Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

EGR- valoarea la relanti !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EGR- valoarea la relanti !

    Salutare colegi!

    De ieri mi-a intrat masina in Limp Mode, fara nici un bec de avertizare in bord, doar ca nu se tureaza peste 3000 de ture, nu am kickdown si nu merge peste 120 kmh...Pana aci toate normale Limp Mode.

    Am fost la tester si mecanicul zice ca ar fi de la EGR...cica la relanti sta doar la 3% (el zicea ca ar trebui sa stea pe la 60-70%). Chestia e dubioasa deoarece nu vrea sa imi repare masina ca deobicei, adica sa stau langa el, ci doar sa o las...ceea ce eu nu prea fac decat chiar atunci cand e musai musai... Tot dubios este faptul ca alte erori nu mi-au aparut....si la fel de dubios ca eu, in august am spalat galleria de admisie si EGR-ul, cand am schimbat un capac de gheata care curgea...

    Vreau o parere din partea dvs. , daca merita sa risc sa las masina pe mana dansului, sau e o abureala completa si incearca sa ma 'jumuleasca' de bani. Pana acum, am fost la o gramada de alte chestii cu masina la el, dar niciodata nu a zis ca sa o las ca o sa o repare... Astept cu interes rasp dvs. !

  • #2
    Buna, incerac sa scoti comanda pneumatica de la egr si astup si furtunul si comanda si fa o proba, daca merge proba ii de la clapetele de la galeria de admisie. Nou e enorm de scump, dar poate fi reparat, am avut aceasi problema acum cateva luni si l-am reparat eu singur.
    Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

    Comment


    • #3
      @joca: Daca demufezi EGR-ul sau ii blochezi vacuumul = LIMP automat.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Ok, ma refer la un E class din 2002, si asa am procedat, problem poate fi de la furtune crapate, de contact electric, de la regulator de depresiun, de la clapet or motor de comand. La mine o aparut dupa ca service merco de la Timis o dat cu karcher in motor fara sa la protejes, am facut 2 service si nu o putut sa ma ajut, m-am intors in Belgia si l`am facut (personal) acolo
        Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

        Comment


        • #5
          Si eu am patit azi la fel,am umblat pe la furtune si nu se mai tureaza si cam fluiera turbina,nu cred la tine e ceva grav,verifica toata admisia

          Comment


          • #6
            Maine ma duc la mechanic sa vada despre ce e vorba...aeropaletii la mine sunt anulati...deci de acolo nu e...la furtunele de vaccum m-am uitat si toate par la locul lor...actuatorul functioneaza, EGR-ul dupa cum vad, functioneaza, totusi e in Limp Mode!

            Tin sa precizez ca limp mode e permanent...adica de cand pornesc masina e direct limp mode. Inainte cand aveam problem de ex. cu motorasul actuator, porneam masina, mergeam cu ea normal pana lasam turatia pe constant si apoi intra in limp mode...Ma gandesc ca poate e ceva sensor....desi la tester nu mi-a dat nici o eroare...Multumesc de pareri!

            Comment


            • #7
              Azi am descoperit problema la mine,acuratorut de la turbo nu mi-l mai tine ``vacumul`` sau cum se cheama, daca fac vacum pe direct cu gura merge perfect masina,nu stiu ce are..maine ma duc la mecanic

              Comment


              • #8
                Ori electrovalva, ori vreun furtun de vaccum crapat...trebuie luate toate furtunele la rand...parerea mea e ca e de acolo...Bafta!

                La mine a fost o problema electrica...un fir interrupt la EGR...acuma merge masina ca noua..

                Comment


                • #9
                  Bine ca ai rezolvat

                  Comment


                  • #10
                    Poi chestia era ca si inainte sa intre in limp mode, era cand mergea mai bine, era cand mergea mai nasol...parca nu avea caii toti...Acuma merge mai bine decat oricand... Bine ca o rezolvat-o mecanicul..

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF