Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

jante 18 sau 17 pe w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    DSC_0019.JPG DSC_0035.JPG Eu am cam acelasi model si sunt originale,
    Last edited by cl600; 01-10-2019, 16:10 PM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #17
      Frumoasa masina!
      Pe aia as intelege sa bagi bani in estetica si briz brizuri.

      Se gasesc si pe modele vechi gen CLS 219:
      E.g. A2194011302 si multe altele, doar la o simpla cautare cu google.

      Faza amuzanta, caut modelul asta pentru ford focus 2, varianta titanium, dar iata ca le-am gasit pt mercedes.
      Evident ce am gasit nu sunt originale, dar fiind Rial n-or fi chinezarii de ultima speta.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Sharky View Post
        Cand s-or termina de rezolvat problemele tehnice poate mi-oi pierde vremea cu estetica.
        Poate...Deocamdata ma paste o distributie, iar cardanul are joc in caneluri plus alte lucrari care trebuie sa le fac dar m-am cam plictisit.

        Nu stiu ce intelegi prin investitie, o bara de facelift in mod sigur nu e vreo investitie, e doar o pierdere de bani.
        18" aduc un comportament mai bun, esteticul nu ma intereseaza. Sa vedem la vara ce iese, daca nu se vor vinde mai departe.
        Dpmdv mai corect era sa nu dau banii pe ele pt ca am unele de 16 originale cu gume bune.

        Ca au treaba cu mercedesu, ca n-au treaba, eu judec un lucru dupa cum arata/cum se comporta, etichetele nu ma intereseaza.
        Oricum nu iti da nimeni vreun premiu ca ai doar piese originale pe masina.
        Daca era un E 55 AMG puteai sa spui ca ai nevoie de un comportament mai bun dar in cazul de fata o faci doar ca sa simti mai bine gaurile din drum.

        Comment


        • #19
          @ionnak88 Consider ca parerile de genu "de ce faci asta " sau "daca aveai e55" nu sunt prea constructive. Nu era mai corect sa spui ca " nu stiu ce beneficii ai avea daca... pt ca la suspensia modelului tau se preteaza mai bine x chestie" deja suntem ca off.

          Comment


          • #20
            Ramane de vazut, deocamdata tocmai am pus la loc niste gume 205 60 16 de iarna, jantele de se vad in poza pe spate.
            Se simte diferenta de confort. Plutesc peste denivelarile mici asa cum eram obisnuit pana acum.
            Dar directia e mai gumoasa si masina are un pic de joc lateral din balonul gumei.
            Am mers la vulcanizare cu 18 si m-am intors cu 16, e proaspata senzatia in memorie.

            Ieri am dat o tura cu cele de 18, dar fiind echipate cu 225 40 18 ar fi echivalentul unor jante de 19 la balon.
            Directia clar e mai ferma, masina nu se simte ca joaca, doar ca se inclina din suspensii.
            Suspensia e moale, elegance schimabta de 10kkm. Cand aveam gumele de 16 de vara aveam impresia ca telescoapele sunt prea moi, chiar daca erau proaspat schimbate.
            Cu 18 simt pe ce am dat banii.
            La gropi si altele senzatia e tot aia, in opinia mea.
            Diferenta e la denivelari mici, marcaje rezonatoare si altele peste care roata de 16 pluteste si cea de 18 bate sanatos in ele.
            ASta s-ar putea sa ma enerveze, ramane de vazut.

            La cantar am o diferenta de aproape 2kg, nu cred ca afecteaza asa mult performantele. De pun roata de 245 40 probabil ajung la 3kg.

            Legat de performante voi avea 245 in loc de 225, deci clar va fi o imbunatatire in aderenta la viraje laterale si la frane.
            Totodata am camber -2 pe spate deci eu zic ca in curbe cu asa guma va sta chiar mai bine.
            Sa vedem uzura, pe 16 e nesemnificativa, pe 18 cu balon mic s-ar putea sa fie nasol.
            Va urma sa gasesc o solutie sa corectez camberul (caderea) spate.

            Deocamdata la pretul de 500 lei se adauga inca 200lei sa le fac perfect drepte.
            (Nici cele de 16 de pe masina mea, nici cele de clk din poza nu au fost toate perfect drepte, chiar daca au fost originale pe 16)

            Dupa cum spuneam mai devreme am jantele de 16 originale cu gume michelin care au fost noi acum 25kkm.
            Asa ca poti sta linistit ca nu am de gand sa le vand.

            Comment


            • #21
              Update, la RAR mi-au respins omologarea de 18.
              In certificatul de omologare de la producator pt VIN-ul meu apare doar dimensiunea de 16.
              Pt omologari doar la RAR Bucuresti, dupa teste dinamice.
              Exclus.

              Ce e mai amuzant e ca la ultima vizita la RAR mi-au omologat 17 fara sa se consulte cu vreo baza de date, a trecut 17 direct.
              Au trecut direct dupa ce scrie pe capac.
              Nu inteleg de ce aceasta diferenta de procedura.

              Ramane de vazut ce fac, ori le vand pe astea si caut pe 17, ori le echipez si merg asa, pe nv.

              Comment


              • #22
                Originally posted by ROV View Post
                In ceea ce priveste et-ul, cred ca ar merge si 40 insa recomand un 30 pentru felul in care arata masina, ninicodata nu mi-au placut rotile intrate in caroserie, zici ca au gresit designerii la fabrica, adica stilul dacia 1300 chiar nu-mi place si in ultimii ani nu poti spune ca mai avem drumuri chiar asa nasoale incat sa ai obligatoriu 15 sau 16 altfel risti sa sara amortizorul prin caroserie.

                Sunt de parere ca w211 ca si forma, are nevoie de 17 iarna si 18 vara, 19-le fiind sincer cam la limitia in ceea ce priveste proportia dintre pasaj si dimensiunea jantei ( asa vad eu).
                Am tot experimentat si m-am gandit.
                Nu cred ca e problema de roti de dacie iesite sau bagate inauntru.
                Caroseria e un pic curbata, privita de sus in jos.
                Nu e dreapta ca la 212.

                Nu cred ca ai cum sa pui roata bine.
                Daca o pui bine in partea de sus, aliniata cu buza aripii, in jos iese f mult inafara si mie nu imi place cum arata.
                Plus ca iti arunca pietricele in portiere.
                Idem pt spate.
                Daca o bagi inauntru asa incat jos sa fie aliniata, sus e prea ascunsa de aripa.
                Asa ca nu cred ca exista un ET corect.
                Fata de 225 55 16 et42 (de fabrica), 245 40 18 et40 iese cu vreo 10mm inafara, deci e ok.
                Daca as pune ET30 cred ca se apropie periculos de aripa, cu suspensia care o am.
                Pana la urma asta e o masina de domn, nu de "reisãr" cu be am veu si toba sport.

                Comment


                • #23
                  Am facut un test cu o pereche de 18 dimensiunea corecta 245 40 18 montata pe fata.
                  Pe spate au ramas 225 55 16 de vara.
                  Masina a devenit temporar masina de oras, asa ca jantele de 18 mai asteapta.

                  Ca imbunatatiri
                  - nu se mai inclina asa mult din gume, doar din suspensie (alt feeling),
                  - volanul pare mai ferm, mai ales fata de 205 60 16 de iarna ce tocmai le dadusem jos
                  - directia e mai stabila, cu balon mare la viraje puternice impinse la limita vezi ca parca volanul e rotit dar masina vrea sa fuga spre exterior si trebuie sa invarti mai mult.

                  Minusuri:
                  1.Aderenta pare mai impredictibila:
                  La balon mare volanul incepe sa se opuna tot mai tare, ajungi la un maxim, apoi dupa ce treci de el inca mai ai aderenta si poti pastra traiectoria.
                  De acolo incolo roata incepe sa fluiere, becurile palpaie si masina incepe sa piarda controlul pe fata.

                  La 245 astea nu prea se intampla. Cu greu le-am facut sa fluiere si in momentul acela ESP-ul palpaia bine in bord.
                  Fara sa dea semne evidente in volan.
                  Mai mult de atat nu incerc ca e prea riscant, iar poligon nu am.
                  Mai demult cu gume de 225 55 16 si camber de -2 grade gumele fata erau greu de fluierat, dar partea cu volanul care trebuia intors tot mai mult ramanea valabila.

                  2. Gropile mici/decente incep sa se simta, idem si marcajele rezonatoare. Cu 16 auzi ca e ceva dar nu simti nimic.
                  Dar departe de ideea de inconfortabil.
                  Prima data le-am incercat la 2.2 bar cat cere cartea, apoi le-am umflat la 3.3 de experiment.
                  Zgomotul a crescut, dar gropile tot nu se simt cat sa conteze chiar daca am urcat presiunea mult prea mult.
                  Daca dai peste o gura de canal pusa romaneste cu 5cm mai jos o simti si cu 18 si cu 16.

                  Chiar si cu 245 pe fata si 225 pe spate, masinii nu i-a fugit fundul, ori poate ca bara anrituliu din spate e mai moale, ori caderea de -2grade pe spate.
                  Ori faptul ca am incercat manevra fara sa exagerez cu acceleratia din motive de siguranta.

                  In opinia mea daca gumele subtiri inrautatesc semnificativ confortul atunci ma tem ca suspensia e de fapt principalul vinovat.
                  A mea e elegance cu arcurile moi si telescoape noi sachs montate anul trecut/de 15kkm.
                  Spate doar arcuri noi telescoapele sunt cele originale, dar par decente.
                  Am condus w211 cu arcuri tari si amortizoare noi si cu toate ca avea gume pe 16, zguduia mai rau la gropi decat masina mea.

                  Voi continua proiectul pe 18 cu niste gume bune noi, dar sa caut intre timp alta masina de oras.

                  Legat de ET, stau bine rotile. Ies mai inafara ca cele originale de 16.
                  Loc e destul atat la fuzeta cat si la viraj.
                  Vezi poze.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 5 photos.

                  Comment


                  • #24
                    Arata bine cu ele. Spor!

                    Comment


                    • #25
                      Revin cu un update dupa ce am dus masina pe circuit sa testez exact ce poate, nu povesti fara vreun reper real.

                      Din pacate astea de 18 inafara de franari sesizabil mai bune decat 225 55 16, in rest nu ajuta la prea multe.

                      Suspensia de mercedes e mult prea moale, masina se inclina, roata nu mai sta corect pe jos deci pierde eficienta.
                      Chiar si daca am unghi de cadere exagerat pe fata, -2grade, pur si simplu nu ajunge.
                      Privitorii dep e margine spuneau ca asa arata masina in viraje zici ca o ridicam pe cric dintr-o parte.

                      Urmeaza candva sa schimb arcurile spate din elegance-confort in avantgarde standard, plus telescoape. Sa vad cum imi pot face timp.
                      Fata e deja avantgarde standard, arcuri noi, amortizoare noi acu ~35k.
                      Diferenta s-a simtit imediat. Din formulele de calcul arcuri de avantgarde standard e cu 15% mai tzapan. Iar in spate cu 23%, sa vedem ce iese.

                      Gropile nu-s asa rele, rau e doar cand mergi pe drumuri oribil de proaste sau de nu esti atent la borduri.

                      Comment


                      • #26
                        Salut tuturor.
                        Vreau sa trec de la 225/55/16, et 42 la 225/45/17, et 35 pe un avantgarde. Va rog sa-mi spuneti ce se poate imbunatati su nu la comportamentul masinii.
                        Mentionez ca vreau ca jantele sa iasa si putin in afara, pentru aspect, dar sa nu frece/loveasca in ceva dar, din cate am citit aici, nu e cazul.

                        Toate parerile sunt binevenite.
                        Va multumesc anticipat tuturor.

                        Comment


                        • #27
                          ar fi bine sa treci la 245 45 17, cu 225 roata va fi prea mica si va arata caraghios.
                          Plus cartea cere 245.

                          Comment


                          • #28
                            Este un e200 kompressor, janta are 7,1/2j. Stima
                            Last edited by patrik77x; 05-18-2020, 22:39 PM.

                            Comment


                            • #29
                              pe w211? 7.5"ai doar la janta de 16 cu guma de 225, pe 17 de vrei trewbuie 8 sau 8.5"ca sa pui 245 45 17

                              Comment


                              • #30
                                Pareri? Stima tuturor!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF