Salutare tuturor,
Am facut un test de telescoape la un W211 2007 2.2 CDI Elegance limuzina si mi-a dat valori mici pe fata astfel ca am decis sa le schimb cu altele noi.
Am ales sa merg pe Kayaba, la recomandarea mai multor cunoscatori, cu tot cu flanse Kayaba. Mi-au gasit pe seria de sasiu modelul corespunzator.
Au venit telescoapele si flansele si am dus masina in service.
Cand au demontat telescoapele vechi - Sachs A2113235000 / 80 1404 000 672 / A 211 320 98 13, ce sa vezi - tija celor vechi era cu aproximativ 40 mm mai lunga decat a celor Kayaba.
Cilindrul telescopului in sine era cu aproximativ 10 mm mai lung in cazul Kayaba, in partea de jos, adica distanta dintre prinderea de brat si cilindru era mai mica cu 10 mm astfel ca cilindrul era mai lung.
Concluzia la fata locului a fost ca, desi inaltimea masinii s-ar putea sa fie aceeasi, telescoapele Kayaba ar lucra pe capatul cilindrului si exista riscul uzurii premature sau chiar sa loveasca in capul telescopului.
Astfel ca mi s-au gasit alte telescoape Sachs de data asta 84 4904 005 473 / 54 1700 314 364 / 312 563 "Super Touring" care aveau aproape aceleasi dimensiuni cu cele vechi. Mai exact si astea erau cu 5-10 mm mai scurte in tija decat cele vechi.
O alta diferenta intre Kayaba si cele Sachs noi era ca cele Kayaba pareau mai greu de presat "la mana".
Nu am la mine codul de pe Kayaba dar dupa seria de sasiu doi comercianti mi-au gasit acelasi cod de Kayaba pe care le si comandasem.
Intrebarea mea este daca decizia de a renunta la Kayaba a fost una fondata si inteleapta sau nu ?
Am facut un test de telescoape la un W211 2007 2.2 CDI Elegance limuzina si mi-a dat valori mici pe fata astfel ca am decis sa le schimb cu altele noi.
Am ales sa merg pe Kayaba, la recomandarea mai multor cunoscatori, cu tot cu flanse Kayaba. Mi-au gasit pe seria de sasiu modelul corespunzator.
Au venit telescoapele si flansele si am dus masina in service.
Cand au demontat telescoapele vechi - Sachs A2113235000 / 80 1404 000 672 / A 211 320 98 13, ce sa vezi - tija celor vechi era cu aproximativ 40 mm mai lunga decat a celor Kayaba.
Cilindrul telescopului in sine era cu aproximativ 10 mm mai lung in cazul Kayaba, in partea de jos, adica distanta dintre prinderea de brat si cilindru era mai mica cu 10 mm astfel ca cilindrul era mai lung.
Concluzia la fata locului a fost ca, desi inaltimea masinii s-ar putea sa fie aceeasi, telescoapele Kayaba ar lucra pe capatul cilindrului si exista riscul uzurii premature sau chiar sa loveasca in capul telescopului.
Astfel ca mi s-au gasit alte telescoape Sachs de data asta 84 4904 005 473 / 54 1700 314 364 / 312 563 "Super Touring" care aveau aproape aceleasi dimensiuni cu cele vechi. Mai exact si astea erau cu 5-10 mm mai scurte in tija decat cele vechi.
O alta diferenta intre Kayaba si cele Sachs noi era ca cele Kayaba pareau mai greu de presat "la mana".
Nu am la mine codul de pe Kayaba dar dupa seria de sasiu doi comercianti mi-au gasit acelasi cod de Kayaba pe care le si comandasem.
Intrebarea mea este daca decizia de a renunta la Kayaba a fost una fondata si inteleapta sau nu ?
Comment