Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

jante 18 sau 17 pe w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pe alea merg bine 225 50 17. Aia e dimensiunea corecta.
    245 nu cred ca merg sau daca da, vor arata ca un balon.
    Le iei la pret bun? La cum e piata mai mult de 700lei nu merita fara gume.

    Comment


    • #32
      Cam dublu fata de ce-mi zici tu. Cu toate ca-mi plac mult, dupa sfatul tau, o sa mai astept si o sa si caut altele. Multumesc

      Comment


      • #33
        Eu am gasit jante de 18, de evo, alea mai rare in doua dimensiuni. Am obtinut 1200 fara sa negociez prea mult. Sa dai 1400lei pe neoriginale inguste care merg doar pe C sau pe audi/passat mi se pare mult prea mult. LA banii aia ar fi bine sa vina si cu gume decente.

        Comment


        • #34
          1300, pret fix fara anvelope, din pacate. Mai cautam.
          P.s. Unde ai gasit jantele?

          Comment


          • #35
            grupurile de facebook.

            Comment


            • #36
              Originally posted by Sharky View Post
              Din pacate astea de 18 inafara de franari sesizabil mai bune decat 225 55 16, in rest nu ajuta la prea multe.

              Suspensia de mercedes e mult prea moale, masina se inclina, roata nu mai sta corect pe jos deci pierde eficienta.
              Am pus arcuri standard/sport spate, bucse cadru, oscilantele din brate.
              Nu se mai lasa/ridica atat de spate si nici in viraje nu se mai inclina, iar acum cu 18 e cu totul alta viata.
              Altfel sta masina pe drum altfel o simti. La fel cum altfel simti gropitzele din drum, iar un marcaj rezonator iti face masaj.
              Daca e sa pui si caderea la maxim sta mult mai bine in viraje si nici nu se inclina de nebuna.

              Deci as zice 18 doar cu suspensia care vine standard pe avantgarde, cu suspensia confort nu merita.

              Fiind un daily car am revenit la 16 ca nu stii peste ce drumuri dai si ce borduri ai de urcat.
              Pe de alta parte si cu 16 cand e sa prinzi un drum plombat sau cu dale de beton, te cam enervezi.

              Comment


              • #37
                Intrebare:
                A pus cineva 245 45 R18 in loc de 245 40 R18?
                Sau cu alte cuvinte, pentru jantele de 18, care este dimensiunea cu cel mai inalt talon pe care o pot folosi pe w211?

                Comment


                • #38
                  LA mine ar incape, dar depinde cat de lasata e masina ta, plus ce ET ai la roti.
                  Vezi pe wheelsize.com fata de ce ai si arunca un ochi pe sub masina sa vezi cat loc ramane.
                  Pe de alta parte de ce nu renunti la 18 si pui 17 in cazul asta?
                  Sau ai deja gumele?

                  Comment


                  • #39
                    Am doar jantele pe 18, cu ET 34.5 si late 8.5j. Jante aproape noi, aproximativ aceeasi greutate cu jantele originale pe 16 care stau destul de interesant pe masina. Suspensia Classic (cred), nefiind nici Avantgarde nici Elegance.

                    Va fi nevoie sa comand anvelope de vara si sunt indecis daca sa raman la 245 40 sau sa trec pe 245 45.
                    Last edited by yitzack; 11-02-2020, 12:58 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Depinde si ce motorizare ai,cu roti mai mari motorul mic va fi convins mai greu sa accelereze.

                      Comment


                      • #41
                        Aia doar de esti pasionat sa masori timp de 0-100 cu precizie si suferi pt orice sutime pierduta.

                        Dupa mine ar incape cu datele alea, dar cel mai bine masoara cat mai ai in interior la viraj maxim, sa nu atinga ceva.
                        Ce i drept daca masina e mai ridicata rotile ar umple mai bine golul.
                        o sa ai si 10 la suta eroare pe vitezometru si la km.
                        Mi se pare cam mult si fara prea mari beneficii.

                        eu personal as pune ce cere fabrica.
                        Last edited by Sharky; 11-02-2020, 23:06 PM.

                        Comment


                        • #42
                          Nu va fi 10% eroare..mai putin un pic.
                          Motivul pentru care as face asta este diferenta de inaltime al balonului.

                          Nu am simtit diferente majore la acceleratie si nici la consum, motorul fiind 1.8 kompressor 184cp.
                          Poate din cauza faptului ca jantele pe 16 originale sunt la fel de grele precum cele pe 18, singura diferenta fiind latimea anvelopei..trerecerea de la 205 la 245.

                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Asa e. Am gresit la calcul.
                            am raportat 40 la 45 fara sa pun si raza rotii.
                            4 la suta e neglijabil.

                            Vazusem undeva un e cu gume de 255 40 18 estetic dadeau bine, nu aratau caraghios de mari.
                            ​​​​​​tot cam la fel ar trebui sa arate.

                            Comment


                            • #44
                              E mai aproape de dimensiunea originala varianta cu 255/40

                              245 x 40% = 98
                              255 x 40% = 102

                              pe cand

                              245 x 45% = 110

                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF