Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

jante 18 sau 17 pe w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jante 18 sau 17 pe w211

    Salutare,

    Ma bate gandul sa trec pe 17 sau 18, latime 245 balon 45/40.
    Merita schimbarea? Sau mai bine nu ca ma voi enerva de la gropi si alte cratere de pe soselele patriei.
    Apar probleme la bucsaraie de la gumele cu balon mic?

    Mentionez ca pe spate am cadere de -2grade, asadar o guma mai lata s-ar putea sa fie mancata pe interior.

    Deocamdata eu am 225 55 16 si interiorul e doar usor mai mult mancat, perfect acceptabil pt cei 25kkm rulati, majoritatea la viteza mare.

    Suspensia e elegance, reintinerita de acu 10kkm.
    Ca sa fac o simulare de balon mic am umflat rotile la 3bar. Cam scutura, dar e acceptabil, dispare tot confortul, dar totodata directia devine mult mai precisa.
    Evident odata cu suprea presiunea se duce si aderenta.



    Am mai mers cu un civic cu suspensie sport si jante de 17, pare cam rigida, dar, acceptabila.
    Sper ca pe merc sa fie ceva mai mici socurile, masina fiind mai grea si mai moale in arcuri.

    Rotile de 16 nu le voi vinde, ca nu degeaba le-am echipat cu gume noi.

    Voi ce parere aveti? Merita sa imi bat capul?






  • #2
    Intrebare pt cei cu w211 si gume de 245 40 sau 45 R18 sau R17 pe jante originale de et38:
    ROV

    Cat loc ramane intre suportul rulmentului, zone de imbinare cu pivotul de sus si guma?
    Dar intre sasiu sau alte elemente?

    Oare niste jante de 8" si et 41 ar merge? Sau ar freca guma in fuzeta?
    Ar ramane loc de inca acei 3mm ?

    Merci!

    Comment


    • #3
      Draga coleg,


      Observ ca avem acelasi tip de masina, acelasi model.

      Nu stiu ce varsta ai, dar eu ma indrept vertiginos spre 40. Sunt in perioada in care confortul este "the king" si senzatia de a ajunge "fresh/relaxat" (caci unde ajung, oamenii ma vor lua de "nou") conteaza cel mai mult. Parcurg cam 30 - 40,000 km pe an.

      Nu pot sa nu observ la jantele sotiei de 17 (talon 40) zgarieturi la buza jantei si inceputuri de boalfe la pneuri (masina cu 25,000 km).

      Pentru mine, daca poti accepta un mic sfat, 225/55r16 este mai mult decat ok, un echilibru perfect intre a simiti tot din drum si a simti ceva, cat sa stii ca mergi pe sosea.

      Gandeste-te ca vine primavara, si totul va fi o mare groapa/denivelare.

      17 va arata foarte bine comparativ cu 16, dar putin practic ...

      1963 Simson SR2E
      1990 Mercedes W124 250d
      2001 Mercedes W210 200K
      2005 Mercedes W211 220cdi
      2018 Suzuki Baleno

      Comment


      • #4
        Te vei intoarce rapid la 16". Mai binele este dusmanul binelui!
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Sharky Eu vin de pe Leganza cu suspensia ei foarte foarte moale si anvelope 205 60 15.
          Pe w211 am sportpaket si in prezent am roti de iarna 245 40 18 xl wintersport 4d umflate la 2.2 bari pe jante de 8.5j et 30.
          Tinuta de drum este foarte buna si confortul este bun, nu e ca Leganza la suspensie insa nici nu as mai vrea asa moale.
          A nu se intelege ca am probleme cu drumurile noastre, din contra, mi-se pare chiar ok cu suspensia asta sport si 2.2 bari in roti de 18.Ce-i drept cu rotile pe 19, 245 35 xl, umflate tot la 2.2 se simte mai "detaliat" drumul, sunt clar roti de asfalt bun.Cu cele pe 19 am dat in ceva gropi (gen apocalipsa) si n-am indoit nimic, iar uzura la suspensie e data mai mult de cursa ei nu neaparat de dimensiunea talonului. O suspensie moale va avea cursa mare a rotii, implicit bucsile vor fi tensionate mult mai mult decat la o suspensie sport.

          In ceea ce priveste et-ul, cred ca ar merge si 40 insa recomand un 30 pentru felul in care arata masina, ninicodata nu mi-au placut rotile intrate in caroserie, zici ca au gresit designerii la fabrica, adica stilul dacia 1300 chiar nu-mi place si in ultimii ani nu poti spune ca mai avem drumuri chiar asa nasoale incat sa ai obligatoriu 15 sau 16 altfel risti sa sara amortizorul prin caroserie.

          Sunt de parere ca w211 ca si forma, are nevoie de 17 iarna si 18 vara, 19-le fiind sincer cam la limitia in ceea ce priveste proportia dintre pasaj si dimensiunea jantei ( asa vad eu).

          Comment


          • #6
            Dragi colegi, va inteleg ingrijorarea. Confortul imi place si mie, dar statistic am observat ca drumurile lungi le fac in general pe sosele decente.

            Eu nu voi renunta la cele de 16, ca doar nu degeaba am dat pe ele 2200 lei ca acum sa le vand cu 800 cu tot cu jante, paote nici atat.
            Abia am facut 25kkm cu ele. LE tin si apoi vad eu cum imi echipez masina dupa cheful de moment.

            AStea le iau asa de distractie, fiind la un pret extrem de bun, dar parca as evita sa fac un drum pana in Bistrita ca sa vad ca nu-s bune. Momentam am trimis o iscoada, dar iscoada nu are w211.
            Totul e sa incapa pe masina. ET-ul fiind cu 3mm mai mare fata de originalele de 18.

            ROV , daca ai timp te rog vireaza maxim si spune-mi cat loc e liber intre partea din fuzeta care se prinde de pivotul de sus si guma in sine.
            Mi-ar fi de mare folos.
            MErci!

            In cel mai rau caz imi confectionez un distantier. 235 40 18 nu e o optiune deoarece e mai mic in diametru si ma tem ca se vede urat.
            Dar parca as vrea sa fiu sigur cand ma duc dupa ele.

            Prea mult nu as scoate rotile, nicidecum ET de 30, ma tem ca s-ar modifica scrub radius. Am simtit asta la passat din ET 35 (a venit cu jante de mertzan ) in ET 46 originalele. Volanul devine prea violent, nu imi place.
            Plus pe suprafete neaderente cateodata iti trage volanul din mana.

            Comment


            • #7
              Chill man, diferenta nu e mare, trasul nu e din diferenta asa mica de et.
              Ti-am pus cartea tehnica a masinii direct de la Hans de la fabrica. Ai acolo material de lecturat. Vei vedea ca sunt 9j cu et 39 sau et 30. Daca Hansu a pus et 30, ma gandesc ca a facut ceva teste apropo de comportament rutier.
              Concluzie, daca iti plac si sunt ce trebuie, ia-le.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Nu am reusit sa bag mana la pivotul superior pentru ca suspensie lasata insa mai mult ca sigur merge et40 din moment ce de fabrica s-a pus et39.

                Comment


                • #9
                  Poftim si poze, am reusit sa gasesc o varianta.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Merci de poze, sa traiesti o mie de ani! Si mai usor cu tigarile, de banii de ele iti luai niste gume premium!
                    posibil ca maine sa ma duc dupa ele, vad ca e loc destul.
                    Acu abia ce am venit de la Eger, prin nameti, ca se pare ca vecinilor nostri nu le palce nici plugul si nici sarea,

                    Eu iti zic ce am simtit la passat dupa ce am schimbat rotile de vara cu iarna pe fata, spatele avea deja iarna.
                    Probabil ca fiind guma de 195 se simte mai tare ca la un 245 cat bagi 10mm la ET.

                    Am gasit dimensiunile pe wheel size.com dar acu de vad pozele e clar!

                    Poza 3 e irelevanta, ET mic ar conta mai mult acolo, nu mare cum vreau eu. Dar in zonele alea nu imi fac griji, doar la pivot imi era frica.
                    Tu ce ET ai pe jantele din poza, 38? Oricum loc este din ce vad.
                    Last edited by Sharky; 01-05-2019, 23:51 PM.

                    Comment


                    • #11
                      30 et pe jantele din poza, insa clar ar trebui sa intre si et 40 din mom ce in carte merge pana la 39 dar cu 40 nu 45 la talon.

                      Comment


                      • #12
                        Le-am luat, la 500 lei nu am pretentii, au zgarieturi, dar par drepte si intregi plus o pereche de gume la limita decentei.
                        Va fi de lucru cu suruburile, vad ca-s pe con nu pe sfera si cer vreo 2-3 spire in plus fata de alea de vara dar se rezolva usor si asta.
                        Mai caut ceva opinci care mai duc, sa vedem ce iese.
                        Sunt de distractie oricum.

                        ET-ul e de fapt 40, acu aia 2mm in plus nu cred ca ma fac pe mine.
                        Cu gumele actuale de 225 40 18 am peste 2mm pana la zona cu pivotul, deci probabil cu 245 40 18 nu vor fi probleme.
                        Janta e de 8" ar merge pana la 255 pus pe spate (in caz ca gasesc la oferta mai buna decat 245) , dar circumferinta va creste cu 1%, nu stiu daca va da eroare ESP sau deviatie la km.
                        Voi incerca in una din zile, pune astea mai mici pe fata de 225 40 18 si vad de comenteaza ca le am pe cele de 205 60 16 pe spate care-s mai mari in circumferinta.

                        SA inceapa ciobaneala!

                        Comment


                        • #13
                          Erata, sus am vrut sa scriu 20mm de la balon pana langa pivot.
                          Sa vedem cand pun gume de 245 ce se va intampla.

                          Azi le-am montat de proba. Au niste opinci 225 40 18. Am bagat 2.5 bar in ele.
                          Nu pot sa spun ca scutura excesiv la gropi/canale. Probabil suspensia elegance e responsabila cu asta.
                          Din pacate nu le-am putut testa, astept sa se opreasca ninsoarea.

                          Pana la vara trebuie sa le caut niste suruburi cu cap conic, niste gume 245 40 18 si sa le omologhez.

                          De aratat zic ca arata bine, puteau fi jantele mai intregi, dar e ok si asa.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Parerea mea ca decat sa bai banii pe jantele astea ce nu prea au treaba cu Mercedes mai degraba investeai intr-o bara fata de facelift !!!

                            Comment


                            • #15
                              Cand s-or termina de rezolvat problemele tehnice poate mi-oi pierde vremea cu estetica.
                              Poate...Deocamdata ma paste o distributie, iar cardanul are joc in caneluri plus alte lucrari care trebuie sa le fac dar m-am cam plictisit.

                              Nu stiu ce intelegi prin investitie, o bara de facelift in mod sigur nu e vreo investitie, e doar o pierdere de bani.
                              18" aduc un comportament mai bun, esteticul nu ma intereseaza. Sa vedem la vara ce iese, daca nu se vor vinde mai departe.
                              Dpmdv mai corect era sa nu dau banii pe ele pt ca am unele de 16 originale cu gume bune.

                              Ca au treaba cu mercedesu, ca n-au treaba, eu judec un lucru dupa cum arata/cum se comporta, etichetele nu ma intereseaza.
                              Oricum nu iti da nimeni vreun premiu ca ai doar piese originale pe masina.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF