Am o mare nedumerire:
inainte sa vina frigul cam cand erau 2 -7 grade cand porneam motorul plecam si ventilatia era 2 liniute in habitaclu intra aer rece. Au fost cateva zile cu temperaturi sub -2 grade si la fel cand plecam simteam aer caldut cat sa nu degeri in masina . Dupa cele 2 zile cu temp de -2 grade au veni din nou cateva zile cu peste 2 grade si din nou simteam imediat dupa plecare aer rece de imi inghetau mai mult mainile.
Precizez ca temperatura motorului era ca afara din moment ce masina a stat nepornita cel putin 4 ore pana sa plec in ambele situatii : si la -2 si peste 2 grade.
Oare exista vreo rezistenta care este functionala la clasa E care functioneaza unde la sub zero grade?
Chiar intr-o iarna sotia imi spunea la -15 grade: bai da ce tare e mertu ca se incalzeste imediat , ea avand audi a4?
A mai observat cineva ce am observat eu? Sau asa este clasa E?
Sau sunt nebun?
Bineinteles ca maine dimineata vor fi -10 grade si asta voi face sa verific cele constatate!
inainte sa vina frigul cam cand erau 2 -7 grade cand porneam motorul plecam si ventilatia era 2 liniute in habitaclu intra aer rece. Au fost cateva zile cu temperaturi sub -2 grade si la fel cand plecam simteam aer caldut cat sa nu degeri in masina . Dupa cele 2 zile cu temp de -2 grade au veni din nou cateva zile cu peste 2 grade si din nou simteam imediat dupa plecare aer rece de imi inghetau mai mult mainile.
Precizez ca temperatura motorului era ca afara din moment ce masina a stat nepornita cel putin 4 ore pana sa plec in ambele situatii : si la -2 si peste 2 grade.
Oare exista vreo rezistenta care este functionala la clasa E care functioneaza unde la sub zero grade?
Chiar intr-o iarna sotia imi spunea la -15 grade: bai da ce tare e mertu ca se incalzeste imediat , ea avand audi a4?
A mai observat cineva ce am observat eu? Sau asa este clasa E?
Sau sunt nebun?
Bineinteles ca maine dimineata vor fi -10 grade si asta voi face sa verific cele constatate!
Comment