Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Reglare cablu acceleratie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglare cablu acceleratie

    W210, 2.2cdi, acceleratie cu cablu.
    Azi am observat ca era cam detensionat cablul de acceleratie, in segmentul dintre rozeta de reglaj si senzorul de acceleratie. Mai exact, bucata dezbracata de cablu.
    Ultimul care-a umblat pe-acolo fu Mohamed din Giulesti, pe care, apropo, nu-l mai recomand nimanui (n-are cuvant/obraz etc chiar daca era in Ramadan).
    Revenind, l-am tensionat / strans (cablul, nu Mohamed) din rozeta de plastic, cred ca mai mergea putin, astfel incat sa nu afecteze ralantiul.
    Urmare: acceleratia este mult mai "responsive", a disparut senzatia de turbo-lag de-o aveam. De-abia ciupesc pedala si raspunsul este instantaneu.
    Acum vine intrebarea: care este reglajul stock al cablului, cate ture (la rozeta)? Mai este si-un semn, probabil de orientare, pe rozeta de plastic.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

  • #2
    Tot cu asta te joci?
    Daca aveai cutie automata, si Mohamed invartea aiurea de rozeta, era de rau. Senzorul de pe clapeta trebuie corelat cu pozitia cablului de accelaratie, daca nu-ti intra in Limp cand accelerezi, e ok. Potriveste-l cum vrei tu ca nu e nicio problema, nu ai ce sa strici. Despre reglajul stock nu stiu, poate stiu alti colegi.
    Stima!

    Sent from my ST18i using Tapatalk

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Spui ca indiferent de gradul de tensionare nu afecteaza cu nimic acceleratia? Eu tocmai asta explic, ca tensionandu-l, simt un raspuns mult mai prompt, evident fara a umbla la ralanti.
      Intrebarea ramane cea initiala: stie cineva care este reglajul stock? Sau cum se face?

      LE: cum da reglajul ala limp? Ce afecteaza de se protejeaza ECU?
      Last edited by cutaresku; 10-02-2012, 07:55 AM.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Am vrut sa spun ca gradul de tensionare, si implicit modul de raspuns al acceleratiei, nu afecteaza cu nimic masinile cu cutie manuala. Ai acolo o plaja de reglaj in care sa te poti juca in voie, afectand DOAR modul in care raspunde masina la calcatul pedalei de acceleratie. Daca tensionezi prea tare cablul, si modifici relantiul, masina va intra in Limp. Legat de reglajul stock, habar-n-am.

        O seara buna!
        Last edited by cutaresku; 10-02-2012, 07:55 AM.

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Bun, daca tensionez cablul astfel incat sa nu influenteze ralantiul, poate intra in LIMP? Ma indoiesc. Si care-ar fi explicatia dintre LIMP si bagat manutza la reglaj cablu? ECU vede oricum tot timpul pozitia senzorului de acceleratie.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            In pedala de acceleratie ai un potentiometru care coreleaza cursa pedalei cu clapeta de accelratie si cu cablul. Daca tensionezi prea tare cablul, potentiometrul ala nu mai citeste pozitia 0 initiala si de acolo Limp-ul pentru ca pedala e la 0 si clapeta in alta parte.

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #7
              Salut.Cauta pe google(pentru toti posesorii de mercedes-uri din 2000 in sus) este un link interesant cum poti reseta acceleratia ca sa devina mai fin.Eu inca nu am incercat dar sper sa mearga si la W 210.

              Comment


              • #8
                Vorbesti de faza cu apasat pedala cu contactul pus?
                Nu cred in procedura aia.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF