Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema Klima automata si turbina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Klima automata si turbina

    Va salut, am si eu o problema la un W210-E300 TurboDiesel, Elegance, 177CP fabricat in 08.1997. Mai zilele trecute a inceput sa nu se mai auda turbina, Klima automata orice comanda i-as da, imi directioneaza aerul la parbriz si la bord. A mai observat ca daca pornesc masina Klima functioneaza normalcam un 1min dupa aceea nu mai imi duce aerul jos la picioare chiar daca selectez eu din buton. Turbina si ea se aude si la un moment dat nu se mai aude. M-ar interesa daca se poate si are cineva o schema a instalaiei de vaccum. Va multumesc anticipat!

  • #2
    In sarcina motorul cum merge , cum trage?Se simte cumva lipsa turbinei?

    Comment


    • #3
      se simte si in sarcina si la consum. Toata treaba pleaca de la vaccum, nu se face vacum pe furtune ca sa deschida supapele alea pe acolo.

      Comment


      • #4
        Nu vrea nimeni sa ma ajute? Cred ca toata treba este din pompa de vaccum, daca pun contactul si selectez la clima sa vina aer la picioare, parbriz, sau fata functioneaza perfect aerul vine acolo unde este directionat. Daca am pornit motorul mai functioneaza circa 10-15 min si dupa aceea vine aer doar in dreptul geamurilor, la parbriz, la picioare sau la jumatate nu mai vine aer. De indata ce nu mai functioneaza dierctionarea aerului nu mai functioneaza nici turbina. Daca ar fi din pompa nu ar mai functiona deloc, ce sa fie de nu merge? Nu a patit nimeni asa ceva?

        Comment


        • #5
          Buna seara! Are niste filtre de aer pe conductele de vaccum si pe cel de la turbo esi pe cel de la egr. Incerca sa le dai jos si sa vezi ce se intampla, poate sunt infundate. Cel de la turbo e in partea stanga cum stai in fata masinii undeva pe langa surubul de prindere de la telescop, acolo langa cutia de calculatoare, iar cel de la egr. pe langa bidonul de apa de parbriz. Arata asa ca un filtru de benzina de Dacia doar ca filtreaza aerul sa nu intre rahaturi in supapele electronice! Bafta!

          Comment


          • #6
            O sa incerc si varianta asta, problema este ca atunci cand nu functioneaza turbina, in habitaclu clima imi distribuie aer doar in partea din stanga si dreapta bordului, la gurile de langa usi. Nu mai vine aer nici in spate , nici la picioare, nici la jumatatea bordului.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF