Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E220 W212 Tangaj dupa schimbarea rotilor de iarna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut Gigi Popescu - toate cauciucurile si toate gentile ( 8 buc) sunt cele originale Mercedes Avantgarde . Toate cauciucurile (4 iarna/4 vara) au aceeasi dimensiune 245/45 R17 . Masina a fost cumparata cu ele . Ma gandesc ca au aceleasi dimensiuni .
    Banuiesc ca nu le-am depozitat corect . Le-am lasat cu presiune si pe verticala . Multumesc pt raspuns.

    Comment


    • #17
      Defectele cauciucurilor sau a jantelor nu induce fenomenul de tangaj, provoaca vibratii. La fenomenul de tangaj trebuie sa se verifice integritatea si buna functionare a amortizoarelor (telescoape), ele stabilizeaza masina pe sosea. Mai poate aparea fenomenul de tangaj la masinile cu perna de aer, atunci cand se deregleaza suspensia, chiar daca amortizoarele sunt bune.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #18
        Originally posted by nora-marian View Post
        Defectele cauciucurilor sau a jantelor nu induce fenomenul de tangaj, provoaca vibratii. La fenomenul de tangaj trebuie sa se verifice integritatea si buna functionare a amortizoarelor (telescoape), ele stabilizeaza masina pe sosea. Mai poate aparea fenomenul de tangaj la masinile cu perna de aer, atunci cand se deregleaza suspensia, chiar daca amortizoarele sunt bune.
        Nu are perna de aer . In curbe , sau unde asfaltul este bun , nu e nicio problema, indiferent de viteza .
        Un exemplu , pe Pitesti-Bucuresti , cand depaseam si schimbam benzile , se simtea tangajul cel mai tare . Cand treceam peste santurile facute de camioane .
        In rest , masina se lipeste de sosea .

        Comment


        • #19
          Originally posted by cutaresku View Post
          Asta-i culmea, sa schimbi marca anvelopei... Nu c-as fi vreun fan Pirelli, insa nu vad sensul.
          Schimba si muzica din masina.
          Verifica din nou daca-s echilibrate rotile, eventual ce ti-ai propus deja, schimb fata-spate. Desi tangaj m-ar duce spre ceva bube mecanice.
          Colegule, daca tu crezi ca e tot una Mercedes cu Dacia, atunci ai dreptate, nu trebuie sa schimbi marca de anvelope

          Iar vorbishi sa nu taci, simptomatic deja...
          Last edited by cutaresku; 05-04-2014, 11:53 AM.
          Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

          Comment


          • #20
            Originally posted by Lucka View Post
            Marian15 , ce marca de cauciucuri ai ?

            Am Michelin pilot 3 DOT 2012. Am un prieten cu un Passat 2008 care se confrunfa cu aceeasi problema dupa ce a schimbat jantele de pe 16 pe 19.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Maarian15 View Post
              Am Michelin pilot 3 DOT 2012. Am un prieten cu un Passat 2008 care se confrunfa cu aceeasi problema dupa ce a schimbat jantele de pe 16 pe 19.
              Rotile de iarna sunt identice cu cele de vara R17 . Tot Pirelli dar Sottozero Winter 210 serie 2 .

              Comment


              • #22
                Eu am facut trecerea de la 16" la 17"

                Comment


                • #23
                  Trebuie sa stiti ca in functie de tipul masini constructorul alege si suspensia. Daca masina este sport se pune o suspensie sport (rigida), nu face fenomenul de tangaj dar se simte in caroserie cea mai mica denivelare. La masinile de familie si limuzine, se pune o suspensie ceva mai elastica. Aceasta suspensie este conceputa sa se simta cat mai putin in caroserie denivelari sau gropi, binenteles are si un usor lansaj. Si nu in ultimul rand suspensia pentru greutate, dar aici este mult de discutat. Fenomenul de tangaj este dat de amortizor in colaborate cu arcul suspensiei si bucsi. In concluzie daca apare acest fenomen trebuie verificata suspensia (amortizor, arc, bucsi). Cum ar fi ca pe o masina sport sa pui o suspensie de limuzina, elastica (pentru confortul pasagerilor), cu siguranta dai cu podeaua de sol, zmulgi tobe, bari, si la o limuzina care trebuie sa nu se simta denivelasile soselei sa pui o suspensie sport care-ti crantane dintii la cea mai mica denivelare iar persoana pe care o transporti sa dea cu capul in plafon si sa verse cafeaua sau sampania pe el. Este adevarat ca si cauciucul are o influenta asupra suspensiei dar nu se reflecta in fenomenul de tangaj.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by nora-marian View Post
                    Trebuie sa stiti ca in functie de tipul masini constructorul alege si suspensia. Daca masina este sport se pune o suspensie sport (rigida), nu face fenomenul de tangaj dar se simte in caroserie cea mai mica denivelare. La masinile de familie si limuzine, se pune o suspensie ceva mai elastica. Aceasta suspensie este conceputa sa se simta cat mai putin in caroserie denivelari sau gropi, binenteles are si un usor lansaj. Si nu in ultimul rand suspensia pentru greutate, dar aici este mult de discutat. Fenomenul de tangaj este dat de amortizor in colaborate cu arcul suspensiei si bucsi. In concluzie daca apare acest fenomen trebuie verificata suspensia (amortizor, arc, bucsi). Cum ar fi ca pe o masina sport sa pui o suspensie de limuzina, elastica (pentru confortul pasagerilor), cu siguranta dai cu podeaua de sol, zmulgi tobe, bari, si la o limuzina care trebuie sa nu se simta denivelasile soselei sa pui o suspensie sport care-ti crantane dintii la cea mai mica denivelare iar persoana pe care o transporti sa dea cu capul in plafon si sa verse cafeaua sau sampania pe el. Este adevarat ca si cauciucul are o influenta asupra suspensiei dar nu se reflecta in fenomenul de tangaj.
                    Am reverificat masina la Service de data asta unul recomandat ( nu reprezentanta - pt o a 2-a opinie) . Din punct de vedere mecanic - nicio problema ! Am rerereverificat si presiunea : 2,6 la rece si 3,1 la cald . Luni o sa montez din nou cauciucurile de iarna . Daca totul e ok , cauza sunt cauciucurile Pirelli (desi am rulat cu ele max 25000 km - originale din fabrica) .
                    Ieri am facut un drum Bucuresti - Pitesti- Sibiu - groaznic - aveam senzatia ca merg pe gheata cu denivelari unde erau urme de TIR uri in asfalt ! La dus , pe Sibiu - Brasov- Bucuresti nu am simtit nimic pt ca nu erau denivelari in asfalt probabil . Mister total :-)

                    Comment


                    • #25
                      Sunt foarte curios daca e de la cauciucuri pentru ca acasi lucru mi l-au zis de la reprezentanta, ca nu e nicio problema de mecanica.

                      Comment


                      • #26
                        La vulcanizare ar trebui sa-si dea seama daca anvelopele sunt de vina. Poate o geometrie ar rezolva problema.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Maarian15 View Post
                          Sunt foarte curios daca e de la cauciucuri pentru ca acasi lucru mi l-au zis de la reprezentanta, ca nu e nicio problema de mecanica.
                          Am fost la alt service ... nu e nicio problema din punct de vedere mecanic .
                          Dupa care am montat din nou rotile de iarna si am facut un drum de Bucuresti . NICIO PROBLEMA !!!
                          Sigur problema apare din cauza cauciucurilor sau a gentilor .
                          CE SA FAC ???
                          Sa cumpar 4 cauciucuri noi ? Dar daca sunt gentile de vina ...
                          Sa cumpar 2 cauciucuri noi identice Pirelli ? Si apoi vad daca mai cumpar 2 sau nu ...
                          Habar nu am !!!
                          Sau sa montez cauciucurile de iarna pe gentile de vara si sa probez asa ?!
                          M-am cam saturat ! Nu inteleg de ce cei de la vulcanizare nu isi dau seama care e cauciucul sau geanta cu probleme !!!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by RIR View Post
                            La vulcanizare ar trebui sa-si dea seama daca anvelopele sunt de vina. Poate o geometrie ar rezolva problema.
                            Am fost la 3 vulcanizari , se zice , cele mai bune din Sibiu . Nu isi dau seama care e problema !

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Maarian15 View Post
                              Sunt foarte curios daca e de la cauciucuri pentru ca acasi lucru mi l-au zis de la reprezentanta, ca nu e nicio problema de mecanica.
                              Acelasi raspuns l-am primit si eu !
                              Acum , dupa ce am pus din nou rotile de iarna , problema se pune : anvelopele sau gentile !!!
                              Culmea, anvelopele arata f bine ! 15-20000 km .

                              Comment


                              • #30
                                De aratat pot arata bine , dar e posibil sa aiba o deformare , ma refer la anvelope.
                                Ai schimbat jantele intre ele fata-spate ?Cum fac tot asa ?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF