Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Diferenta intre 5G tronic si 7G tronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenta intre 5G tronic si 7G tronic

    Buna ziua! Intentionez sa-mi iau un mercedes e220 w211 din 2004 cu cutie automata 5G tronic (cu asta e echipata) si nu stiu daca sa iau cu 5G tronic sau sa caut ceva cu 7G tronic.. imi poate explica cineva diferentele dintre cele 2 cutii?

    Multumesc!

  • #2
    De 2 trepte...) teoretic mai fiabila 7G, dar mult mai rezistenta 5G..


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      5g tronic e o cutie deja foarte cunoscuta pentru fiabilitatea ei in schimb 7g tronic e mai avansata tehnologic.5g o sa coste mai putin la intretinere si totodata mai putine persoane care stiu cum sa ii faca mentenata asa cum trebuie.Personal optez la orice ora pentru 5g tronic o am deja pe 2 masini.
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Si inca o intrebare.. daca masina are in jur de 210 000 km si uleiul schimbat la cutia automata la zi.. exista probleme ca aceasta sa fie deteriorata?

        Comment


        • #5
          Pai in teorie nu.Dar o probezi si tu sa vezi ca nu smunceste si schimba lin.Sunt rezistente cutiile astea si mai ales daca este servisata la timp si corect nu sunt probleme!
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Nu cred ca poti primi un raspuns sigur.Da,intradevar, 5G sunt destul de rezistente dar timpul isi face treaba lui.Si cred ca un minus puternic al are din cauza blocajului convertizor(mai mult la diesel) care a scos o MULTIME de bani din proprietari.Personal cunosc foarte multe persoane care au bagat o avere ca sa scape de socul produs de convertizor in momentul blocarii insa, fara rezultatul asteptat(adica poate ceva mai bine sau bine pe vreo 3-4 luni).

            Comment


            • #7
              Daca scoatem 9g-tronic din socoteala, nu exista nici o alta cutie pe planeta mai buna sau macar mai fiabila decat 5g si 7g.

              5g e mai putin economa decat 7g ( merge motorul mai turat la aceeasi viteza, usor de remarcat la modele cu puteri mici ) dar e mult mai ieftin de intretinut ( problemele legate de socuri se rezolva f ieftin cu o valva si cu procedurile explicate superb pe forumul nostru ).

              7g, pe langa consum, este mult mai rafinata, imprima o senzatie impecabila de siguranta absoluta ( tine cont de mult mai multi parametrii decat 5g - pozitia volanului, senz de acc laterala, temp exterioara,etc), doar ca este ceva mai scump de intretinut, mai ales daca este din prima generatie.

              7g, nu s-a montat pe 211 cu motoare mici, insa....
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Cu valva rezolva socurile cred ca cei mai norocosi.70% care au schimbat valva sau intilnit din nou cu ele la inceputul iernii urmatoare.Cu putin timp in urma sa revizionat convertizorul +valva la un w211 diesel ,fara nici o schimbare.Problema este in blocul de valve,sa format uzura in canalul cilindrului care lucreaza impreuna cu valva de blocare.Pe rece nu tine presiunea necesara pentru un blocaj lin,care se reguleaza oproape de tot odata ce se incalzeste bine cutia.

                Comment


                • #9
                  Buna ziua,
                  Cine poate sa.mi explice cum se foloseste cutia de viteza automata la un W212??
                  Desi conduc un camión cu cuite automata in fiecare zi, atuñci cand ma sui in turism sunt asemeni unui incepator..
                  Ma explic...fixe¼ maneta ptr mersul inainte,plec de pe loc,ajung la viteza dorita,pun tempomatul si.i dau...Pot folosi cutia in E sau S dar atunci cand am viteza pe care o vreau daca dau o "bataie"lateral dreapta manetei se reduc turatiile motorului de la 2500 in S la 2100 uar in E de la 2200 la 1800-1900...
                  O a doua bataie reduce cu inca 5%(aproximativ) turatiile motorului...
                  In ce mod influenteaza asta "bunul" mers al motorului si daca cineva imi poate explica modul corect de folosire al cutiei...
                  Multumesc!!!

                  Comment


                  • #10
                    Buna seara !



                    Pe 212 au fost automate cu cinci, sapte si noua trepte. De care vorbim aici ? Ce motorizare, ce an de fabricatie ? Cu 1.7 n-a existat nici un 212. Poate juma' de motor sa fie de 1.7...


                    Dupa ce-i pui tempomatul, ce-i mai dai ? De baut, de mancat ? Faza cu tempomatul este ultima din secventele necesare (si deloc obligatorii...) pentru trasee lungi, acolo unde vrei sa mergi cu o viteza constanta fara sa-ti bati capul ce faci cu piciorul drept.


                    Cand ajungi la "viteza care o vrei" nu e necesar sa bati nimic in nici o parte, asta este doar dovada ca mergi relativ incet si cutia mai are una sau doua trepte la dispozitie.


                    Si eu conduc camioane cu automata de circa douazeci de ani, dar sa ma pierd cand ma urc intr-un Benz cu automata inca nu s-a intamplat...





                    Dragos

                    Comment


                    • #11
                      Buna seara!!
                      Motor 2143 cm, 136 cai...an fabricatie 08/2011
                      De pierdut nu ma pierd...Ptr asta intreb..
                      Nu vreau sa ajung in situatia de a strica o cutie prin simplu fapt ca o exploatez rau ,deficient....
                      De cand e lumea intreband se invata..
                      Cum nu am un manual care sa.mi explice modul de folosinta prefer sa intreb...mai ales ca nu pot vizualiza in bord treapta de viteza in care ma aflu...
                      P.S.
                      Intreband un vanzator despre consumabilele ce se folosesc ptr schimb ulei cutie acesta mi-a spus ca tipul de cutie dupa seria de sasiu e 722.996
                      Daca cineva imi poate traduce "722.996" il rog sa o faca.
                      Multumesc ....
                      Last edited by bradualbcom; 07-17-2017, 22:38 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Si eu am avut dilema asta , la masina mea , fiind prima cutie automata cu care am mers.
                        Eu am schimbator la volan si clapete + si - pt schimbat manual vitezele. Dar pe manual nu am folosit-o niciodata.
                        Cutia o tin in D sau in S , in D schimba mai repede , in S tureaza mai mult.
                        Bagat in D si atat , pe autostrada rar folosesc pilotul automat , care tine viteza constanta.
                        La semafor o cam scot in N si atat.
                        Nu inteleg la ce se refera colegul ? Schimbi din tempomat viteza , adica ai setat la 120 si cresti viteza din tempomat ??
                        Nu e ok asa ...

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF