Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme motor?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor?

    Am achizitionat de curand un Mercedes W210 E220 CDI an fabricatie 2000, intr-o stare nu chiar foarte buna , la un pret bun si as vrea sfatul dvs. in privinta mai multor probleme pe care le am.
    In primul rand,un injector trebuie curatat, pentru ca scapa motorina, motorul functioneaza,dar nu trage,adik merge dar nu depaseste viteza de 120 km/h si cutia de viteze (tiptronic) imi schimba automat vitezele sub 2000 de rev. (probabil ca de aia nici nu ajunge la mai mult de 120 km/h), consumul a crescut dar nu mult (in jur de 1 l/100 km). Intrebarea defapt care ar fi: la Mercedes e posibil ca atunci cand computerul sesizeaza o problema, sa intre pe program de urgenta si de aia sa am problema asta? Un amic de al meu zicea ca s-ar putea sa fie de vina EGR, dar pentru ca am achizitionat-o recent nu am apucat sa ii fac nici o testare.
    O alta parere as vrea sa stiu daca piesele de W210 ('95-'99) se potrivesc pe W210 (2000-2003) ? Pe mine m-ar interesa in mod special partea de suspensii, faruri, ornamente interioare, etc.,deci nu ma refer la motor sau piese care sa tina de motor .

    Multumesc anticipat!
    Last edited by no problem; 03-28-2010, 20:58 PM.

  • #2
    Mergeti la tester si vedeti ce defecte active aveti. Ca sa va zicem ce aveti de facut.
    La w210 schimbati injectorul cu altul nou. (este mai ieftin ca la Logan)
    In general la w210 piesele la suspensie, articulatie si sistem de frinare se potrivesc. Celelalte nu va asigur.
    Originally posted by SirDeadline View Post
    Am achizitionat de curand un mercedes W210 E220 CDI an fabricatie 2000, intr-o stare nu chiar foarte buna , la un pret bun...si as vrea sfatul dvs. in privinta mai multor probleme pe care le am...
    In primul rand,un injector trebuie curatat, pentru ca scapa motorina, motorul functioneaza,dar nu trage...adik merge dar nu depaseste viteza de 120 km/h si cutia de viteze (tiptronic) imi schimba automat vitezele sub 2000 de rev. (probabil ca de aia nici nu ajunge la mai mult de 120 km/h), consumul a crescut dar nu mult (in jur de 1 l/100 km). Intrebarea defapt care ar fi: la mercedes e posibil ca atunci cand computerul sesizeaza o problema, sa intre pe program de urgenta si de aia sa am problema asta? Un amic de al meu zicea ca s-ar putea sa fie de vina EGR, dar pentru ca am achizitionat-o recent nu am apucat sa ii fac nici o testare.
    O alta parere as vrea sa stiu daca piesele de W210 ('95-'99) se potrivesc pe W210 (2000-2003) ? pe mine m-ar interesa in mod special partea de suspensii, faruri, ornamente interioare, etc...deci nu ma refer la motor sau piese care sa tina de motor .

    Multumesc anticipat!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
      Mergeti la tester si vedeti ce defecte active aveti. Ca sa va zicem ce aveti de facut.
      La w210 schimbati injectorul cu altul nou. (este mai ieftin ca la Logan)
      In general la w210 piesele la suspensie, articulatie si sistem de frinare se potrivesc. Celelalte nu va asigur.
      Multumesc, nu am fost la testare deoarece masina a fost cumparata joi, drumul m-a ajuns pana Vineri dimineata devreme (800 de km), iar Vineri am dormit toata ziua, deoarece km astia is cam obositori in Romania. Totusi cam la ce pret s-ar ridica un injector nou de E220 Cdi w210? Daca aveti informatie va rog sa postati. Si totusi, masina intra pe program de urgenta cand simte erori legate de motor? Intreb chestia asta, deoarece la masina care o aveam inainte (Opel Vectra C ) cand erau erori care pot cauza distrugerea pieselor importante legate de motor, turbo, cutie de viteze, intra pe prog de urgenta, si avea aceleasi simptome pe care o are masina mea acuma. Dupa ce o repar o sa postez poze cu masina, apropo, stie careva cum gasesc un tel de masina pentru W210 (mentionez ca era pe masina, dar samasarul care mi-a dat masina probabil ca a vrut sa faca un ban in plus si l-a scos). Multumesc pentru ajutor! Salutare~~
      Last edited by no problem; 03-28-2010, 21:01 PM.

      Comment


      • #4
        Sinteti prea departe.

        Pretul la un injector nou cu tot cu montat la mine era:
        7,5milioane cel de Mercedes cu 3 luni garanitie (150.000km) estimare de functionare
        11 milioane cel de Bosch cu 6 luni garantie (280.000km)

        Comment


        • #5
          Originally posted by SirDeadline View Post
          Am achizitionat de curand un mercedes W210 E220 CDI an fabricatie 2000, intr-o stare nu chiar foarte buna , la un pret bun...si as vrea sfatul dvs. in privinta mai multor probleme pe care le am...
          In primul rand,un injector trebuie curatat, pentru ca scapa motorina, motorul functioneaza,dar nu trage...adik merge dar nu depaseste viteza de 120 km/h si cutia de viteze (tiptronic) imi schimba automat vitezele sub 2000 de rev. (probabil ca de aia nici nu ajunge la mai mult de 120 km/h), consumul a crescut dar nu mult (in jur de 1 l/100 km). Intrebarea defapt care ar fi: la mercedes e posibil ca atunci cand computerul sesizeaza o problema, sa intre pe program de urgenta si de aia sa am problema asta? Un amic de al meu zicea ca s-ar putea sa fie de vina EGR, dar pentru ca am achizitionat-o recent nu am apucat sa ii fac nici o testare.
          O alta parere as vrea sa stiu daca piesele de W210 ('95-'99) se potrivesc pe W210 (2000-2003) ? pe mine m-ar interesa in mod special partea de suspensii, faruri, ornamente interioare, etc...deci nu ma refer la motor sau piese care sa tina de motor .

          Multumesc anticipat!
          Ultimul an la W210 a fost 2002,deja din 2003 a intrat W211-le,pana in 2000 a fost modelul fara semnalizari in oglinzi,din 2000 a aparut facelift-ul la W210,ornamentele interioare sigur se potrivesc,la faruri nu stiu daca nu sunt putin mai mari sau cel putin senzatia asta mi-a lasat-o mie modelul din 96-99.

          Comment


          • #6
            Originally posted by paul1983 View Post
            Ultimul an la W210 a fost 2002,deja din 2003 a intrat W211-le,pana in 2000 a fost modelul fara semnalizari in oglinzi,din 2000 a aparut facelift-ul la W210,ornamentele interioare sigur se potrivesc,la faruri nu stiu daca nu sunt putin mai mari sau cel putin senzatia asta mi-a lasat-o mie modelul din 96-99.
            Probabil ca o sa ajung sa merg la magazinul de piese auto cu o ruleta sa masor un far, ) un telescop, un ornament, sa vad daca se potriveste ) . Stiti cumva cum se poate testa daca functioneaza EGR sau debitmetrul? Cineva imi dadea o idee la debitmetru, sa scot mufa si sa vad daca e diferenta si am zis dimineata la prima oara o sa incerc! La EGR ceva idei?
            Multumesc anticipat!
            Last edited by no problem; 03-28-2010, 21:03 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
              Sinteti prea departe.

              Pretul la un injector nou cu tot cu montat la mine era:
              7,5milioane cel de Mercedes cu 3 luni garanitie (150.000km) estimare de functionare
              11 milioane cel de Bosch cu 6 luni garantie (280.000km)
              Intradevar, e chiar departe, masina e cumparata din Braila, stiu ca e departe (800 de km pana la Braila) si am crezut ca mor de plictiseala pe drum. Ca nu aveam codul de la navi, ca "desteptul" ala i-a luat borna jos. Apropo nu stiti cumva cum as putea face un upgrade la softul de la navi? Am 2 cd-uri originale, cik unu cu softul si unul cu activarea acestuia. Tipul navigatiei e ala fara ecran color, deci ala cu cd player.
              Multumesc anticipat!
              Last edited by no problem; 03-28-2010, 21:06 PM.

              Comment


              • #8
                Ieri am fost la un mecanic sa curat EGR.L-am curatat, si acuma e o diferenta mica, dar e o diferenta in bine.Mai ramane injectorul de inlocuit.Mecanicul zicea ca daca nu e problema de la EGR atunci, s-ar putea sa fie din computer, care trebuie resoftat, sau ceva de genul asta.Mi-a recomdat pe cineva care se ocupa cu chestiile astea, si acum astept sa ca sa imi vina randul la programare.Oricum o sa fie dupa Pasti, deci inca mai am de asteptat.
                O chestie interesanta e ca, azidimineata, cu motorul putin incalzit tragea putin mai bine, si pe langa asta, cutia de viteze schimba pe modul sport (adica turatii mari), dar tot nu e cum ar trebui sa fie.Mai ramane sa dau jos injectorul si curatat/schimbat, intercooler-ul tot pentru curatat,verificarea bujiilor incandescente si apoi daca nu e nici o schimbare resoftarea motorului. Multumesc pentru sfaturi!

                Comment


                • #9
                  Am o intrebare : stie cineva daca problema mea nu se datoreaza unei mufe de sub cutia de viteze? Care face legatra intre nu stiu ce si nu stiu ce?
                  Multumesc!

                  Comment


                  • #10
                    Sigur ca da.
                    Daca am masina in fata, la tester va zic exact.
                    Originally posted by SirDeadline View Post
                    Am o intrebare : stie cineva daca problema mea nu se datoreaza unei mufe de sub cutia de viteze? Care face legatra intre nu stiu ce si nu stiu ce?
                    Multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Salutare tuturor! Am facut o curatare completa a sistemului de admisie (furtunasele de aer, EGR, intercooler) pana la turbo.Am descoperit urmatoarele:
                      furtunele erau toate cu ulei, intercoolerul era jumate plin cu ulei, si axul de la turbo era murdar in asa fel incat deabia se misca impins cu degetul.Diferenta e foarte mare si in plus fata de cum era inainte:masina trage klumea, cutia reactioneaza prompt,consumul a scazut cu 2 L/100 km si comportamentul masinii a urcat aproape la cum ar trebui sa fie.O singura problema mai am:nu am reusit sa dam si sa curatam partea de admisie care intra in motor.E bagata undeva sub o chestie care cik preincalzeste motorina iarna , sub uleiul de la servo si sub suportul de la EGR.Acolo am vazut o gramada de ulei,dar imi pare rau ca nu am gasit nici macar surubele sa le desfacem.
                      La viteza de 140 km/h intra dinnou pe program de urgenta, iar in timpul aceleratiei la maxim se aude ca sufla undeva (probabil de acolo)
                      Singura problema e urmatoarea: la pornirea de pe loc, alte masini derapeaza la un kick down.A mea nu.Porneste greu de pe loc dar dupa aia tureaza si se comporta normal pana la 140km/h unde intra dinnou pe program de urgenta. Aveti idee de la ce ar fi defectul acesta de la pornire?
                      Multumesc!

                      Comment


                      • #12
                        Zine ce DTC mai da si acum. Ca sa-ti spunem la precizie ce ai de facut.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                          Zine ce DTC mai da si acum. Ca sa-ti spunem la precizie ce ai de facut.
                          Multumesc pentru suport!Cat de curand o sa merg la o testare si atunci o sa postez toate defectele care apar.

                          Comment


                          • #14
                            Am achizitionat un E220 cdi din 99 in stare foarte buna si as vrea o parere sau un sfat ce ar trebui sa fac ca motorul sa mearga cat mai fin, ca mi se pare ca are un sunet mai strident ekat ar trebui sau poate asta e boala mea poate eu il aud asa si de aceea as vrea vreo parere cum as putea sa-l fac sa mearga cat mai silentios.Motorul merge ca ceasul, doar ca eu ii aud zgomotul prea tare si are 220 000 km. Ms.
                            Last edited by no problem; 04-27-2010, 12:28 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Ms de sfat "fanilor" Mercedes.
                              Last edited by no problem; 04-27-2010, 12:29 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF