
          Pentru verificarea bujiilor, cu aparatul de masura verifici continuitatea.Scoti mufa de la releu. In mufa ai cinci orificii in care intra pinii releului.Vei pune plusul de la aparat intr-un orificiu si minusul la masa.Daca ai continuitate bujia e buna(valoarea ce ti-o da aparatul trebuie sa fie maxima, daca nu, bujia este defecta). Daca nu ai aparat de masura operatiile le poti face cu lampa de control.Pui un fir la plusul de la baterie si un fir in orificiul de la mufa.Cablurile din cablaj au culori diferite, asa iti poti da seama care bujie nu merge sau s-ar putea ca pe releu unde intra mufa sa fie numerotate.1 sa-i corespunda cilindrului1; 2 cilindrului 2 si tot asa.Bujia 1 este prima de la radiator.Oricum de preferat este sa le schimbi pe toate.Ca solutie de urgenta merge sa schimbi doar ce este ars.Numai bine.
          Last edited by tumar; 04-08-2010, 16:12 PM.
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru ajutor.
            Le-am verificat dupa sfatul dat de "SEBASTIAN 77" caruia ii multumesc si am reusit sa depistez ca la una dintre bujii nu face scanteie adica la cea de catre radiator,dupa ce le-am verificat a postat si colegul "tumar" a carui idee mi se parea mai simpla(cea cu lampa de control ca aparat de masura nu am),dar orcum nu stiu unde este situat releul de bujii,chiar ai rog pe unul dintre colegii care stiu,sa imi zica unde se afla releul.
            Acum imi ramane sa comand bujia si sa vad daca am sa ma incumet sa o desfac eu sau am sa merg la mecanic.
            Va multumesc inca o data.
            W 123 -240 Diesel 1984

            W 210 -250 Diesel 1996

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF