Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W210, recirculare aer si functia REST, cuplare compresor AC

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bun dar daca apas pe buton si se aprinde ledul pentru recirculare se amplififa si turatia ventilatorului dar dupa 3-4 minute se stinge ledul si trage aerul de afara,apoi daca apas din nou se repeta, este normal sa decupleze automat? Asa face si la voi? Asta insemnand ca in trafic aglomerat soferul trebuie sa apese butonul din 5 in 5 minute daca nu vrea sa inhaleze gazele de la Loganul din fata? Ceva de genu ca la mecanicul de locomotiva trebuie sa apese periodic de un buton asta insemnand ca e treaz si nu a adormit. Filtrul de polen il schimb in fiecare primavara dar acel filtru filtreaza doar praful nu si gazele. Pot sa ii pun filtru cu carbon? Ar ajuta?

    Comment


    • #17
      Da, asa se intampla, se opreste dupa un timp. Poti pune filtru cu particule de carbon, din cate stiu eu, aerul de afara cat si cel din interior trece prin acelasi filtru. Si ca sa nu mai mirosi gazele de la masina din fata, incearca sa pastrezi o distanta mai mare fata de el atunci cand sundeti in coloana.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #18
        Mai oameni buni, nu este normal să se oprească de nebună recircularea. Aveţi pierdere de vacuum pe undeva pe acolo, clapetele sunt acţionate cu vacuum. La recirculare sunt acţionate şi stau in presiune vacuumatica, dacă scade presiunea, revin in poziţie normală şi trage aer de afară.

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #19
          Daca era diesel, era posibil sa apara si LIMP. Pierdere de vacuum la clapetele alea = vacuum insuficient care sa traga de turbo = LIMP. Treaba patzita de baiatu'.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #20
            Originally posted by cutaresku View Post
            Daca era diesel, era posibil sa apara si LIMP. Pierdere de vacuum la clapetele alea = vacuum insuficient care sa traga de turbo = LIMP. Treaba patzita de baiatu'.
            Posibil...
            Ca sa lamurim, sub bord, in partea dreapta, se afla aeroterma si fanta de aer. Aceasta este comandata de un actuator vacuumatic, care, cel mai probabil, rasufla aer sau este blocat.
            Sub capota, in dreapta, este conexiunea pentru vacuum. In ultima poza, pozitia 1 indica acel furtun care merge in bord, la fanta de aer. De aici trebuie inceputa verificarea. Posibil furtun desprins/crapat. Daca e ok, se desface capacul bordului si se verifica actuatorul (cu guritza, prin tras in piept ) Atentie la mufele din plastic, crapa instant daca nu sunt scoase cu grija.
            Aici m-am referit la AC-ul cu robineti, la cel cu display se complica treaba, intervin tot soiul de derivatii (T-uri) la acel furtun si sunt mai multe de verificat.
            Cateva poze ...

            P.S. am modificat titlul topicului ca eram total pe langa subiect...
            Attached Files

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #21
              Multumesc de informati. Deci avem de reparat o problema. Ma gandem eu ca e anormal sa faca asa.

              Comment


              • #22
                Da, cam aveţi... Dar atenţie cu acele mufe din plastic, de la capetele furtunelor, mai ales acum, la frig. Crapă foarte uşor...

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #23
                  Parerea mea este sa incepi cu farurile. La majoritatea masinilor pe acolo au pierderi, apoi verifica integritatea furtunelor de la motor (la mine erau coapte) Traseele din plastic este putin probabil sa fie afectate. In general se usuca si crapa membranele din cauciuc, Personal am avut surpriza cu rotita din bord care regleaza farurile, fasaia.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF