Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fum negru dupa schimbare injectoare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum negru dupa schimbare injectoare

    Sal.Revin dupa mai mult timp dar cu alte probleme.La sfatul unui mecanic am schimbat injectoarele la un E220/2200cdi din 2002,problema este ca consuma semnificativ mai putin dar da cu fum la pornire,accelerare brusca.Cu injectoarele vechii nu scotea pic de fum dar consuma 10 in oras ,acum nu depaseste 9 forjata bine.Mentionez ca am curatat EGR ,verificat catalizatorul e ok.Inca un amanunt citeodata fluctueaza turatia la relanti dupa care isi revine in citeva secunde.
    Un sfat va rog si multumiri anticipat

  • #2
    Mergi la un tester.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by leonida View Post
      Sal.Revin dupa mai mult timp dar cu alte probleme.La sfatul unui mecanic am schimbat injectoarele la un E220/2200cdi din 2002,problema este ca consuma semnificativ mai putin dar da cu fum la pornire,accelerare brusca.Cu injectoarele vechii nu scotea pic de fum dar consuma 10 in oras ,acum nu depaseste 9 forjata bine.Mentionez ca am curatat EGR ,verificat catalizatorul e ok.Inca un amanunt citeodata fluctueaza turatia la relanti dupa care isi revine in citeva secunde.
      Un sfat va rog si multumiri anticipat
      incearca sa verifici admisia+senzor aer(pe tulumba de admisie) sau senzor turatie(senzorul aflat pe volanta cutii)...atentie,senzorii se scot din mufe dupa scoaterea bornelor acumulatorului

      Comment


      • #4
        Ceva asemanator am si eula un 1999 E300 TD. Are o intrerupere la ralanti (o fluctuatie) doar la cald (la rece e OK). scoate fum mult si foarte grii si e tare incarcat (miroase a ulei ,motorina nu pot sa-mi dau seama exact a ce!) dar ulei nu consuma. E automatik iar la plecare de pe loc primul centimetru la pedala ezita sa plece (si da sa moara motorul) iar cand o apesi mai tare o ia. Am dus-o la diagnoza si a iesit EGR. Credeti ca fumul asta gros poate sa fie doar ca EGR nu functioneaza bine? TURBO nu cred ca e dus ca ar trebui sa scoata mult mai mult fum si foarte alb. Va rog frumos ceva pareri daca nu cer prea mult. Astept..............

        Comment


        • #5
          Salut, am avut si eu o problema de genul asta, masina am cumparat-o dintr-un parc unde statea de 1 an, la inceput relantivul oscila si scotea si fum, solutia :Metabond si dupa un drum de 1000 km, cu cateva spanuri a revenit la normal.
          Bafta!
          Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

          Comment


          • #6
            Aveti cumva cutie automata?

            Originally posted by leonida View Post
            Sal.Revin dupa mai mult timp dar cu alte probleme.La sfatul unui mecanic am schimbat injectoarele la un E220/2200cdi din 2002,problema este ca consuma semnificativ mai putin dar da cu fum la pornire,accelerare brusca.Cu injectoarele vechii nu scotea pic de fum dar consuma 10 in oras ,acum nu depaseste 9 forjata bine.Mentionez ca am curatat EGR ,verificat catalizatorul e ok.Inca un amanunt citeodata fluctueaza turatia la relanti dupa care isi revine in citeva secunde.
            Un sfat va rog si multumiri anticipat

            Comment


            • #7
              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
              Aveti cumva cutie automata?
              Da, colegul are cutie automata, am vorbit cu el la telefon azi.
              Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

              Comment


              • #8
                Ne intilnim ii setez injectoarele si nu mai scoate fum.
                Aveti alt tip de injectoare care va da si o putere ceva mai mare la motor posibil.
                Dar nui bai. Daca nu va infigeti asa tare in aceleratie nu mai scoate fum
                Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                Da, colegul are cutie automata, am vorbit cu el la telefon azi.

                Comment


                • #9
                  Salut

                  Originally posted by leonida View Post
                  Sal.Revin dupa mai mult timp dar cu alte probleme.La sfatul unui mecanic am schimbat injectoarele la un E220/2200cdi din 2002,problema este ca consuma semnificativ mai putin dar da cu fum la pornire,accelerare brusca.Cu injectoarele vechii nu scotea pic de fum dar consuma 10 in oras ,acum nu depaseste 9 forjata bine.Mentionez ca am curatat EGR ,verificat catalizatorul e ok.Inca un amanunt citeodata fluctueaza turatia la relanti dupa care isi revine in citeva secunde.
                  Un sfat va rog si multumiri anticipat
                  Dupa cate spui posibilitatea e sa iti fie obosita pompa de inalta presiune.Nu garantez dar stiu ca am avut probleme cu injectoarele pe care le vand la un e 2.7 cdi.Pompa de inalta presiune nu se mai intelegea cu injectoarele noi ,masina tremura cand ii dadeai talpa peste 3000rpm si cateodata la ralanti .Dar dupa cum mai spun domnii de aici cel mai sigur e un test electronic.(Injectoare mercedes NOi Originale 160 euro!! contact http://auto-injector.ro/injectoare_m...s_c-class.html CLUBMERCEDES RULES!!!

                  Comment


                  • #10
                    In trei ore o rezolv si merge parfum.
                    Mergeti pe unde vreti, si daca in trei saptamini nui dati de cap ne intilnim si o rezolvam.

                    Comment


                    • #11
                      salut! si eu care credeam ca-s singurul cu fumuri deci si al meu w210 cdi scoate un fum negru de mi si cumva ca e mercedes dar asa: daca plec de pe loc scoate putin(normal as zice) dar cand il fortez un pic , mai ales de la 1700-1800 de turatii daca il intep , cand ajunge pe la 2500-2600 scoate un nor de fum imens . motorul trage bine si are vana , dar fumul ala ma seaca . plus ca masina e alba si imi innegreste bara in stil mare. e adevarat ca nu am fost la teste cu ea dar asa o sugestie preliminara a ce as putea verifica ar fi binevenita. mersi.

                      Comment


                      • #12
                        La baietii astia ati fost /www.220.ro/funny/Concert-La-Injectoare/BRk9tECx8P/ sper sa va ajute.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF