Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor mort dupa temperatura de 90 grade la E220d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor mort dupa temperatura de 90 grade la E220d

    Va salut! Sunt un utilizator al marcii mercedes 220d an 96,vreau sa fac publica aceasta problma pt cei care in viitor se vor intalini cu aceasta problema si in loc sa ii fie rezolvata problema ca membrii ai acestui sait va fi blocat de catre administratorul acestiu sait contul,pt greseli de ortografie(scriere prescurtata)...in fine sa trecem la subiect. Cu mult timp in urma porneam masina(motorul rece) la sfert de cheie,dupa ce ma invarteam cateva minute bune pe unde aveam treaba si ajungea temperatura motorului la peste 90grade,mi se oprea brusc(intersectii,rampe,penti-trebuia sa astept 30min pentru repornire,altfel dadeam la utomat in zadar).Am mers la fel si fel de testare iar raspunsul era ca masina functioneaza in parametrii normali,eu eram constient ca ceva nu merge cum trebuie deoarece problema mi se repeta fest.Cu timpul bodicaind la fel si fel de senzori si mufe am observat ca problema venea din mufa pompei de injectie(dupa ce se oprea motorul nu mai era nevoie sa stau 30min ca sa mi se raceasca motorul ci pur si simplu miscam de mufa si mototorul pornea la sfert de cheie).Acest lucru era practic jignitor pt un mertz,asa ca am gandit problema la rece.Eplicatia mea e urmatoarea:acea mufa avea un contact imperfect (scz daca fac pe autostiutorul dar singur mi-am rezolvat problema cu doar 1,5ron-motorul era rece,automat ca si mufa era la fel de rece,pornind motorul si dupa un anumit timp de functionare crestea temperatura interioara si exterioara,mufa era calda dupa un tmp la suprafata de la motor iar in interior la contacte rece si automat aparea starea de condens,starea de condens e datorita unei inetansietati,inetansietatea produce condens si automat un scurt in circuite,scurtul dadea eroare in calculator si automat oprea alimentarea pompei cu combustibil ) asa am ajuns la concluzia ca trebuie sa-mi schimb garnitura acelei mufe.Am mers la un magazin special de garnituri,cu garnitura veche in mana si am facut comparatii intre diferirite dimensinuni,dimensiunea cautata de mine costa 1.5ron ) la un magazin de piese auto pe original coata peste 50ron ).Dupa inlocuirea acestei garnituri merge masina ca noua ) Ma scuzati daca nu ve-am fost cu folos si v-am plictisit cu romanul meu dar poate in timp cineva o sa-mi multumeasca...Bafta utilizatorilor de mertzuri!

  • #2
    Felicitari ptr rezolvarea problemei.
    Daca ai incerca sa scrii fiecare idee intr-un alineat nou, fara prescurtari si cu mai multa atentie, atunci te-ai face inteles mai bine si ai fi mult mai multumit de tine insuti. O virgula lipsa sau pusa gresit poate schimba complet sensul unei propozitii.

    Comment

    Working...
    X
    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF