Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Trapa W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trapa W210

    Buna toturor,
    Am un E class W210 E320cdi 2001 la care lucru la ea de 3 ani, tot modific, bijuterie mea!
    Mai am sa indeplinesc un vis si dupa aia pot zice ca proiectul este incheiat.
    Vreu sa montez o trapa originala (am gasit tot la dezmembrari: plafon tabla+tapiterie, motorasul, cabluri, trapa, plafoniera)
    Am citit in germania ca s-a reusit
    STIE CINEVA CINE S-AR BAGA LA MONTAJ?

  • #2
    Originally posted by sloumacom View Post
    Buna toturor,
    Am un E class W210 E320cdi 2001 la care lucru la ea de 3 ani, tot modific, bijuterie mea!
    Mai am sa indeplinesc un vis si dupa aia pot zice ca proiectul este incheiat.
    Vreu sa montez o trapa originala (am gasit tot la dezmembrari: plafon tabla+tapiterie, motorasul, cabluri, trapa, plafoniera)
    Am citit in germania ca s-a reusit
    STIE CINEVA CINE S-AR BAGA LA MONTAJ?
    Nu prea cred ca o sa iti gasesti... E destul de complicat montajul, sa nu vb doar masuratorile exacte care trebuie sa fie, ci si ca mai usor ar fi sa iti faci o trapa custom la cineva care se ocupa cu asa ceva decat sa taie dupa masuratorile exaacte pe care trebuie le faca cine se ocupa cu asa ceva... Bafta totusi! Sper sa iti gasesti, dar slabe sanse...

    Comment


    • #3
      mersi de raspuns, dar vad ca nu ne am inteles, deci eu vreu sa imi se schimba plafonul total adica un tinichigiu bun, chiar nu pot sa acord incredere sa imi se taie al meu! tot ce inseamna trapa l am gasit la dezmembrari la un coleg de pe acest forum include plafon taiat din stalpuri care se curata ulterior,trapa,tapiterie plafon,plafoniera si cabluri care am un electrician de milioane care s-ar baga daca e nevoie! tot slabe sanse?
      singuri care pun trapa sunt baieti de la webasto care imi au cerut 1100 euro care este foarte mult! eu asa m-ar costa 400-450 asa da merge
      Last edited by sloumacom; 05-11-2012, 23:40 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by sloumacom View Post
        mersi de raspuns, dar vad ca nu ne am inteles, deci eu vreu sa imi se schimba plafonul total adica un tinichigiu bun, chiar nu pot sa acord incredere sa imi se taie al meu! tot ce inseamna trapa l am gasit la dezmembrari la un coleg de pe acest forum include plafon taiat din stalpuri care se curata ulterior,trapa,tapiterie plafon,plafoniera si cabluri care am un electrician de milioane care s-ar baga daca e nevoie! tot slabe sanse?
        singuri care pun trapa sunt baieti de la webasto care imi au cerut 1100 euro care este foarte mult! eu asa m-ar costa 400-450 asa da merge
        Intrebare de baraj.... Ti se merita sa investesti atatia bani intr-o masina de 10 ani?? Adik chiar daca e bijuteria ta, nu crezi ca mai bine pune-ai banii aia si sa iei un w211 frumos? Sau altceva??
        On topic....asa se mai poaate....dar mare grije sa fie perfect, pentru ca acolo chiar o sa se observe urat orice care nu e in regula la plafon...ai sanse 70-30 sa iasa bine 70 pentru bine... Dar pana la urma tot tu decizi daca se merita...Bafta

        Comment


        • #5
          E mai simplu dar in acelasi timp mai complicat, doar un tinichigiu bun e nevoie. Pt a adapta o trapa aftermarket, operatiunea e mai complexa cu slabe sanse sa functioneze ca una originala. Taiatul plafonului, sudatul sinelor culisare, apoi adaptata tapiteria plafon etc etc...

          Asa cum a zis si colegul Slaumacom, se taie un plafon de la dezmembrari in jurul stalpilor, la cea pe care montam se scot ornamentele de pe plafon (cele ce pleaca de pe stalpii A pana se termina plafonul ) ,se scot parbrizul si luneta, se decupeaza tabla exact sub ornamentele respective, se sudeaza plafonul, apoi se pun furtunele de cauciuc pt scurgerea apei din jurul trapei ( altfel tapiteria va mucegaii) , se reface cablajul electric si gata.

          Comment


          • #6
            Originally posted by 300zxtt View Post
            E mai simplu dar in acelasi timp mai complicat, doar un tinichigiu bun e nevoie. Pt a adapta o trapa aftermarket, operatiunea e mai complexa cu slabe sanse sa functioneze ca una originala. Taiatul plafonului, sudatul sinelor culisare, apoi adaptata tapiteria plafon etc etc...

            Asa cum a zis si colegul Slaumacom, se taie un plafon de la dezmembrari in jurul stalpilor, la cea pe care montam se scot ornamentele de pe plafon (cele ce pleaca de pe stalpii A pana se termina plafonul ) ,se scot parbrizul si luneta, se decupeaza tabla exact sub ornamentele respective, se sudeaza plafonul, apoi se pun furtunele de cauciuc pt scurgerea apei din jurul trapei ( altfel tapiteria va mucegaii) , se reface cablajul electric si gata.
            Stiu ca asa e mai usor daca se pune tot plafonul, dar , sanse de eroare sunt, assa ca inca odata, mare atentie...toti suntem oameni, toti gresim, dar pentru el chestia asta trebuie sa iasa perfect daca intradevar vrea sa investeasca atatia bani intr-un 'fier'. Pana la urma urmei e tot un fier si asta o sa ramana. Eu personal nu investeam atatia bani intr-o masina care pe langa ca se devalorizeaza mult, e si predispusa la rugina. Inca odata nu e ca nu se poate, ci daca se merita... Bafta!

            Comment


            • #7
              @300zxtt, deci de asta am intrabat pe aici ca poate stiti vre un tinichigiu bun, care a mai schimbat un plafon la un w210 in urma accidentului sau ma rog
              @SirDeadline, eu te inteleg dar tu nu ma intelegi, avand in vedere ca nu o stii iti acord dreptate, fiecare cu pasiunea lui care trebuie respectata (ba pescuit ba masini ba ba ba), si da imi merita sa investesc in masina mea din bani mei munciti, oricum cand urmeaza sa fie gata o sa deschid un alt topic cu masina

              Comment


              • #8
                Originally posted by sloumacom View Post
                @300zxtt, deci de asta am intrabat pe aici ca poate stiti vre un tinichigiu bun, care a mai schimbat un plafon la un w210 in urma accidentului sau ma rog
                Nu trebuie ca un tinichigiu sa mai fii schimbat vreodata un plafon ci doar sa aibe chef de treaba . Nu are rost sa bati atata drum doar pt un tinichigiu, e imposibil sa nu gasesi vreunul prin zona ta. E exact ca si cum ai taia o aripa spate si motezi alta noua.

                Comment


                • #9
                  un 200euro la tinichigiu, 200 euro la trapa completa, 50 euro vopsitu si 50 euro la geamugiu si electricianu (100 lei fiecare).
                  niste pareri?
                  eu zic ca merita asa

                  Comment


                  • #10
                    Poti sa iesi si mai ieftin...am vorbit cu un tinichigiu si a zis ca se poate fara sa tai tot plafonul.

                    Comment


                    • #11
                      salut

                      Originally posted by ediskan89 View Post
                      Poti sa iesi si mai ieftin...am vorbit cu un tinichigiu si a zis ca se poate fara sa tai tot plafonul.
                      cum adica fara sa tai tot plafonul?
                      eu cu cel care am vorbit imi a zis ca se schimba tabla de plafon total

                      Comment


                      • #12
                        Asa credeam si eu...dar de ce sa tai toata masina cand se poate da gaura unde trebuie si pus sistemul de inchidere/deschidere al trapei,daca ai tot ce iti trebuie de la alta...luat de pe ea si pus pe a ta...eu nu sunt tinichigiul,doar spun ce mi-a zis el,m-a facut si nebun cand i-am zis ca vreau sa tai un plafon de la o masina sa ii pun alt plafon cu trapa.

                        Comment


                        • #13
                          Salut colegu!!!!
                          Sunt tinichigiu de 15 ani, am reparat multe masini si modifica multe. dar modificarea cu trapa nu-ti recomand, lasa plafonul cum este el. Sa-ti explic: trebui taiati toti stalpii si pus plafonul cu trapa, asemenea operatie implica lucrul la structura de rezistenta a masinii, apoi un electrician mai mult elecronist sa-ti modifice instalatia elecrica si eventual in calcularor sa-ti poata vedea trapa. Munca tinichigiului este cam de 2 zile apoi vine vopsitul si in final electrica. Parerea mea este ca sunt multi bani si cei care ti-au spus pretul de 1000 euro au stiut ce trebui facut si au estimat corect. Mai bine cauta o masina cu trapa si fa o recarosate, muti de pe una pe alta tot ce ai si castigi o trapa pusa de fabrica.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by sloumacom View Post
                            @SirDeadline, eu te inteleg dar tu nu ma intelegi, avand in vedere ca nu o stii iti acord dreptate, fiecare cu pasiunea lui care trebuie respectata (ba pescuit ba masini ba ba ba), si da imi merita sa investesc in masina mea din bani mei munciti, oricum cand urmeaza sa fie gata o sa deschid un alt topic cu masina
                            Deci, sa nu iti fie cu suparare, te-am inteles perfect ce inseamna sa fii pasionat, altii cu timbrele, altii cu ceasurile altii cu masinile, dar toata pasiunea asta trebuie sa valoreze ceva la sfarsitul modificarilor ca daca nu e egal cu a da acei bani investiti unor cersetori care sa te si injure dupa ce le-ai facut un bine. Ideea era daca tot dispui de niste bani de investit in pasiuni, macar investeste-i cu cap si nu intr-un fier, pe care ti-l poate lovi cineva in parcare (cum mi s-a intamplat si mie dupa ce am vopsit masina) sau poti tu nimerii cu el intr-un stalp. (Doamne Feri !!) Macar investeste intr-o masina clasica sau ceva care cu trecerea timpului o sa valoreze mai mult nu mai putin decat curentul w210. Macar de investeai intr-un S-class... Din punctul meu de vedere e o greseala, dar hei...pana la urma urmei sunt banii tai, munciti pe sudoarea ta, sau a altcuiva... Bafta!

                            Comment


                            • #15
                              Eu in topicul asta am cerut o parerea (care din punctul tau de vedere mi-ai dat-o). Mie imi place masina asta, si da, ai dreptate, se poate intampla orice din care ai zis, pai si omu poate sa pice mort intr-o fractiune de secunda!!!!
                              S-class (care este tot un fier) nu ii trebuie investitie si e prea mare pt mine! Eu am facut la masina mea tot ce se poate pana momentul de fata include frigiderul in spate la cotiera spate (am schimbat rezervorul ca nu am optiunea de sac de ski) si interiorul complet de E55amg alb/negru care a completat kit-ul amg de fabrica etc (masina nu e in aceasta conditie ca si cum in pozele), si nu tin neaparat la trapa.
                              Doar intrebam, ca dupa mine doar asta imi lipseste. Masina valoreaza cu siguranta, dar nu in targ, ar valorifica-o un pasionat ca si mine sau cine stie (am sa deschid un alt topic cu poze).
                              Eu am cerut un sfat legat de treaba asta! Nu e nici o suparare.
                              Last edited by cutaresku; 05-14-2012, 17:41 PM. Reason: l-am mai bibilit putin...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF