Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

350 CGI W212 ori w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 350 CGI W212 ori w211

    Salutare. Problema cu acel pinion la motoarele V6 pe benzina persista si la w212 ? Ori e doar la un anumit motor ? Vad multe E350 pe benzina la preturi ok. Chiar si E500 se gaseste cu super dotari si pret bun. Diferenta intre un E300 bluetec w211 si E320 CDI w211 care ar fi ? In afara de cai putere si care ar fi mai fiabil ? Strict modele din 2008 ori 2009. Multam fain

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

  • #2
    Teoretic s-a remediat problema, practic eu zic sa ceri o inspectie inainte de cumparare.
    La M112 se vede direct daca dai jos un capac al axelor cu came, dar probabil modelul asta e mai inghesuit. Totusi un service serios ar trebui sa aiba un endoscop.
    Daca e ok la test sigur nu va crapa degraba.

    Comment


    • #3
      La W/S 212 nu mai vorbim de m112,din pacate nu s-a mai montat din 2004 daca nu ma insel.La 350 cgi au mai fost cazuri de defectiuni a pompei de benzina,undeva la 4.000 euro costuri de reparatie si s-au mai semnalat depuneri pe admisie,deasupra supapelor,admisia CGI nu mai permite ungerea ce duce in timp la fenomenul de "inecare" al motorului,desi la relanti merge perfect.
      Problema pinionului buclucas a fost pana in 2009,cele cu probleme erau pana intr-o anumita serie a motorului.Da un Google search m272 problems series si vei gasi mai multe informatii.
      Personal as alege 320cdi 6in linie.
      Last edited by Marian_Chirila; 09-05-2018, 13:55 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Marian_Chirila View Post
        La W/S 212 nu mai vorbim de m112,din pacate nu s-a mai montat din 2004 daca nu ma insel.La 350 cgi au mai fost cazuri de defectiuni a pompei de benzina,undeva la 4.000 euro costuri de reparatie si s-au mai semnalat depuneri pe admisie,deasupra supapelor,admisia CGI nu mai permite ungerea ce duce in timp la fenomenul de "inecare" al motorului,desi la relanti merge perfect.
        Problema pinionului buclucas a fost pana in 2009,cele cu probleme erau pana intr-o anumita serie a motorului.Da un Google search m272 problems series si vei gasi mai multe informatii.
        Personal as alege 320cdi 6in linie.
        320 CDI cu sase pistoane in linie s a pus pe e class pana in 2004 si nu stiu daca sunt euro 4. Locuiesc in Germania si fara eticheta verde nu prea poti merge pe unde vrei. As fi tentat de acel monstrulet de 3222cc. Despre V8 pe benzina ? Performanta au , fiabilitate ?

        Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

        Comment


        • #5
          Daca ai posibilitate,alegeti un V8-benzina,ca sa dormi linistit.

          Comment


          • #6
            Originally posted by optik View Post
            Daca ai posibilitate,alegeti un V8-benzina,ca sa dormi linistit.
            Ma gandesc si la acest aspect , dar care V8 ? Am vazut de 4.6l , 5.0l si 5.4l Bugetul e max 25.000€ , dar la banii astia masina trebuie sa fie bibelou. Nu stiu cu ce se mananca 4matic pe e class , cat ajuta ori cat incurca.

            Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

            Comment


            • #7
              Daca ar fi sa aleg eu,ar fi un E 500 W211 (4966 cmc) sau E 55 W211(5439cmc)-nu mai jos de 2004.Foarte fiabil motor(M113)si nu numai.Bugetul iti permite sa nimeresti in 10.

              Comment


              • #8
                Originally posted by optik View Post
                Daca ar fi sa aleg eu,ar fi un E 500 W211 (4966 cmc) sau E 55 W211(5439cmc)-nu mai jos de 2004.Foarte fiabil motor(M113)si nu numai.Bugetul iti permite sa nimeresti in 10.
                Da , si mie imi este ochii dupa w211 cu motor pe benzina , V6 pica ptr ca nu vreau sa risc. E55 AMG ce motor are ? Intreb ptr ca habar nu am despre benzinare , in ultimii 5 ani conduc un 220CDI w211 si am decis ca vreau un motor mai mare si musai pe benzina , dar caroseria lui w211 ma atrage mai mult decat un w212. Daca este nou , nu inseamna ca este si mai bun.

                Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                Comment


                • #9
                  E55 AMG e M113k, deci e fiabil.
                  DAr tot e posibil sa ai nevoie de schimbare de lant sau ghiduri, in functie de rulaj.
                  Dar suna cu muuult inainte sa sara. Daca nu suna, n-are nimic, schimbi intinzatorul doar ca sa dormi linistit noaptea. Si daca tot dai laoparte alternatorul ii inspectezi periile sau chiar schimbi modulul.

                  Ele au alta problema f nasoala, au 2 locuri in care acumuleaza ulei si din care aspira pompa. Ele sunt conectate printr-o teava etansata cu un semering de guma ieftina.
                  Semeringul e coace in timp, pompa trage aer, presiunea scade, motorul se strica.

                  Inginerii de la MB, nu au echipat acest motor cu senzor de presiune ulei, doar nivel, temperatura si pH (nu-s sigur de ultimul).
                  ASa ca iti faci motorul praf fara sa iti dai seama. Calitate si inginerie Mercedes! (Fix pt cei care scriu sa nu mai iau de marca scriu asta!)

                  ASa ca de iei asa ceva, primul lucru e sa masori presiune de ulei inainte sa il cumperi, si dupa ce il iei jos baia si pompa si schimbi semeringul!
                  Eventual montezi un senzor de presiune, in loc de stutzul unde se conecteaza manometrul cand masori si tragi un fir si iti pui undeva prin bord un led, o bara de leduri sau ceva sa te avertizeze.
                  Bani marunti, mai mult e bataia de cap sa o faci sa arata bine.

                  Sa verifici daca s-a umblat in motor (baie/carcasa distributie), ca poate cineva l-a defectat inaintea ta si acum iti vinde masina de "virgina".
                  Nu stiu cum ai putea afla asta in mod eficient si usor.

                  Despre compresor si pompa de apa de la intercooler nu stiu mai nimic, dar mai sapa, in rest probleme nu cred ca sunt.
                  doar specifice w211 si cheltuieli mai mari din cauza modelului AMG (frane, bucse, suspensii pe aer, etc)
                  Last edited by Sharky; 09-06-2018, 12:14 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Sharky View Post
                    E55 AMG e M113k, deci e fiabil.
                    DAr tot e posibil sa ai nevoie de schimbare de lant sau ghiduri, in functie de rulaj.
                    Dar suna cu muuult inainte sa sara. Daca nu suna, n-are nimic, schimbi intinzatorul doar ca sa dormi linistit noaptea. Si daca tot dai laoparte alternatorul ii inspectezi periile sau chiar schimbi modulul.

                    Ele au alta problema f nasoala, au 2 locuri in care acumuleaza ulei si din care aspira pompa. Ele sunt conectate printr-o teava etansata cu un semering de guma ieftina.
                    Semeringul e coace in timp, pompa trage aer, presiunea scade, motorul se strica.

                    Inginerii de la MB, nu au echipat acest motor cu senzor de presiune ulei, doar nivel, temperatura si pH (nu-s sigur de ultimul).
                    ASa ca iti faci motorul praf fara sa iti dai seama. Calitate si inginerie Mercedes! (Fix pt cei care scriu sa nu mai iau de marca scriu asta!)

                    ASa ca de iei asa ceva, primul lucru e sa masori presiune de ulei inainte sa il cumperi, si dupa ce il iei jos baia si pompa si schimbi semeringul!
                    Eventual montezi un senzor de presiune, in loc de stutzul unde se conecteaza manometrul cand masori si tragi un fir si iti pui undeva prin bord un led, o bara de leduri sau ceva sa te avertizeze.
                    Bani marunti, mai mult e bataia de cap sa o faci sa arata bine.

                    Sa verifici daca s-a umblat in motor (baie/carcasa distributie), ca poate cineva l-a defectat inaintea ta si acum iti vinde masina de "virgina".
                    Nu stiu cum ai putea afla asta in mod eficient si usor.

                    Despre compresor si pompa de apa de la intercooler nu stiu mai nimic, dar mai sapa, in rest probleme nu cred ca sunt.
                    doar specifice w211 si cheltuieli mai mari din cauza modelului AMG (frane, bucse, suspensii pe aer, etc)
                    Mda , exact asta vroiam sa intreb ! Daca acele perne de aer se pot inlocui fizic cu un kit performant de arcuri si amortizoare. E55 e facut pana in facelift , dupa , am vazut E63 cu V12. Totusi alegerea mea ar fi un E500 fara perne , ori daca sunt , sa le pot inlocui cu arcuri si fara 4 matic , desi nimeni nu mi a spus o parere pro ori contra ptr acest sistem de tractiune integrala. E500 w212 am vazut ca e mai prietenos cu buzunarul cand vine vb de consum , ori e doar pe hartie ?

                    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Suspensie: - interpretarea personala, nu am facut asa ceva, doar ce am lucrat la masina mea si am mai citit:
                      Te interesezi daca puntea care tine diferentialul e la fel ca la modelele cu arcuri si daca da
                      Iei un kit nou de brate, insclusiv bascula principala care tine arcul, plus amortizoare si arcuri noi.
                      Ca sa nu zic ca 500 cai naravasi nu ii pui pe drum cu niste suspensii ieftine standard. AS zice ca iesi la 1200-1500E doar piesele.
                      Ce stiu eu cat iti cere la manopera.
                      Treaba asta nu e tocmai ieftina. Poate mai bine repari pernele cand a fi sa se sparga, idem pt compresor si ce mai ai.
                      Amortizoarele probabil sunt obosite, dar asta se poate verifica inainte de achizitie.

                      E63 am inteles ca e mai sensibil. Si nu cred ca e v12 pe E.

                      Un aspirat de 5L pare ok, zic eu, fiabil, consumator, dar pt consum exista GPL.
                      E usor de reglat, nu pune mari probleme.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF