Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sbc s, sbc h?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sbc s, sbc h?

    La masina mea, am vazut ca exista sistemul SBC S, care e o jucarie interesanta pentru traficul aglomerat, in special in Bucuresti.
    Dar nu sunt lamurit daca am si SBC H, SBC Hold, adica, la E Klasse 220CDI automatic.
    Ma poate lamuri cineva?

    Va multumesc!

  • #2
    La o prima cautare: http://www.clubmercedes.ro/sbc-s-h-activare-t12962.html. La mine mere doar SBC H si e foarte fain mai ales in oras. Schimbi maneta cand pleci si cand te opresti.Toate bune
    Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

    Comment


    • #3
      Da , dar totusi e recomandat cand esti la semafor dupa ce apesi frana ( activare sbc hold) sa muti pe N , asa pentru cutie e destul de recomandat. SBC S cum functioneaza?
      Mail : emi@koket.org
      Tel : 0757 233 231
      Reparatii electrice auto Iasi
      Electrical Center Iasi

      Comment


      • #4
        SBC S se activeaza din maneta tempomatului la viteze mici, < 60km/h si se dezactiveaza fie manual, de la maneta fie daca depasesti 63 km/h.
        Cu sistemul asta activat, masina se comporta oarecum, ca una cu cutie manuala: cand ai ridicat piciorul de pe acceleratie, intra in franare, pana la oprirea pe loc (evident, fara oprirea motorului, aferenta unei cutii manuale, daca nu accelerezi si nu calci ambreajul ). Practic, daca te apropii de o locul unde vrei sa opresti si cu cativa metri mai devreme iei piciorul de pe acceleratie, va opri singura, cuminte. Dar tebuie sa aproximezi bine! La stopuri, nu mai esti nevoit sa stai cu piciorul pe frana. E util in Bucuresti: acceleratie pe 0,2 metri, stat 15 minute pe loc, in coloana.
        Dar, e destul de tricki. Trebuie sa fi atent pentru a nu te trezi ca masina, computerulk, decide brusc sa se opreasca 4 metri mai incolo, in portbagajul celui din fata...

        Comment


        • #5
          Bineinteles ca poti frana tu daca nu aproximeaza bine, cand ajung acasa o sa testez asta pe W211. Mersi de raspuns. Totusi vreau sa punctez ca la semafor e ok sa nu fie masina in Drive , mai ales vara
          Mail : emi@koket.org
          Tel : 0757 233 231
          Reparatii electrice auto Iasi
          Electrical Center Iasi

          Comment


          • #6
            Eu nu o mai scot din D de la pornire pana la plecare. E foarte fain si imi lipseste cand ma urc in alta masina. SBC S nu am incercat de fapt nici nu stiam ca exista. Stiam ca e bine sa o pui pe N cand e foarte cald afara astfel incat sa isi faca o racire mai bune, dar atlfel daca scoti din D si pui in N nu isi mai are sens SBC Hold. Parerea mea
            Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

            Comment


            • #7
              Din ce am citit, sistemul acesta SBC S a fost pus pe W211, din 2002 pana la jumatatea lui 2004. Intamplator, a mea, fabricata in 2004, are SBC S.
              A fost scos pentru ca era redundant cu SBC H si se pare ca e destul de sensibil. In plus, au fost multi bizoni care s-au bazat doar pe computer pentru franare, iar computerul nu aproximeaza intotdeauna bine. Cu sistemul SBC S activat, te poti trezi ca masina franeaza si cand nu e cazul (la viteze mici, totusi) pentru ca asa apreciaza computerul ca e necesar, sau dimpotriva, nu franeaza cand se impune.
              Dar, daca esti putin atent, poate fi confortabil si util. Una peste alta, SBC S e un sistem cu asistenta umana simpatic

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF