Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimburi ...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimburi ...

    Salut, sunt un posesor nou al mărcii MB , e vb de un E Klasse 2014 , 220 diesel 170 cp , si as avea întrebarea: ce fel de ulei sa folosesc la schimburi , si la cati km se schimba uleiul in cutie , si ce imi recomandați,! ? Masina are 91.ooo km si a avut schimburile la 73 .000 , dar nu stiu daca e facut si in cutie schimbul ! Multumesc !

  • #2
    Uleiul la motor se schimba la maxim 20.000 km sau 1 an , care din intervale intervine primul.
    Ulei recomandat este cel MB , il gasesti ieftin la orice reprezentanta in baza seriei de caroserie.
    Ulei la cutie , probabil ai 7g tronic plus , se inlocuieste la 125.000 km sau 5 ani care din intervale intervine primul.
    Uleiul pt cutie DOAR pe original , tot la reprezentanta , il gasesti si tot acolo iti recomand sa il schimbi .

    Comment


    • #3
      Da , e 7 g tronic plus, vreau sa iti zic ca imi apare service B3 in 40 zile ! Si ulei motor si filtre tot la.reprezentanta sa fac schimbul sau doar la cutie ? Uleiul de motor are o anumită marca " castrol long life " sau ceva ? Multumesc

      Comment


      • #4
        La service B , de obicei trebuie inlocuite toate filtrele , cel de combustibil ( care poate fi destul de scump ) , lichid de frana.
        Uleiul motor si filtrul de ulei cu manopera e in jur de 600 lei la dealer. La filtrul de aer si polen poti merge pe aftermarket Mann.
        Cel de motorina doar pe original , poate fi de 2 tipuri , cel mai scump sare de 400-500 lei .
        La toate astea mai adauga ca ai nevoie si de un tester Star , nu se reseteaza din tastele de pe volan cum spun unii .

        Comment


        • #5
          Inteleg ! Păi da , o sa schimb si filtru de motorină dar de acel meșter Star in gasesc doar la.ei la.reprezentanta sau?? Si in legatura cu uleiurile , au o marcă anume sau...imi recomanda ei, sau...??

          Comment


          • #6
            Mb 229.51 (5w30) sau uleiul nou 229.52 .

            Comment


            • #7
              Uleiul de la reprezentanta este Mercedes Benz , nu stiu exact cine il face .Pe bidon scrie Mercedes.
              E cea mai buna solutie pt motorul tau , mai ales ca ai DPF .
              Revizia din cate stiu te duce in jur de 1600-1700 la dealer , la alte sevice-uri probabil ca mai ieftin dar grija mare sa stie ce au de facut .
              Cu Star se reseteaza anumiti parametrii , ii spui masinii ce filtre ai schimbat etc.
              Din taste se reseteaza doar in bord avertizarea dar nu modifica ce este important .

              Comment


              • #8
                Multumesc ! Ma gandesc ca astea sunt long life ! Sau?

                Comment


                • #9
                  Care e treaba cu long life ? Daca trebuie inlocuit la 1 an ?!

                  Comment


                  • #10
                    Păi de-aia am întrebat! Nu stiu care e treaba , la km ma gandesc !

                    Comment


                    • #11
                      Salut, in primul rand pentru Romania schimbul de ulei si filtru de ulei la motor la intervale mai mari de 10.000 - 15.000 de km este distructiv pentru motor. Se vede in timp. Sunt destule exemple de W212 2.2 cdi de la 2012 in sus aduse de afara cu kilometrii reali si revizii efectuate la 30.000 de km ca la carte si la care a cedat motorul la aproximativ 140.000 de km, la 3 dintre ele despre care am auzit, motorul a cedat chiar pe rampa la rar cand le facea verificarea.
                      Oare de ce la euro 4 se schimba uleiul la 15.000 de km si tinea motorul 700.000 de km?
                      In al doilea rand despre uleiul de motor original MB, in ultima vreme unii dintre colegii nostrii de forum au inceput sa isi exprime nemultumirea despre acest ulei, deoarece Mercedes a schimbat producatorul, acum este produs de Petronas. Oricum aici parerile sunt impartite si poti cauta pe forum topicurile despre ulei unde gasesti cam toate informatiile despre ulei. Referitor la uleiul pentru cutia automata, pune numai ulei original MB.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Da da , multumesc , eu o sa circul pe Germania cu masina ! Dar e ok 0ana in 20000 sa schimbi ! O sa caut o programare maine si merg sa vad ce zic si ei ! Multumescc

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by b97dmt View Post
                          Uleiul la motor se schimba la maxim 20.000 km sau 1 an , care din intervale intervine primul.
                          Ulei recomandat este cel MB , il gasesti ieftin la orice reprezentanta in baza seriei de caroserie .
                          Ti-am scris despre ulei in primul post .

                          Comment


                          • #14
                            Toate motoarele euro 4 dup 2006 au interval de schimb ulei la 25000 km cu excepia taxiurilor care au intervalul la 20000 km . Eu am fcut schimburile doar la 25000 km cu ulei MB 229:51 la un E 200 CDI din 2007 si la 840000 de km merge aproape ca la 26000 km cat avea cand l-am cumprat .
                            Dac cumperi un E la 200000 km nu ai de unde sa stii cand si ce ulei s-a folosit in motor.

                            Comment


                            • #15
                              Schimburi ...

                              @ adorianluncan
                              Toate motoarele euro 4 de la MB au doua intervaluri de schimb la 15.000 km sau 25.000 km. Mai documenteaza-te inainte sa faci afirmatii de genul asta.
                              Dar in romania sa schimbi uleiul la intervale asa lungi chiar si la logan este distructiv.
                              Tu probabil mergi mult extraurban ceea ce este mult mai ok pentru orice motor decat mersul in oras cu stat in trafic pe loc foarte mult zi de zi.
                              P.S nu uita sa faci prezentarea masinii la sectiunea corespunzatoare conform regulamentului.

                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Last edited by Crazyady; 01-17-2018, 12:40 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF