Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E320, benzina, caroserie W211, 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Unele din problemele acestui model la cunosc pentru ca m-am confruntat cu ele, dar pe diesel. Am vrut sa stiu daca si cele pe benzina se confrunta cu astfel de "boli de nou-nascuti".
    Mercedes are prioritate din fabrica.

    Comment


    • #17
      Originally posted by claudius comsa View Post
      Unele din problemele acestui model la cunosc pentru ca m-am confruntat cu ele, dar pe diesel. Am vrut sa stiu daca si cele pe benzina se confrunta cu astfel de "boli de nou-nascuti".
      Logic ar fi ca da, dar de fel, mai apar si altele neplanificate. recomndabil ar fi modelul de dupa 2004 pe care-l gasesti chiar ieftin la criza actuala. Rulajul e foarte important la acest model.

      Comment


      • #18
        Originally posted by claudius comsa View Post
        Daca cineva are modelul acesta, as vrea sa stiu daca exista anumite probleme specifice. Am specificat in titlu ca este vorba de modelul pe benzina, pentru ca la diesel am aflat pe pielea mea cu ce se confrunta W211, fabricat intre 2002-2004.
        Buna,spune-mi te rog care ar fi problemele specifice pentru un w211 220 cdi 2002-2004,pentru ca tocmai intentionez sa-mi i-au unul.
        Multumesc.

        Comment


        • #19
          Pana la jumatatea anului 2003 problema principala au fost injectoarele si mai este SBC-ul. Trebuie sa te uiti, daca s-a facut schimbul de ulei la cutie pentru ca sunt foarte sensibile convertizoarele. In rest sunt mai zgomotoase decat W210, daca iti iei motoarele 220 sau 270. Asta este parerea mea, dupa ce am condus si una si alta, aceiasi motorizare. Dupa jumatatea anului 2003 au mai remediat din probleme, dar ca sa fii sigur este recomandat sa cauti un astfel de model dupa 2004. Daca masina are schimbate injectoarele este un lucru bun, daca nu costurile pe injectoarele Bosch sunt de aproximativ 5000 ron(vorbim de o masina fabricata intre 2002-2004).
          Mercedes are prioritate din fabrica.

          Comment


          • #20
            Originally posted by claudius comsa View Post
            Pana la jumatatea anului 2003 problema principala au fost injectoarele si mai este SBC-ul. Trebuie sa te uiti, daca s-a facut schimbul de ulei la cutie pentru ca sunt foarte sensibile convertizoarele. In rest sunt mai zgomotoase decat W210, daca iti iei motoarele 220 sau 270. Asta este parerea mea, dupa ce am condus si una si alta, aceiasi motorizare. Dupa jumatatea anului 2003 au mai remediat din probleme, dar ca sa fii sigur este recomandat sa cauti un astfel de model dupa 2004. Daca masina are schimbate injectoarele este un lucru bun, daca nu costurile pe injectoarele Bosch sunt de aproximativ 5000 ron(vorbim de o masina fabricata intre 2002-2004).
            Buna,revin cu o intrebare referitor la ce ai spus de pretul injectoarelor,este in jur de 5000 ron un injector sau toate 4?
            Multumesc mult.

            Comment


            • #21
              Apropo de SBC. Este normal sa se auda acel 'motoras' cand poernesti masina si sa se simta si o mica vibratie in pedala de frana ?

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF