Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W211 270CDI:De la ce este acest radiator?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211 270CDI:De la ce este acest radiator?

    Stie cineva la ce serveste acest radiator mic? aflat paralel cu radiatorul de apa( nu este lipit de el) are sonda de temperatura si un ventilator/cooler pe el. Am scos sonda si era un ulei maroniu inchis. Nu stiu daca e de la cutia de viteze sau de la motor, cine se pricepe? Se afla in partea dreapta a masinii. Uitati-va in poza, e cel din aluminiu
    Attached Files

  • #2
    Uleiul din cutie se raceste printr-un circuit din circuitul racirii de la motor.
    Motorul are un alt radiator, muuul mai evident .

    Nu stiu, posibil sa fie de la servo ?
    Asa s-ar pupa si cu acel "ulei maroniu inchis".
    PS: Daca ala e, schimba uleiul .

    Comment


    • #3
      Originally posted by iusau View Post
      Uleiul din cutie se raceste printr-un circuit din circuitul racirii de la motor.
      Motorul are un alt radiator, muuul mai evident .

      Nu stiu, posibil sa fie de la servo ?
      Asa s-ar pupa si cu acel "ulei maroniu inchis".
      PS: Daca ala e, schimba uleiul .

      Nu stiu ce sa zic, cred ca te referi la termoflo sau cum se numeste. Mai adaug o poza din spate, e destul de maricel ..nu cred ca servo directia are racire
      Mentionez ca nu am suspensii hidraulice.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Originally posted by iusau View Post
        Uleiul din cutie se raceste printr-un circuit din circuitul racirii de la motor.
        Motorul are un alt radiator, muuul mai evident .

        Nu stiu, posibil sa fie de la servo ?
        Asa s-ar pupa si cu acel "ulei maroniu inchis".
        PS: Daca ala e, schimba uleiul .

        DEasupra motorului m am uitat si nu are nici un termoflo(sau cum s-o numi), are decat un radiator mic de aluminiu(racit cu apa) lipit de compartimentul filtrului de ulei....deci radiatorul din prima poza banuiesc ca este cel de la cutia de viteze. Atasez poza de sus de la filtru
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Buna ziua !


          Daca cineva inaintea ta (om inteligent de altfel), a eliminat aberatia aia de radiator al cutiei automate din bazinul lateral al radiatorului motorului, a trebuit sa puna ceva in loc. Si poate a pus chestia aia care nu stii tu la ce e buna.

          Totusi, cat de greu este sa mergi pe furtune/conducte si sa vezi din ce agregat pleaca ? Sonda aia de temperatura poa' sa fie pentru ventilatorul electric anexat radiatorului asta sau pentru vreun ceas suplimentar de temperatura ulei cutie, asa cum si-au facut unii:




          Dragos

          Comment


          • #6
            ASa este

            Originally posted by Heavy D. View Post
            Buna ziua !


            Daca cineva inaintea ta (om inteligent de altfel), a eliminat aberatia aia de radiator al cutiei automate din bazinul lateral al radiatorului motorului, a trebuit sa puna ceva in loc. Si poate a pus chestia aia care nu stii tu la ce e buna.

            Totusi, cat de greu este sa mergi pe furtune/conducte si sa vezi din ce agregat pleaca ? Sonda aia de temperatura poa' sa fie pentru ventilatorul electric anexat radiatorului asta sau pentru vreun ceas suplimentar de temperatura ulei cutie, asa cum si-au facut unii:




            Dragos
            In primul rand multumesc pentru raspuns. Tin sa mentionez ca radiatorul pare la locului lui prins, original, drq sa-l ia ) Sonda am demontat-o, am incalzit o si cupleaza. Mufa era rupta si nu facea contact, am schimbat.o. Ideea e urm: am masina cumparata recent si s a nimerit sa am treaba cateva ore prin bucuresti , si era aglomeratie bara la bara. Si dupa cateva ore a inceput sa schimbe cutia din ce in ce mai greu( in ture cat mai ridicate)3-4000 rpm. Am lasat-o cateva ore, si cand era rece, mergea perfect cutia,deci nu se racea uleiul din cutie...si am zis ca mufa nefacand contact nu cupleaza ventilatorul(care e functional). Acum ramane sa testez daca merge.
            Insa daca un destept a facut asta cu radiatorul , tin sa il felicit pentru ca am auzit ca buba la 320CDI este ca se erodeaza radiatorul/peretele dintre apa si ulei, patrunde apa in uleiul de la cutie si este la revedere cutia. Deci ar fi ceva pozitiv....sonda si radiatorul de aluminiu au emblema mercedes dar vorba ta, radiatorul are 2 stutzuri jos care ar fi trebuit sa fie infipte in cv de aluminiu....Pe conducte e greu de mers pentru ca se duc pe motor si n ai nici o sansa sa le urmaresti.... VOi ce parere aveti? Deja e telenovela

            Comment


            • #7
              Originally posted by Andrei View Post
              DEasupra motorului m am uitat si nu are nici un termoflo(sau cum s-o numi), are decat un radiator mic de aluminiu(racit cu apa) lipit de compartimentul filtrului de ulei....deci radiatorul din prima poza banuiesc ca este cel de la cutia de viteze. Atasez poza de sus de la filtru
              Ok, eu inteleg ca servo are totusi racire dar e pozitionata direct pe pompa.

              Ideea ca cineva a modificat circuitul original pentru racirea uleiului din cutia de viteze si a montat unul separt dedicat mi se pare ca are sens.

              Dar oare de ce nu se racea cutia atunci ?
              Orice trafic ar fi, orice stil de condus ai avea, trebuie sa faca fata.
              Sau ma rog, cand era noua trebuia sa faca fata.

              PS: Convertorul de putere lucreaza in parametrii normali ? Inchide cand e cazul ?
              Intreb asta pentru ca daca nu inchide niciodata se genereaza multa caldura.

              Comment


              • #8
                Originally posted by iusau View Post
                Ok, eu inteleg ca servo are totusi racire dar e pozitionata direct pe pompa.

                Ideea ca cineva a modificat circuitul original pentru racirea uleiului din cutia de viteze si a montat unul separt dedicat mi se pare ca are sens.

                Dar oare de ce nu se racea cutia atunci ?
                Orice trafic ar fi, orice stil de condus ai avea, trebuie sa faca fata.
                Sau ma rog, cand era noua trebuia sa faca fata.

                PS: Convertorul de putere lucreaza in parametrii normali ? Inchide cand e cazul ?
                Intreb asta pentru ca daca nu inchide niciodata se genereaza multa caldura.
                Nu avea racire pentru ca: mufa din sonda de temperatura nu facea contact( avea un pin rupt) si am schimbat-o. Si acum porneste. Ramane de vazut in trafic daca mai incinge. Oricum pana atunci trebuie sa schimb uleiul si filtrul . Recomanda cineva un ulei bun dar nu de la Mercedes? Unde costa 80 lei litru si trb 9 litri...

                Comment


                • #9
                  Buna seara !

                  Convertorul de cuplu (si nu de putere) nu e obligatoriu sa faca "lock" in fiecare treapta de viteza, ci numai in ultima, si numai dupa atingerea si mentinerea constanta a unui anume prag de turatie.

                  Chiar daca radiatorul are steluta pe el, poate proveni de la alt model si a fost doar improvizat acolo. Toate automatele cu convertor incalzesc in trafic de oras, si daca tii la a ta, n-o lasa sa urce peste 70 de grade.


                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Uleiul in cutie: Mercedes, reprezentanta. Daca ti se pare scump stai sa vezi cand o cadea cutia...
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      cati L intra?

                      Cam cati litri intra in cutie? Am inteles ca 9 litri?
                      Si uleiul din convertor cum il scoti? Am inteles ca nu are buson/surub de golire
                      ms!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Andrei View Post
                        Cam cati litri intra in cutie? Am inteles ca 9 litri?
                        Si uleiul din convertor cum il scoti? Am inteles ca nu are buson/surub de golire
                        ms!
                        La cutie se da jos baia de ulei , se inlocuieste garnitura , se schimba filtrul din cutie , acel surub de golire se gaseste la convertizor , dar nu la orice model. Daca convertizorul nu poate fi golit iti intra cam 5l de ulei ... recomand sa faci operatiunea la Mercedes ori la cineva care stie cu ce se mananca operatiunea.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF