W210, 2.2cdi, acceleratie cu cablu.
Azi am observat ca era cam detensionat cablul de acceleratie, in segmentul dintre rozeta de reglaj si senzorul de acceleratie. Mai exact, bucata dezbracata de cablu.
Ultimul care-a umblat pe-acolo fu Mohamed din Giulesti, pe care, apropo, nu-l mai recomand nimanui (n-are cuvant/obraz etc chiar daca era in Ramadan).
Revenind, l-am tensionat / strans (cablul, nu Mohamed) din rozeta de plastic, cred ca mai mergea putin, astfel incat sa nu afecteze ralantiul.
Urmare: acceleratia este mult mai "responsive", a disparut senzatia de turbo-lag de-o aveam. De-abia ciupesc pedala si raspunsul este instantaneu.
Acum vine intrebarea: care este reglajul stock al cablului, cate ture (la rozeta)? Mai este si-un semn, probabil de orientare, pe rozeta de plastic.
Azi am observat ca era cam detensionat cablul de acceleratie, in segmentul dintre rozeta de reglaj si senzorul de acceleratie. Mai exact, bucata dezbracata de cablu.
Ultimul care-a umblat pe-acolo fu Mohamed din Giulesti, pe care, apropo, nu-l mai recomand nimanui (n-are cuvant/obraz etc chiar daca era in Ramadan).
Revenind, l-am tensionat / strans (cablul, nu Mohamed) din rozeta de plastic, cred ca mai mergea putin, astfel incat sa nu afecteze ralantiul.
Urmare: acceleratia este mult mai "responsive", a disparut senzatia de turbo-lag de-o aveam. De-abia ciupesc pedala si raspunsul este instantaneu.
Acum vine intrebarea: care este reglajul stock al cablului, cate ture (la rozeta)? Mai este si-un semn, probabil de orientare, pe rozeta de plastic.
Comment