Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noul E Class W212 facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    E class coupe 2013
    Attached Files

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #62
      E200 CDI gets a 2.1-liter, 4-cylinder turbodiesel with 134 hp (100 kW)
      E220 CDI with 168 hp (125 kW)
      E250 CDI has the same engine but with 201 hp (150 kW)
      E350 with its V6 3.5-liter engine producing 302 hp (225 kW)
      E500 with a 4.6-liter, bi-turbo V8 engine generating 402 hp (300 kW).
      Attached Files

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #63
        New E class :http://www.youtube.com/watch?v=F5RHEO5Olko & http://www.youtube.com/watch?v=kw5uIANnZlI
        Last edited by b97dmt; 01-07-2013, 13:20 PM.

        Comment


        • #64
          E 63 amg 2014
          Attached Files

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #65
            Informatii noi despre E 63 AMG facelift :

            Price overview for Germany (incl. 19% VAT):

            Saloons:

            E 63 AMG: € 103,054
            E 63 AMG 4MATIC: € 106,981
            E 63 AMG S 4MATIC: € 118,405


            Estate:

            E 63 AMG 4MATIC: € 109,599
            E 63 AMG S 4MATIC: € 121,023

            Acceleration to 100 km/h from a standing start in 3.6 seconds provides the
            E 63 AMG S 4MATIC with a comfortable lead over the entire competition;
            the top speed stands at 250 km/h (electronically limited). In addition to the increase in output, this is also attributable in no small part to the performance-oriented AMG 4MATIC all-wheel drive with a power distribution ratio of 33 to 67 percent (front/rear axle). Perfect traction during acceleration effectively avoids slip-induced losses.

            On the new S-Model the AMG 5.5-litre V8 biturbo engine generates a maximum output of 430 kW (585 hp) and maximum torque of 800 Newton metres – representing an increase of 20 kW (28 hp) over the AMG Performance package which was previously available as an option. This enhanced performance and power results from adaptation of the engine application, an increase in peak pressure and a rise in the charge pressure from 0.9 to 1.0 bar. At 410 kW (557 hp) and 720 Newton metres, the basic model also boasts an increase of 24 kW (32 hp) and 20 Newton metres over its predecessor.

            AMG 5.5-litre V8 biturbo engine remains the most efficient series production V8 engine around – with substantially more cubic capacity than its direct competitors.

            The E 63 AMG rated at 410 kW (557 hp) with rear-wheel drive runs on 9.8 litres of fuel per 100 kilometres in accordance with NEDC
            (230 grams of CO2). The variant with performance-oriented 4MATIC all-wheel drive and the S-Model rated at 430 kW (585 hp) with all-wheel drive display only marginally higher fuel consumption, at 10.3 to 10.5 litres per 100 km (242 grams to 246 grams of CO2). On top of this, following the implementation of internal engine measures all E 63 AMGs meet the requirements of the stringent Euro 6 emissions standard which will not enter into force until 2015.

            Maximum individuality and customised dynamics – these are the special strengths of the AMG SPEEDSHIFT MCT 7-speed sports transmission. The four modes – "C" (Controlled Efficiency), "S" (Sport), "S+" (Sport plus) and "M" (Manual) - offer the driver a personal set-up. In "C" mode, the ECO start/stop function is active and switches off the eight-cylinder engine when the vehicle is at a standstill. In addition, the transmission characteristics are tangibly soft, with smooth and early gear changes. Second gear is generally used as the starting gear in this mode.


            The engine and transmission are far more agile in "S", "S+" and "M" mode; in addition, the ECO start/stop function is deactivated. Partial suppression of the cylinders proves perfect for an emphatic driving style: briefly and precisely interrupting ignition and injection under full load leads to even faster gearshifts with a more emotional sound than before. An automatic double-declutching function for downshifting and the RACE START function are
            also included as standard with the AMG SPEEDSHIFT MCT 7-speed sports transmission.

            The 3-stage ESP® has been tailored specifically to the permanent all-wheel drive system. In "SPORT Handling" mode, ESP® Curve Dynamic Assist performs selective braking intervention on individual wheels in the interests of high agility, thereby avoiding understeering when turning and cornering. In bends, specific brief braking of the inner rear wheel results in defined cornering of the vehicle.

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #66
              Mie imi placea si modelul fara facelift inclusiv la spate. Interiorul intr-adevar arata foarte dur, si un pic plastifiat, si mai are 2 mari hibe in opinia mea si anume, forma patratoasa,colturoasa si faptul ca ecranul navigatiei este mic. La facelift au imbunatatit un pic interiorul inclusiv au crescut un pic ecranul navi in dimensiuni si a debutat Siri. La exterior imi place foarte mult faceliftul, mie imi plac facelifturile majore, reimprospateaza foarte mult masina, ii confera un aspect mai tineresc si cred ca antreneaza ochii pt viitorul model. Oricum E class este un model deosebit. PS: La exterior W212(chiar si fara facelift) este cel mai frumos E class din toate timpurile iar la interior preferatul meu ramane W211(preferabil cu facelift) pt habitaclul foarte aerisit,senzatia de spatiu si confort, plansa de bord rotunjita si folosirea celor mai calitative materiale piele si lemn.
              Only an S can beat an S.

              Comment


              • #67
                Gusturile nu se discuta dar cea mai elocventa dovada cat a prins el la public este numarul de masini vandute... adica destul de slab. Este foarte importanta si concurenta de la lansarea lui: fostul seria 5 si fostul A6. Cu facelift-ul se pare ca au mai remediat din "inconveniente". Asa imi place si mie mai mult. Fiecare cu gusturile si parerea lui dar cel mai mult conteaza, inca o data precizez, vanzarile!

                Comment


                • #68
                  Uite vanzari la w212 "slabe"
                  Attached Files

                  Comment


                  • #69
                    Aia este o cifra anuntata de ei! Daca ar fi fost spusa de catre oficiul concurentei, ar fi avut mai multa credibilitate in fata mea. Dar cel mai simplu putem observa noi pe strazi. Am fost foarte atent la acest detaliu. Sunt mai multe A6 si seria 5 noi decat clasa E. Ele fiind lansate mult mai recent.

                    Comment


                    • #70
                      Unde , in Ro?
                      Sunt de acord ca sunt mai multe A6 si BMW seria5 , noile modele , tocmai de aceea am optat pt ceva mai exclusivist.
                      In nici un caz, w212 , nu a fost un model slab ca vanzari , de prin 2010 chiar au crescut vanzarile la marcile premium , in toate clasamentele MB e in crestere.
                      BMW a avut in 2012 cea mai mare crestere din istoria marcii.
                      Ce se observa la noi pe piata din Ro este altceva , eu chiar ma bucur ca compatriotii nostri(aia mai latino de faceau MB de ras) au ales Audi si BMW.
                      Noul facelift arata extraordinar , e drept ca ecranul interior nu s-a marit, forma a ramas aceeasi , am impresia ca MB nici nu vrea sa se compare cu concurenta , din simplu motiv ca este altceva.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by b97dmt View Post
                        In nici un caz, w212 , nu a fost un model slab ca vanzari , .
                        Tocmai ce m-am intors de la o intalnire cu consultantii de vanzari din Romania,cu seful Mercedes din Ro si cu seful Mercedes din Europa de est si Africa.

                        Ne-a fost prezentata situatia tuturor modelelor.

                        E class W212 a fost un ESEC colosal ptr Mercedes.

                        sigpic

                        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                        Comment


                        • #72
                          Coupe-ul mi se pare foarte frumos, dar asta 2013 e... cremenal.

                          Comment


                          • #73
                            A fost unul dintre cel mai costisitor facelift din istoria Mercedes.Sincer trebuia facut ceva.

                            Este o diferenta enorma intre A6/seria5 si W212.La numarul de unitati vandute.

                            sigpic

                            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                            Comment


                            • #74
                              Eu tot insist ca nu a fost un esec :
                              Fabrica Mercedes-Benz din Sindelfingen a produs exemplarul cu numărul 500.000 al noii generaţii E-Klasse. De-a lungul timpului, Mercedes a produs zece milioane de unităţi E-Klasse.

                              Iar faceliftul mi se pare superb

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by b97dmt View Post
                                Eu tot insist ca nu a fost un esec :
                                Fabrica Mercedes-Benz din Sindelfingen a produs exemplarul cu numărul 500.000 al noii generaţii E-Klasse. De-a lungul timpului, Mercedes a produs zece milioane de unităţi E-Klasse.

                                Iar faceliftul mi se pare superb
                                Insisti ca nu a fost un esec pentru ca ai tu un astfel de model ) Dar cifrele spun altceva.

                                Si restul lumii spune la fel : " faceliftul mi se pare superb".E foarte mare diferenta intre modelul tau si facelift.

                                O seara faina.

                                sigpic

                                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF