Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accident!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident!!!

    am avut in aprilie un accident cu un e 220. Un tir de 20 t a trecut efectiv peste masina insa airbag-urile nu s-au deschis. Am facut numeroase sesizari reprezentantilor oficiali ai Mercedes romania insa raspunsurile care mi s-au dat au fost vagi si neconcludente. Daca ma poate ajuta cineva si sa imi spuna daca stie vreun avocat specializat in genul asta de cazuri i-as fi recunoascatoare!!!
    As vrea sa pun cateva poze pe forum ca sa vedeti cam in ce stare e masina dar sincer nu ma prea pricep sa umblu pe aici!!!
    Attached Files
    Last edited by doktor4carz; 10-30-2007, 15:31 PM.

  • #2
    wow..cei care au fost in masina..au patit ceva?
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #3
      pacat de masina. sper ca pasagerii n-au patit nimic.
      se pare ca e un avocat pe acest forum cu ID; octavianus, contactatil si poate ca va indruma dinsul cumva.
      Marinarul.tk
      Proud owner of C180/96

      Comment


      • #4
        din fericire ranile pe care le-am suferit au fost minore ....am stat doua luni cu umaril in ghips ....pt ca m-am culcat pe bancheta din dreapta dar centura mi-a blocat umarul

        Comment


        • #5
          Avand in vedere duritatea accidentului se presupune ca au existat si victime umane. Daca au existat victime inseamna ca politia a intocmit un dosar penal pentru aflarea circumstantelor in care s-a produs accidentul precum si vinovatul (vinovatii) acestui accident. Politia poate da 3 solutii acestui dosar :

          1. este gasit vinovat soferul tirului pentru producerea accidentului. Acesta va raspunde penal in fata celor din masina prin plata unor daune civile (daune civile sunt acele care pot fi dovedite cu acte ca exemplu factura manopera reparatie masina, factura piese auto schimbate, factura medicamente si tratament medical) si morale (dauna morala este suferinta celor din masina cuantificata intr-o suma de bani). Daca soferul a fost asigurat de o societate de asigurari auto (sunt sanse de 99,9 % ca tirul sa fi fost asigurat) atunci va raspunde alaturi de soferul tirului si societatea de asigurari.

          2. este gasit vinovat soferul mercedesului. In aceasta situatie soferul mercedesului va trebui sa-si repare singur masina iar daca soferul tirului are pretenti va trebui sa repare si tirul acestuia.

          3. sunt gasiti vinovati ambi soferi ( culpa comuna) In acesta situatie fiecare isi repara masina.

          Acestea sunt principalele solutii pe care le poate da politia, dar mai sunt si alte solutii pe care le poate da politia in functie de alti factori care au dus la producerea accidentului si raspunderea altor persoane sau institutii ale statului in cazul acestui accident. Ca exemplu pot mentiona : drumul nu a fost marcat corespunzator, sau partea carosabila avea gropi care datorita lor a inscris masina pe o traiectorie gresita, sau exista nisip pe carosabil care a dus la derapajul masinii, etc.

          Cit priveste faptul ca airbag-urile nu s-au deschis este o chestiune secundara pentru ca, asa cum am aratat mai sus, cineva va raspunde pentru acest accident in totalitate. Daca proprietarul masinii mercedes insista sa afle cauzele pentru care nu s-au deschis airbag-urile atunci acesta are la dispozitie posibilitatea de a chema in instanta firma mercedes iar in cadrul procesului se va face o expertiza auto prin care se va constata oficial de ce nu s-au deschis airbag-urile. Sfatul meu pentru proprietarul mercedes-ului accidentat este de a merge in continuare pentru a afla cauzele care au determinat nedeschiderea airbag-urile, pentru ca acesta are sanse foarte mari sa cistige procesul impotriva firmei mercedes.

          Succes.

          Comment


          • #6
            Parerea mea e ca mashina trebuie expertizata de cineva competent. Anume un atelier specializat, obligatoriu un nume cu greutate, nu orice servis de dacii de la coltzul strazii. Dupa chestia asta, mai mult ca sigur cred ca trebuie deschisa actziune in instantza. Nu cred ca e necesara o expertiza obligatorie la Mercedes. Ca in timpul procesului se mai face alta expertiza, asta e altceva. Dar cred ca e mai bine sa solicitzi una inainte. Parerea mea...

            Comment


            • #7
              Expertiza tehnica auto este facuta numai in cadrul unui proces pentru ca aceasta sa aiba putere de lege. Daca aceasta va fi facuta in afara procesului ea nu va avea valoare fata de firma mercedes. Expertiza tehnica auto este un raport de expertza intocmit de un expert care face parte din Corpul Expertilor Tehnici din Romania, iar acestia sunt autorizati de Ministerul Justitiei.

              Comment


              • #8
                Am intzeles. Ma gindeam la ceva in prealabil. Ca sa ai sigurantza ca e vina fabricantului. Cind shtii sigur, mergi in instantza fara sa ai vreun dubiu. Ar putea fi ceva care nu tzine de fabricant, iar atunci nu ar avea sens sa dai firma in judecata.
                Credeam ca expertizele se fac tot de catre reprezentantza. Se pare ca m-am inshelat...
                Nu este o mashina chiar noua, banuiesc ca s-au mai facut interventzii asupra ei in ultimii ani, nu neaparat la reprezentantza...
                Last edited by doktor4carz; 10-30-2007, 18:07 PM.

                Comment


                • #9
                  Conteaza si dinamica accidentului.

                  Daca Mercedesul se afla pe loc sau o viteza mult sub camion iar in timpul loviturii impactul nu a fost frontal ci camionul a culisat peste autoturism este posibil ca valoarea socului sa fi fost sub limita de deschidere a air -bag-urilor.

                  Centurile au fost pretensionate?(Cred ca Da, din ce spuneti dvs asta a fost motivul pentru care ati avut necazuri cu umerii)
                  In acest caz nu aveti sanse in cazul unui proces.Nu este fabricantul de vina.(Am intilnit cazuri asemanatoare la VOLVO si OPEL soldate cu decese chiar)

                  Sau a cazut incarcatura?(containerul )peste masina?Din cite stiu nu exista nici un senzor pentru protectie la strivire exterioara!
                  Last edited by asfalttango; 10-30-2007, 18:31 PM.

                  Comment


                  • #10
                    La prima vedere eu cred ca reprezentanta are si ea o vina raportat la lipsa de raspunsuri pe care le-a solicitat accidentatul. Daca reprezentanta stia ca este nevinovata putea raspunde fara frica, faptul ca tace aceasta spune multe. Cit priveste expertiza facuta in afara unui proces, aceasta poate fi facuta dar fara sa aiba valoare juridica, ea avand doar valoare informativa. Cum se procedeaza : intri pe situl Ministerul Justitie si vei gasi acolo o sectiune intitulata LISTA PERSOANE AUTORIZATE (aici vei gasi executori judecatoresti, notari, traducatori autorizati, experti criminalisti, experti tehnici) dai pe experti tehnici si iti da lista la toti expertii din Romania. Alegi unul (de preferat din acelasi oras in care locuiesti) si iei legatura cu el. Vei incheia cu el un contract pentru efectuarea unei expertize stabilind totodata ce obiective te intereseaza si ii vei plati acestuia un onorariu. Banuiesc ca te intereseaza cam cit este onorariul expertului, acesta este de la 700 ron la 1000 ron. Daca expertiza este mai complexa acesta poate depasi suma de 1000 ron.

                    Comment


                    • #11
                      Doamne ce dezastru ! Ai avut masina si ai avut zile...
                      Ce dinamica ? La ce forta a avut impactul tb sa sara si mama air bagului.
                      Acum un lucru important.Cate air baguri ai pe masina?
                      Daca ai doar frontale nu trebuiau sa se deschida.Daca ai laterale iara nu trebuiau sa sara .Daca exista si de cap alea trebuiau sa fie deschise.
                      Senzorii gravitationali care actioneaza air bagul sunt plasati spre zonele de impact care urmeaza sa fie deformate.La frontale e asezat spre fata.La laterale sunt sub scaunele din fata si sunt indreptati spre lateralul masini la fel ca si cei pt cap.Din poze nu prea imi dau seama cum ai fost lovit.Din spate sau din fata?
                      De ce te intreb? Un amic cu e class nou a sarit un sant la 70km/h si a aterizat intre niste copaci.Frontalele si cele laterale nu s-au deschis , in schimb au sarit cele de cap.Iar masina era lovita pe laterale.O ingustase putin...

                      Comment


                      • #12
                        La reprezentante se practica fuga de raspundere.De obicei la situatiile de genul acesta ,cei abilitati sa prezinte raspunsuri ,se eschiveaza de raspunsuri clare.Cel mult ceva evaziv primesti din partea lor.
                        Trebuie mers la virf-reprezentantul zonal sau chiar e-mail-uri la toti cei din Germania.
                        Cunoscind si punctul lor de vedere puteti actiona in consecinta.

                        Comment


                        • #13
                          parerea mea se sa intrii pe site-ul mercedes de la mama lui si sa iei legatura cu ei. Eu am luat legatura cu ei odata le-am explicat problemele pe care le am si ia 2-a zi am primit raspuns pe mail la toate intrebarile si am fost sunat de un reprezentant de al lor de aici din Romania.

                          Comment


                          • #14
                            parerea mea este ca nu a fost nevoie sa iasa airbag-urile(banuiesc ca nu aveai airbag cortina). imagineaza-ti daca mai si sareau airbag-urile, dupa cum arata de turtita masina, riscai sa te sufoci acolo. si eu am avut mai multe accidente cu e classe. prima data nu a sarit airbag-ul si la fel m-am intrebat de ce. explicatia am primit-o de la un inginer binevoitor de la mercedes: sint foarte bine calculate si nu sar decit la un impact mai violent. banuiesc ca tu te-ai oprit in momentul accidentului si asta ar putea fi motivul pentru care nu au sarit. recent am avut din nou un accident cu e classe si acum a sarit. mai mult, masina stie daca este sau nu pasager. eram singur in masina si nu a sarit decit airbag-ul meu.iti pun alaturat foto sa vezi cum arata si masina mea. am avut un impact cu un s320 blindat: o idioata de eleva de clasa a 12a cu masina unui nenorocit de arab.
                            [IMG]C:\Documents and Settings\app\Desktop\mercedes[/IMG]

                            nu prea ma pricep sa pun foto. o sa mai incerc

                            cred ca acum am reusit.
                            Attached Files
                            Last edited by doktor4carz; 10-31-2007, 10:42 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Mai intai as vrea sa ii raspun lui Octavianus. Ce a tinut de politie s-a rezolvat . Soferul tiruli putea raspunde pt vatamarea corporala a mea si a inca unei persoane insa ne-am retras plangerile. Soferul tirului a luat o amenda de cateva mil si a avut permisul suspendat 3 luni. Eu mi-am recuperat banii de masina de la casco. eu as vrea sa stiu care imi sunt sansele se succes in instanta impotriva mercedes romania pt ca nu s-au deschis airbag-urile.

                              I|ntr-adevar reprezentanta Mercedes a dat-o din colt in colt. Ca sa putem primi un raspuns oficiat s-au facut numeroase demersuri si au raspouns abia cand au fost pusi in intarziere si s-a amenintat cu introducerea actiunii in instanta

                              O comisie de la Mercedes a vazut masina si au facut o diagnoza speciala care a fost trimisa spre interpretare in Germania. Raspunsunul a fost destul de vag. Dar printre randuri am reusit sa inteleg ca nu a existat destula forta ca sa deschida airbag-urile.

                              Masina avea toate natiile de airbag-uri inclusiv copertina , si altele pt ca a fost varianta full. Toate airbag-urile functionau perfect pt ca inainte cu o ora de accident masina fusese la diagnoza si va verificare tehnica....

                              Mi-e greu sa cred ca nu a existat destula forta....totusi un tir de 20 de tone a trecut cu 85 de km la ora peste masina. As fi sost decapitata daca nu ma asezam pe scaunul din dreapta.Plus ca masina a fost aruncata cateva zeci de metri....

                              Nu stiu ce sa mai cred....dar am senzatia ca cei de la reprezentanta ma amagesc ca pe copii.....dar am zis ca ma lupt pana in panzele albe indiferent cati bani as cheltui pt avocati si plimbari prin instante......putea sa ma omoare tablele alea.....trebuia sa se fi deschis airbag-urile.

                              Va multumesc pt pareri si raspunsuri !!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF