Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E220 cdi- cateva probleme va rog sa ma ajuta-ti cu sfaturi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E220 cdi- cateva probleme va rog sa ma ajuta-ti cu sfaturi

    buna, sunt nou pe forum si doresc sa va descriu cateva probleme ce le-am intalnit la masina mea.Am achizitionat-o de 1 an si de cand o am are problema ca si a unui coleg de pe forum cu 400 cdi si anume cand are ea chef nu mai trage si dupa ce opresc masina si o pornesc din nou merge perfect , dar am observat ca daca nu o fortez peste 3000 turatii nu cade niciodata( mentiune: nu scoate gram de fum).La reprezentanta au zis turbo ca asa le dadea eroarea si cica au incercat sa schimbe un senzor de turbina din magazie dare tot asa mergea.Un specialist in turbine din oras(cluj) mi-a zis ca trebuie sa ii refaca geometria la turbo dupa ce simptome i-am zis eu.Voi ce parere aveti?
    O alta intrebare : La cutiile tiptronice(150000km) se schimba uleiul, daca da la cati km. ca nu stiu daca afost schimbat.Dar telescoapele la cati km se schimba?
    va multumesc

  • #2
    Legat de tras schimba debitmetru de aer si o sa vezi ameliorarea,uleiul la tiptronice se schimba la 60000 km sau chiar mai repede,telescoapele nu au un numar de km la care trebuiesc schimbate,se schimba atunci cand te lasa si se schimba amandoua deodata,nu doar cate unul.

    Comment


    • #3
      schimba debitmetru de aer este 100% dus. am avut aceeasi problema. normal ca ei iti baga pe gat tot felul de belele. salut,bafta
      Last edited by bugu; 03-01-2010, 03:38 AM.

      Comment


      • #4
        Si eu am avut acelesi simptome numai ca la mine scotea si putin fum.I am schimbat turbina si tot nu mergea apoi i am refacut geometria si a mers.......eu zic sa incerci sa i refaci geometria fara sa mai schimbi turbo

        Comment


        • #5
          Verifica si furtunasele vid de la turbo....asa am patit si eu cand trecea de 3000 nu mai tragea opream motorul si mergea ok...era unul infundat

          Comment


          • #6
            Mergi la tester siv ezi ce da. Doar asa eu unul as putea sa-mi dau seama.
            Originally posted by angelo1978 View Post
            buna, sunt nou pe forum si doresc sa va descriu cateva probleme ce le-am intalnit la masina mea.Am achizitionat-o de 1 an si de cand o am are problema ca si a unui coleg de pe forum cu 400 cdi si anume cand are ea chef nu mai trage si dupa ce opresc masina si o pornesc din nou merge perfect , dar am observat ca daca nu o fortez peste 3000 turatii nu cade niciodata( mentiune: nu scoate gram de fum).La reprezentanta au zis turbo ca asa le dadea eroarea si cica au incercat sa schimbe un senzor de turbina din magazie dare tot asa mergea.Un specialist in turbine din oras(cluj) mi-a zis ca trebuie sa ii refaca geometria la turbo dupa ce simptome i-am zis eu.Voi ce parere aveti?
            O alta intrebare : La cutiile tiptronice(150000km) se schimba uleiul, daca da la cati km. ca nu stiu daca afost schimbat.Dar telescoapele la cati km se schimba?
            va multumesc

            Comment


            • #7
              va multumesc de ajutorul dat cred ca am sa incerc prima data sa verific furtunasele de vid de la turbo si daca continua sa faca asa am sa dau turbo jos si am sa ii refac geometria.merci inca o data

              Comment


              • #8
                am patit si eu asa, a fost de la furtunashele de vid

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ionut_haisan View Post
                  Verifica si furtunasele vid de la turbo....asa am patit si eu cand trecea de 3000 nu mai tragea opream motorul si mergea ok...era unul infundat
                  Poti te rog sa postezi niste poze cu furtunasele astea, sau sa spui pe unde se afla.

                  Comment


                  • #10
                    Problema asta am avut-o la w203 si erau undeva in stanga(cum te uiti la motor) in spatele farului si eu doar am observat meseriasul a umblat acolo dupa o diagnoza a stiut exact ce sa faca.Bafta

                    Comment


                    • #11
                      Le vedeti aici: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m.mycat?Form

                      Dar nu umblati la geometria turbinei. Repararea ei ar lua cel putin 2 zile.
                      Verificati doar furtunasele. Daca mai asteptati 2 saptamini o putem rezolva. poate si mai repede. Dar pina atunci trebuie sa verificati furtunasele.
                      Originally posted by rokar View Post
                      Poti te rog sa postezi niste poze cu furtunasele astea, sau sa spui pe unde se afla.
                      Last edited by Mercedes-cdi; 03-03-2010, 13:36 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Am vazut ca nu merge linkul.
                        Revin cu poza, vedeti atasat.
                        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                        Le vedeti aici: http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m.mycat?Form

                        Dar nu umblati la geometria turbinei. Repararea ei ar lua cel putin 2 zile.
                        Verificati doar furtunasele. Daca mai asteptati 2 saptamini o putem rezolva. poate si mai repede. Dar pina atunci trebuie sa verificati furtunasele.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          operatiunea cu furtunasele de vid este complicata sau pot sa o fac si eu acasa.Merci

                          Comment


                          • #14
                            In teorie e usor daca stii care sunt furtunasele (sa stii pe care se le verifici) dar practic i-ti recomand tester si unul care sa stie ce sa verifice.Si eu as vrea sa repar acasa 'maruntisuri' ca astea dar e putin mai complicat decat pare...daca era dacie nu era bai sa dai chicx dar asa ...mergi la tester nu te complica

                            Comment


                            • #15
                              Am pățit și eu să nu mai pot accelera după ce o forțam la depășiri. După ce opream motorul, pe un 20 min, își revenea. Când o forțam iarăși mă lăsa accelerarea. La drum lung e obositor și enervant. Am schimbat EGR-ul și de atunci nu am mai pățit așa ceva. EGR-ul dădea erori la calculator, din 3 teste se deschidea numai 1 dată. EGR-ul lam luat second hand de pe o mașină accidentată la doar 400 de ron. Am pus EGR sh în cazul în care nu dispărea problema. Dar, spre fericirea mea, problema a dispărut, și doamne ferește dacă mai apare, deja o să știu cauza și voi lua eventual un EGR nou. Baftă!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF