Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tuning motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ok, credeam ca te referi la STAR DIAG.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #17
      StarBite Flash? Eu n-am auzit de asa ceva. Asta nu inseamna ca nu exista. Un link se poate?

      Comment


      • #18
        Nu stiu doar tipul care i-a facut resoftare la mecanicul meu il avea era instalat pe un fel de laptop, ceva asemanator cu poza atasata.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Originally posted by cutaresku View Post
          Un tuner decent/cunoscut nu-ti va lua sub 400 de euro, restul, plimbatori de mailuri si laptopuri, cer si 150-200 iepuroi...
          Foarte bine punctat.
          W124 260E 4Matic automat '88 - fosta (2002-2011)
          W211 E280 cdi automat '06

          Comment


          • #20
            Papi, in poza aia eu vad un CMD flash: http://www.ebay.de/itm/CMD-Flash-OBD...-/271124671014

            Comment


            • #21
              Am specificat ca era ceva asemanator mam referit ca operatie de lucru, nu stiu exact cum functioneaza din cate am inteles iti sterge ecu si iti baga alt soft cu alti timpi de injectie, alti parametri la turbina si inca ceva dar nu mai stiu, eu eram la mecanic pentru schimbul de ulei si cineva ii facea rescrierea la masina lui pe un e320 din 2008 de la 225 de cai i la dus pana la 250 atata stiu.

              Comment


              • #22
                La un E- klasse din 2004 nu trebue demontat calculatorul deoarece se poate resofta prin conectorul OBD. Nu trebuie schimbate nci injectoarele si nici umblat la tija turbinei ( se regleaza din soft)....

                Si in mod cert nici la cel din 2008.
                Last edited by cutaresku; 03-31-2013, 08:46 AM.

                Comment


                • #23
                  Dar cele cu delphi 3.10 merg acum prin obd?

                  Comment


                  • #24
                    Salut.
                    Eu folosesc Kess v2 si merge

                    Comment


                    • #25
                      Salut si multumesc de raspunsuri.

                      Comment


                      • #26
                        Cu placere

                        Comment


                        • #27
                          Ma bag si eu... Chiar nu inteleg de ce este asa de complicat de resoftat un mercedes cdi.?! Si de ce anume dupa o resoftare este posibil ca motorul sa cedeze?! Adica motorul este cumva din plastic?! Adica alte marci care folosesc tehnologie common rail si turbo cu geometrie var. si cu debitmetre si cu x si y ... din aceeasi ani pot trece lin si usor peste o resoftare ,si duc multi km cu si fara forja dar mertsanul nu poate?!! NU am auzit la alte marci ca daca vrei resoftare trebuie sa schimbi injectoarele!! Luminati-ma si pe mine. Oi fi doar eu prost.

                          Si traim in 2013....acum baietii calculatoristi(recomandati bine-inteles) te intreaba daca vrei mai "la consum" sau "mai agresiv" .
                          Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                          Comment


                          • #28
                            Da, e complicat sa resoftezi ECU, iti trebuie cunostinte solide privind ce se intampla sub o capota si intr-un ECU. Mai trebuie sa stii ce e ala soft, unde sa-l gadili, cat si cum. Si, sigur, cu ce scule si programe. Plimbatorii de laptopuri ("calculatoristii" tai) nu sunt tuneri, ci doar fac copy-paste unui fisier care, cred ei, e acelasi la tipul X de motor.
                            Un tuner serios nu lucreaza fara dyno.
                            Injectoarele se schimba de la stage 2 in sus, ca si turbina, IC (vorbim de diesel) si alte componente mecanice.
                            Toleranta pieselor motorului este calculata si adaptata la fortele dezvoltate stock. Pentru stage 1 poti forta aceste limite.
                            Nu ti-am spus decat chestii generice (nu-s vreun pui de tuner si nici n-am habar cum se tuneaza o mapa), pe care le poti descoperi singurel - daca te pasioneaza - gugalind si rumegand zeci de forumuri ultra-specializate.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #29
                              Total de acord cu tine. Am un prieten "calculatorist" care face resoftari in mers. Consuma jumatate de rezervor pana ajunge la rezultatul dorit. Mai umbla aici, ba acolo. Deci,ma gandesc ca face soft personalizat pt fiecare masina.

                              Da, injectoare si alte componente mecanice (diesel/benzina) se schimba cand utilizatorul doreste sa creasca mult puterea motorului.
                              Pana la urma si tunerii seriosi cu dyno tot cu laptopul sub brat umbla.



                              Problema mea era alta : de ce se considera motoarele de mercedes sensibile la resoftari? Nu este Mercedes supranumit Mergedes, The best or nothing etc?

                              Noroc.
                              Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                              Comment


                              • #30
                                Am si eu o intrebare am un w210,motor schimbat ii din 2003 motoru 220 cdi 6 viteze are 116 cai si as vrea sa ii maresc cai si am un turbo de 320 cdi si injectoare,se potriveste sa pun pe motor se intampla ceva si sa ii fac si softu macar sa o duc pana la 150-160 cai.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF