Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

keyless go W210l

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hai sa ne intelegem.Sper ca ai manualul de instalare care trebuie.Renunta la legarea directa a electromotorului cu alarma(fie ea si prin releu).Cablurile de iesire din contact catre unitati se va conecta la mufa CN1 a alarmei.Prin intermediul acesteia masina va primi comenzile de contact/accesorii etc.Daca nu dispui de modul de bypass pt cheie,trebuie sa lasi cheia in contact.Ca sfat.Tu oricum pui buton start/stop.Scoate contactul din locasul sau cu tot cu blocator volan.Punei pe baieti sa iti reproduca un suport(cutie) pt el in bord in care sa stea ascuns cu cheia in el.In locul lui vei pune butonul de start.Bafta.

    Comment


    • #17
      Originally posted by gmihai24 View Post
      Hai sa ne intelegem.Sper ca ai manualul de instalare care trebuie.Renunta la legarea directa a electromotorului cu alarma(fie ea si prin releu).Cablurile de iesire din contact catre unitati se va conecta la mufa CN1 a alarmei.Prin intermediul acesteia masina va primi comenzile de contact/accesorii etc.Daca nu dispui de modul de bypass pt cheie,trebuie sa lasi cheia in contact.Ca sfat.Tu oricum pui buton start/stop.Scoate contactul din locasul sau cu tot cu blocator volan.Punei pe baieti sa iti reproduca un suport(cutie) pt el in bord in care sa stea ascuns cu cheia in el.In locul lui vei pune butonul de start.Bafta.
      Mersi de raspuns.
      Exact ca si cum erai prezent.
      Butonul de start/stop vine exact in locasul contactului.
      Blocator de volan este scos de pe coloana de directie.
      Contactul se va ascunde cu cheie in el (pe pozitie de contact) undeva in bord.
      Masina deja primeste toate comenzile mentionate de tine (contact si accesori) din alarma.
      Doar ca masina nu porneste fiind ca nu primeste ECU semnalul ca trebuie sa il primeasca cand se roteste cheia dupa pozitie de contact (cand se da la automat).
      Cablul care transfera semnalul catre elecromotor nu se poate evidentia fiind ca sunt cabluri multiplexate pe care se transmite o multime de comezi pe unu singur.
      Singura mea problema in momentul de fata este restrictie de a porni masina fara a roti cheia mai incolo de pozitie de contact.

      Comment


      • #18
        Cea ce iti spun acum nu stiu daca se poate,dar poti incerca.Cu stardiagul anuleaza comanda de semnal care o da ecu pt blocare si pune doua relee(unul sa taie alimentarea la electromotor si unul sa taie alimentarea la pompa de alimentare din rezervor) care sa lucreze cu alarma ta.Cred ca e mai ieftin dacat sa faca aia vreo tampenie si sa scurtcircuiteze ecu.Si nu in ultimul rand e posibil ca la montarea alarmei sa fi inregistrat ecu erori si sa nu porneasaca masina.Sunt multe de verificat.Ca sfat,cand mai montati genul asta de alarme, e cel mai corect sa aveti la indemana un diag(indiferent de masina si fabricant) pt ca pot aparea erori si diferente de consum in instalatie si ecu intra in protectie ca si cum cineva ar vrea sa 'fure' masina.Spun din experienta ca am patito cu doua masini, cei drept nu erau mercedes,dar apoi m-am lecuit sa mai umblu fara un aparat de diagnosticare specific masini la care faceam modificarile.Nu am montat decat sapte module de diferite modele si fabricanti(toate erau asiatice), si mi-au scos peri albi pana la finalizare si functionare.Bafta si sa auzim de bine.Am uitat sa mentionez, alarma are un jumper care daca e scos e pt cutii automate iar daca e pus e pt cutii manuale.
        Last edited by gmihai24; 07-15-2012, 11:21 AM.

        Comment


        • #19
          Originally posted by sloumacom View Post
          Eu imi am dorit un ochis facelift AMG si nu imi permit un E55 deci imi am ales un E320 cdi cu un kit AMG si restul ii am facut eu cu pasiune, bani si multa munca! dar daca te derangeaza AMG-ul acolo, uite te ca il sterg imediat.
          Eu imi montez o alarma nu sa am feresc sa imi o fura. Stau la casa cu garaj, si toata locuita este dotata cu sistem de alarma si monitorizare video.
          Asta e masina cu ce umblu zilnic, si mai am 2 de hobby (S124 E320 alb din 95 full si un W113 alb restaurat complet 280SL din 68). Si nici o masina de pe planeta terra nu o pot compara cu o roata de masinile mele!
          Eu ma necajesc iarna cand ma pun diminiata in masina si pana se incalzeste eu deja am ajus la destinatie (mentionez ca am un sistem de incalzirea auxliara dar nu e suficient) si m-am gandit ca ar fi de folos un sistem de pornirea la distanta!
          Un webasto este foarte scump (1500 euro).
          Alarma respectiva este la 15 mil cu tot cu montajul, in plus mai am si sistemul de keyless entry+buton start/stop.
          Eu nu imi am batut joc de nimeni sau de masina altora nici o data, deci va rog fara cuvinte care nu sunt la locul lor!
          O masina, la mine are o alta definitie mai ales daca e mercedes.
          Imi laud masina exact ca si cum imi laud fetita (care imi am dorit o si am primit 2 baieti extremi de destepti).
          Ma scuzati ca scriu mult dar vad ca am facut o mare greseala ca nu m-am prezentat de la bun inceput.
          Salut.Colegul snow vorbeste sa nu adoarma,probabil interiorul tau face cat masina lui inscrisa in Iugoslavia.Asteptam cu mare interes sa ne prezinti si celelalte masini care le ai in dotare.Spor!

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF