If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
350 CGI W212 ori w211
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Salutare. Problema cu acel pinion la motoarele V6 pe benzina persista si la w212 ? Ori e doar la un anumit motor ? Vad multe E350 pe benzina la preturi ok. Chiar si E500 se gaseste cu super dotari si pret bun. Diferenta intre un E300 bluetec w211 si E320 CDI w211 care ar fi ? In afara de cai putere si care ar fi mai fiabil ? Strict modele din 2008 ori 2009. Multam fain
Teoretic s-a remediat problema, practic eu zic sa ceri o inspectie inainte de cumparare.
La M112 se vede direct daca dai jos un capac al axelor cu came, dar probabil modelul asta e mai inghesuit. Totusi un service serios ar trebui sa aiba un endoscop.
Daca e ok la test sigur nu va crapa degraba.
La W/S 212 nu mai vorbim de m112,din pacate nu s-a mai montat din 2004 daca nu ma insel.La 350 cgi au mai fost cazuri de defectiuni a pompei de benzina,undeva la 4.000 euro costuri de reparatie si s-au mai semnalat depuneri pe admisie,deasupra supapelor,admisia CGI nu mai permite ungerea ce duce in timp la fenomenul de "inecare" al motorului,desi la relanti merge perfect.
Problema pinionului buclucas a fost pana in 2009,cele cu probleme erau pana intr-o anumita serie a motorului.Da un Google search m272 problems series si vei gasi mai multe informatii.
Personal as alege 320cdi 6in linie.
La W/S 212 nu mai vorbim de m112,din pacate nu s-a mai montat din 2004 daca nu ma insel.La 350 cgi au mai fost cazuri de defectiuni a pompei de benzina,undeva la 4.000 euro costuri de reparatie si s-au mai semnalat depuneri pe admisie,deasupra supapelor,admisia CGI nu mai permite ungerea ce duce in timp la fenomenul de "inecare" al motorului,desi la relanti merge perfect.
Problema pinionului buclucas a fost pana in 2009,cele cu probleme erau pana intr-o anumita serie a motorului.Da un Google search m272 problems series si vei gasi mai multe informatii.
Personal as alege 320cdi 6in linie.
320 CDI cu sase pistoane in linie s a pus pe e class pana in 2004 si nu stiu daca sunt euro 4. Locuiesc in Germania si fara eticheta verde nu prea poti merge pe unde vrei. As fi tentat de acel monstrulet de 3222cc. Despre V8 pe benzina ? Performanta au , fiabilitate ?
Daca ai posibilitate,alegeti un V8-benzina,ca sa dormi linistit.
Ma gandesc si la acest aspect , dar care V8 ? Am vazut de 4.6l , 5.0l si 5.4l Bugetul e max 25.000€ , dar la banii astia masina trebuie sa fie bibelou. Nu stiu cu ce se mananca 4matic pe e class , cat ajuta ori cat incurca.
Daca ar fi sa aleg eu,ar fi un E 500 W211 (4966 cmc) sau E 55 W211(5439cmc)-nu mai jos de 2004.Foarte fiabil motor(M113)si nu numai.Bugetul iti permite sa nimeresti in 10.
Daca ar fi sa aleg eu,ar fi un E 500 W211 (4966 cmc) sau E 55 W211(5439cmc)-nu mai jos de 2004.Foarte fiabil motor(M113)si nu numai.Bugetul iti permite sa nimeresti in 10.
Da , si mie imi este ochii dupa w211 cu motor pe benzina , V6 pica ptr ca nu vreau sa risc. E55 AMG ce motor are ? Intreb ptr ca habar nu am despre benzinare , in ultimii 5 ani conduc un 220CDI w211 si am decis ca vreau un motor mai mare si musai pe benzina , dar caroseria lui w211 ma atrage mai mult decat un w212. Daca este nou , nu inseamna ca este si mai bun.
E55 AMG e M113k, deci e fiabil.
DAr tot e posibil sa ai nevoie de schimbare de lant sau ghiduri, in functie de rulaj.
Dar suna cu muuult inainte sa sara. Daca nu suna, n-are nimic, schimbi intinzatorul doar ca sa dormi linistit noaptea. Si daca tot dai laoparte alternatorul ii inspectezi periile sau chiar schimbi modulul.
Ele au alta problema f nasoala, au 2 locuri in care acumuleaza ulei si din care aspira pompa. Ele sunt conectate printr-o teava etansata cu un semering de guma ieftina.
Semeringul e coace in timp, pompa trage aer, presiunea scade, motorul se strica.
Inginerii de la MB, nu au echipat acest motor cu senzor de presiune ulei, doar nivel, temperatura si pH (nu-s sigur de ultimul).
ASa ca iti faci motorul praf fara sa iti dai seama. Calitate si inginerie Mercedes! (Fix pt cei care scriu sa nu mai iau de marca scriu asta!)
ASa ca de iei asa ceva, primul lucru e sa masori presiune de ulei inainte sa il cumperi, si dupa ce il iei jos baia si pompa si schimbi semeringul!
Eventual montezi un senzor de presiune, in loc de stutzul unde se conecteaza manometrul cand masori si tragi un fir si iti pui undeva prin bord un led, o bara de leduri sau ceva sa te avertizeze.
Bani marunti, mai mult e bataia de cap sa o faci sa arata bine.
Sa verifici daca s-a umblat in motor (baie/carcasa distributie), ca poate cineva l-a defectat inaintea ta si acum iti vinde masina de "virgina".
Nu stiu cum ai putea afla asta in mod eficient si usor.
Despre compresor si pompa de apa de la intercooler nu stiu mai nimic, dar mai sapa, in rest probleme nu cred ca sunt.
doar specifice w211 si cheltuieli mai mari din cauza modelului AMG (frane, bucse, suspensii pe aer, etc)
E55 AMG e M113k, deci e fiabil.
DAr tot e posibil sa ai nevoie de schimbare de lant sau ghiduri, in functie de rulaj.
Dar suna cu muuult inainte sa sara. Daca nu suna, n-are nimic, schimbi intinzatorul doar ca sa dormi linistit noaptea. Si daca tot dai laoparte alternatorul ii inspectezi periile sau chiar schimbi modulul.
Ele au alta problema f nasoala, au 2 locuri in care acumuleaza ulei si din care aspira pompa. Ele sunt conectate printr-o teava etansata cu un semering de guma ieftina.
Semeringul e coace in timp, pompa trage aer, presiunea scade, motorul se strica.
Inginerii de la MB, nu au echipat acest motor cu senzor de presiune ulei, doar nivel, temperatura si pH (nu-s sigur de ultimul).
ASa ca iti faci motorul praf fara sa iti dai seama. Calitate si inginerie Mercedes! (Fix pt cei care scriu sa nu mai iau de marca scriu asta!)
ASa ca de iei asa ceva, primul lucru e sa masori presiune de ulei inainte sa il cumperi, si dupa ce il iei jos baia si pompa si schimbi semeringul!
Eventual montezi un senzor de presiune, in loc de stutzul unde se conecteaza manometrul cand masori si tragi un fir si iti pui undeva prin bord un led, o bara de leduri sau ceva sa te avertizeze.
Bani marunti, mai mult e bataia de cap sa o faci sa arata bine.
Sa verifici daca s-a umblat in motor (baie/carcasa distributie), ca poate cineva l-a defectat inaintea ta si acum iti vinde masina de "virgina".
Nu stiu cum ai putea afla asta in mod eficient si usor.
Despre compresor si pompa de apa de la intercooler nu stiu mai nimic, dar mai sapa, in rest probleme nu cred ca sunt.
doar specifice w211 si cheltuieli mai mari din cauza modelului AMG (frane, bucse, suspensii pe aer, etc)
Mda , exact asta vroiam sa intreb ! Daca acele perne de aer se pot inlocui fizic cu un kit performant de arcuri si amortizoare. E55 e facut pana in facelift , dupa , am vazut E63 cu V12. Totusi alegerea mea ar fi un E500 fara perne , ori daca sunt , sa le pot inlocui cu arcuri si fara 4 matic , desi nimeni nu mi a spus o parere pro ori contra ptr acest sistem de tractiune integrala. E500 w212 am vazut ca e mai prietenos cu buzunarul cand vine vb de consum , ori e doar pe hartie ?
Suspensie: - interpretarea personala, nu am facut asa ceva, doar ce am lucrat la masina mea si am mai citit:
Te interesezi daca puntea care tine diferentialul e la fel ca la modelele cu arcuri si daca da
Iei un kit nou de brate, insclusiv bascula principala care tine arcul, plus amortizoare si arcuri noi.
Ca sa nu zic ca 500 cai naravasi nu ii pui pe drum cu niste suspensii ieftine standard. AS zice ca iesi la 1200-1500E doar piesele.
Ce stiu eu cat iti cere la manopera.
Treaba asta nu e tocmai ieftina. Poate mai bine repari pernele cand a fi sa se sparga, idem pt compresor si ce mai ai.
Amortizoarele probabil sunt obosite, dar asta se poate verifica inainte de achizitie.
E63 am inteles ca e mai sensibil. Si nu cred ca e v12 pe E.
Un aspirat de 5L pare ok, zic eu, fiabil, consumator, dar pt consum exista GPL.
E usor de reglat, nu pune mari probleme.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment