Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sbc s, sbc h?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sbc s, sbc h?

    La masina mea, am vazut ca exista sistemul SBC S, care e o jucarie interesanta pentru traficul aglomerat, in special in Bucuresti.
    Dar nu sunt lamurit daca am si SBC H, SBC Hold, adica, la E Klasse 220CDI automatic.
    Ma poate lamuri cineva?

    Va multumesc!

  • #2
    La o prima cautare: http://www.clubmercedes.ro/sbc-s-h-activare-t12962.html. La mine mere doar SBC H si e foarte fain mai ales in oras. Schimbi maneta cand pleci si cand te opresti.Toate bune
    Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

    Comment


    • #3
      Da , dar totusi e recomandat cand esti la semafor dupa ce apesi frana ( activare sbc hold) sa muti pe N , asa pentru cutie e destul de recomandat. SBC S cum functioneaza?
      Mail : emi@koket.org
      Tel : 0757 233 231
      Reparatii electrice auto Iasi
      Electrical Center Iasi

      Comment


      • #4
        SBC S se activeaza din maneta tempomatului la viteze mici, < 60km/h si se dezactiveaza fie manual, de la maneta fie daca depasesti 63 km/h.
        Cu sistemul asta activat, masina se comporta oarecum, ca una cu cutie manuala: cand ai ridicat piciorul de pe acceleratie, intra in franare, pana la oprirea pe loc (evident, fara oprirea motorului, aferenta unei cutii manuale, daca nu accelerezi si nu calci ambreajul ). Practic, daca te apropii de o locul unde vrei sa opresti si cu cativa metri mai devreme iei piciorul de pe acceleratie, va opri singura, cuminte. Dar tebuie sa aproximezi bine! La stopuri, nu mai esti nevoit sa stai cu piciorul pe frana. E util in Bucuresti: acceleratie pe 0,2 metri, stat 15 minute pe loc, in coloana.
        Dar, e destul de tricki. Trebuie sa fi atent pentru a nu te trezi ca masina, computerulk, decide brusc sa se opreasca 4 metri mai incolo, in portbagajul celui din fata...

        Comment


        • #5
          Bineinteles ca poti frana tu daca nu aproximeaza bine, cand ajung acasa o sa testez asta pe W211. Mersi de raspuns. Totusi vreau sa punctez ca la semafor e ok sa nu fie masina in Drive , mai ales vara
          Mail : emi@koket.org
          Tel : 0757 233 231
          Reparatii electrice auto Iasi
          Electrical Center Iasi

          Comment


          • #6
            Eu nu o mai scot din D de la pornire pana la plecare. E foarte fain si imi lipseste cand ma urc in alta masina. SBC S nu am incercat de fapt nici nu stiam ca exista. Stiam ca e bine sa o pui pe N cand e foarte cald afara astfel incat sa isi faca o racire mai bune, dar atlfel daca scoti din D si pui in N nu isi mai are sens SBC Hold. Parerea mea
            Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

            Comment


            • #7
              Din ce am citit, sistemul acesta SBC S a fost pus pe W211, din 2002 pana la jumatatea lui 2004. Intamplator, a mea, fabricata in 2004, are SBC S.
              A fost scos pentru ca era redundant cu SBC H si se pare ca e destul de sensibil. In plus, au fost multi bizoni care s-au bazat doar pe computer pentru franare, iar computerul nu aproximeaza intotdeauna bine. Cu sistemul SBC S activat, te poti trezi ca masina franeaza si cand nu e cazul (la viteze mici, totusi) pentru ca asa apreciaza computerul ca e necesar, sau dimpotriva, nu franeaza cand se impune.
              Dar, daca esti putin atent, poate fi confortabil si util. Una peste alta, SBC S e un sistem cu asistenta umana simpatic

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF