Salut !!!
Am aceasta curiozitate: cum se pot controla bujiile incandescente fara a fi demontate de pe motor nu din comoditate ci din teama de a nu le rupe la demontare.
De ceva timp incoace (2-3 luni) dimineata cand pornesc motorul(W 210 250 DIESEL AN 1996 MOTOR OM 605.912) am sesizat ca porneste parca in 3-4 pistoane si scoate fum,timp de maxim 10 secunde in functie de temperatura de afara si tot in acel timp se simt trepidatiii in masina si parca intreruperi ale motorului (la relanti) dupa care totul revine la normal,adica merge la o turatie constanta si fara sa mai scoata fum.
Cred ca in primul rand ar trebui sa-i verific bujiile si nu stiu cum,tocmai de aceea am apelat la cei care sunt in masura sa imi dea un sfat...inainte sa imi prind urechile sau sa fac ceva scurt pe acolo.
Va multumesc.
Am aceasta curiozitate: cum se pot controla bujiile incandescente fara a fi demontate de pe motor nu din comoditate ci din teama de a nu le rupe la demontare.
De ceva timp incoace (2-3 luni) dimineata cand pornesc motorul(W 210 250 DIESEL AN 1996 MOTOR OM 605.912) am sesizat ca porneste parca in 3-4 pistoane si scoate fum,timp de maxim 10 secunde in functie de temperatura de afara si tot in acel timp se simt trepidatiii in masina si parca intreruperi ale motorului (la relanti) dupa care totul revine la normal,adica merge la o turatie constanta si fara sa mai scoata fum.
Cred ca in primul rand ar trebui sa-i verific bujiile si nu stiu cum,tocmai de aceea am apelat la cei care sunt in masura sa imi dea un sfat...inainte sa imi prind urechile sau sa fac ceva scurt pe acolo.
Va multumesc.
Comment