Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E320, benzina, caroserie W211, 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E320, benzina, caroserie W211, 2002

    Daca cineva are modelul acesta, as vrea sa stiu daca exista anumite probleme specifice. Am specificat in titlu ca este vorba de modelul pe benzina, pentru ca la diesel am aflat pe pielea mea cu ce se confrunta W211, fabricat intre 2002-2004.
    Mercedes are prioritate din fabrica.

  • #2
    Eu am motorizarea care te intereseaza,nu il am de foatre mult timp, nu am auzit de nimic specific la probleme.......al meu este si 4 matic...

    Comment


    • #3
      Eu am ochiosul tot 320 4matic. Intreb de probleme pentru ca am avut un Diesel W211 si nu as vrea sa se intample acelasi lucru daca gasesc ceva interesant.
      Mercedes are prioritate din fabrica.

      Comment


      • #4
        2002 nu cumva e inca w210?

        Comment


        • #5
          Originally posted by DMIHNEA View Post
          2002 nu cumva e inca w210?
          Ba da, mai exact pana in februarie 2002 berlina si martie 2002 combi. Dupa datele astea s-a fabricat w211. Sau credeai ca ultimul exemplar din fiecare generatie e fabricat in noaptea de Revelion?

          Comment


          • #6
            Am gasit un W211, 320 benzina la CT din 2002 si voiam sa stiu daca acest model are probleme specifice, cum are W211, 220 CDI.
            Mercedes are prioritate din fabrica.

            Comment


            • #7
              Originally posted by claudius comsa View Post
              Am gasit un W211, 320 benzina la CT din 2002 si voiam sa stiu daca acest model are probleme specifice, cum are W211, 220 CDI.
              Daca e la CT pot sa`mi dau si eu cu parerea... doar aici locuiesc... asta ca sa nu bati drumul degeaba.

              Comment


              • #8
                Originally posted by claudius comsa View Post
                Am gasit un W211, 320 benzina la CT din 2002 si voiam sa stiu daca acest model are probleme specifice, cum are W211, 220 CDI.
                Singura problema mai de luat in seama ar fi un consum mai exagerat de carburant, in rest maruntisuri.

                Cam dupa 160-170.000km ar trebui schimbata toba catalitica, si cam tot ce inseamna senzori ( temperatura aer, debitmetru, lamnda, cel de turatie. Primele generatii de w211 aveau probleme cu etansarea trapei si litrometru dadea informatii eronate.E de evitat primul an de fabricatie al acestui model si din prisma fiabilitati componentelor electronice, care-s scumpe in draci.Multe modele aveau probleme la tabloul de bord ( se strica afisajul electronic)si instalatia de clima, care pierdea freon. Am inteles ca au fost remediate aceste probleme anul urmator.Asta le stiu de la reprezentata, unde am un prieten.

                Din experienta mea, verifica sistemul de franare. Nu mai stiu daca masina repectiva are SBC, dar, dupa un rulaj maricel impune niste costuri maricele prin schimbarea pompei electrice de franare, pt ca era problematic, mai ales in primul an de fabricatie. Eu l-am schimbat si cu tot ce inseamna frane m-a ajuns in jur de 1200e.
                Last edited by 300zxtt; 09-27-2009, 18:08 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by 300zxtt View Post
                  Singura problema mai de luat in seama ar fi un consum mai exagerat de carburant, in rest maruntisuri.

                  Cam dupa 160-170.000km ar trebui schimbata toba catalitica, si cam tot ce inseamna senzori ( temperatura aer, debitmetru, lamnda, cel de turatie. Primele generatii de w211 aveau probleme cu etansarea trapei si litrometru dadea informatii eronate.E de evitat primul an de fabricatie al acestui model si din prisma fiabilitati componentelor electronice, care-s scumpe in draci.Multe modele aveau probleme la tabloul de bord ( se strica afisajul electronic)si instalatia de clima, care pierdea freon. Am inteles ca au fost remediate aceste probleme anul urmator.Asta le stiu de la reprezentata, unde am un prieten.

                  Din experienta mea, verifica sistemul de franare. Nu mai stiu daca masina repectiva are SBC, dar, dupa un rulaj maricel impune niste costuri maricele prin schimbarea pompei electrice de franare, pt ca era problematic, mai ales in primul an de fabricatie. Eu l-am schimbat si cu tot ce inseamna frane m-a ajuns in jur de 1200e.
                  Cum au inceput problemele care au dus la schimbarea pompei electrice de frinare s au ai schimbat o stiind ca sint probleme? Si o problema specifica la un air matic eu cred ca ar fi pernele de aer.... un consum mai exagerat de combustibil? cam cit?as putea face o comparatie cu al meu.....

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mihai sarbu View Post
                    Cum au inceput problemele care au dus la schimbarea pompei electrice de frinare s au ai schimbat o stiind ca sint probleme? Si o problema specifica la un air matic eu cred ca ar fi pernele de aer.... un consum mai exagerat de combustibil? cam cit?as putea face o comparatie cu al meu.....
                    La problema sistemului de franare mi-a aparut in bord mesaj si inainte de asta se auzea urat zgomotul de la motoras ce incepuse sa se amplifice in timp. Primele versiuni de SBC au fost schimbate in garantie dupa primul an de folosinta. Mercedes, datorita mai multor reclamatii a inceput sa schimbe SBC-ul gartuit, pt ca a ajuns la concluzia ca a gresit configuratia softului, apoi a fost catalogat ca si consumabil. Nu recomand folosirea lui second.
                    Problema specifica la air matic e pompa de presiune ce incepe sa nu mai tina si zgomotul amortizoarelor care devine deranjant.Pt drumurile din Romania amortizorul clasic e cel mai recomandat, airmatic-ul fiind scump la intretinere. Prietena mea a avut ceva probleme cu un 500SL la pompa pt ca ea cand folosea SL-ul oprea si ridica masina la fiecare denivelare intalnita (era si putin mai joasa masina) .

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by claudius comsa View Post
                      Am gasit un W211, 320 benzina la CT din 2002 si voiam sa stiu daca acest model are probleme specifice, cum are W211, 220 CDI.
                      Daca W210-le pe care il ai acum e corespunzator, de ce ai face schimbarea cu W211-le acela?

                      Probabil ca te gandesti ca W210-le va pierde mult la pret si te gandesti sa faci acum schimbarea.

                      Dupa mine, 220 CDI-ul pe care l-ai avut, a avut probleme specifice de masina prost-intretinuta. Si atunci cand ai cumparat masina, ai fost atat de absorbit de dorinta de a o avea incat nu ai bagat in seama indiciile de neregula a masinii.

                      Chestia asta se poate intampla la orice masina, dincolo de problemele specifice ale modelului. Cele la W211 au fost legate de frana si SBC, asa cum s-a spus.

                      Eu ti-as recomanda sa faci schimbarea la un W211 daca ai posibilitatea sa iei unul de la an 2005 in sus. Si bineinteles sa fii cu ochii-n patru la defectele masinii. Altfel risti sa transformi bucuria schimbarii in nefericirea facturilor cu multe zerouri.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Diesel View Post
                        Eu ti-as recomanda sa faci schimbarea la un W211 daca ai posibilitatea sa iei unul de la an 2005 in sus. Si bineinteles sa fii cu ochii-n patru la defectele masinii. Altfel risti sa transformi bucuria schimbarii in nefericirea facturilor cu multe zerouri.
                        Perfect adevarat, dar problema celor din 2005 incoace e filtrul de particule care ala aduce multe zerouri in minus .

                        Comment


                        • #13
                          W211-le a iesit in 2002 si s-a facut practica pe el ,daca intelegi ce vreau sa zic ca si prim model de clasa,incearca sa iei ceva mai sus 2004 ,2005 ca sa ai mai putine surprize sau chioar deloc,pentru ca la ala de 2002 au cam cazut multe lucruri care au fost remediate pe urmatoarele modele si mai de durata,deci ceva mai nou.Niciodata sa nu iei o masina care are cateva luni de la fabricatie pentru ca o iei la noroc.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by paul1983 View Post
                            W211-le a iesit in 2002 si s-a facut practica pe el ,daca intelegi ce vreau sa zic ca si prim model de clasa,incearca sa iei ceva mai sus 2004 ,2005 ca sa ai mai putine surprize sau chioar deloc,pentru ca la ala de 2002 au cam cazut multe lucruri care au fost remediate pe urmatoarele modele si mai de durata,deci ceva mai nou.Niciodata sa nu iei o masina care are cateva luni de la fabricatie pentru ca o iei la noroc.
                            Deci cineva care -si cumpara noul model din clasa e greseste?ar trebui sa mai astepte un an doi?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mihai sarbu View Post
                              Deci cineva care -si cumpara noul model din clasa e greseste?ar trebui sa mai astepte un an doi?
                              Da, pt ca la aparitie fiecarui nou model, apar ''bolile copilariei''. Mici probleme ce au scapat de ochii vigilenti ai celor care testau prototipurile.Am dat eu mai sus niste exemple ce le aveau w211 la data lansarii.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF