Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Turbina pe 300D w210?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbina pe 300D w210?

    Salutare.Am o oferta pt un okios din 96,300 diesel power,aspirat.Cei 136 de cai ai lui nu imi sunt insa suficienti,si as cumpara masina doar daca are potentialul de tuning,adica de a pune o turbina pe el,transformandu-l in 300TD 177hp,cum a avut pana nu demult colegul nostru,arhitect.
    Ce ma intereseaza cel mai mult este daca,intre motoarele acestor 2 masini,300D si 300TD,este o diferenta mai mare decat turbina pe care o are in plus TD-ul si eventual injectoarele cu un alt debit.Blocul motor,pistoanele,arborele,etc sunt identice la aceste doua motoare astfel incat daca as pune o turbina pe 300-le diesel aspirat totul ar fi ok,si motorul ar functiona f bine si sigur ca un 300TD adevarat?Fara a risca sa mi se topeasca pistoanele sau sa mi se rupa vreun arbore cotit su ceva?Multumesc,astept pareri.
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    Difera chiuloasa, difera computer, trebuie vaccumuri care sa comande turbina, trebuie intercooler, trebuie senzori de presiune, trebuie racorduri, trebuie alta galerie de evacuare, trebuie turbina insasi, difera mi se pare inclusiv pistoanele care au o alta forma daca am retinut bine in cazul motoarelor turbo si multe alte maruntisuri conexe. Transplantezi motor turbo complet ori nu te mai incurci. Sau cauti okios turbodiesel de la mama lui si asta e.

    Comment


    • #3
      Originally posted by florineasca View Post
      Difera chiuloasa, difera computer, trebuie vaccumuri care sa comande turbina, trebuie intercooler, trebuie senzori de presiune, trebuie racorduri, trebuie alta galerie de evacuare, trebuie turbina insasi, difera mi se pare inclusiv pistoanele care au o alta forma daca am retinut bine in cazul motoarelor turbo si multe alte maruntisuri conexe. Transplantezi motor turbo complet ori nu te mai incurci. Sau cauti okios turbodiesel de la mama lui si asta e.
      Salut . La motoarele turbo compresia este mai mica, si trebuie sa se monteze un radiator de racire al uleiului , pistoanele sint diferite fata de un motor normal. Aici am facut pe o masina ,a unui coleg ,si am bagat garnitura de chiuloasa dubla , pentru a micsora compresia .in rest toate componentele mentionate de colegul florineasca ,intra la modificarea motorului.

      Comment


      • #4
        Buna
        Lucru care il spui tu nu se poate face.
        300 td este un motor total diferit care sa montat pentru prima data pe un w210
        300 d este motorul care se monta pe w124
        Last edited by mircea600sel; 10-24-2010, 15:52 PM.

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF