Salutare forumisti.
Am tot cautat zilele astea pe la diferite magazine ulei pentru cutia de viteze, unii imi ziceau de nu stiu ce ulei normal, altii ca nu au, altii ca nu le apare in soft.
Pana la urma ce ulei se pune la cutia de viteze? De intrat, stiu ca intra 8 litri.
Cand schimb uleiul la cutie ce mai trebuie sa cumpar? Garnituri, filtre, chestii etc?
Motivul pentru care vreau sa-l schimb este ca nu stiu cand a fost schimbat ultima oara (din informatiile mele de la vechiul proprietar nu a fost schimbat niciodata, doar completat acum 50.000km) si cutia imi smuceste cand cupleaza treapta a2a la putine ture(de obicei cand scade din a 3a, iar la deal mi se pare ca nu prea trage, se tureaza in 3000,4000,4500 cand "ii dai talpa" dar viteza creste ca si cum ai accelera normal, daca vreau sa depasesc un matiz in panta nu am nici o sansa, dar pe drum drept e ok) (PS: fostul proprietar a mers doar pe "W", winter, ca se gandea el ca "S" de la "speed" si nu de la standard iar el nu mergea niciodata cu viteza). Se merita macar sa incerc cu uleiul, ca nu dispun de foarte multi bani.
Va multumesc anticipat
PS: cutie automata in 5 trepte
In alta ordine de idei, uleiul la motor l-am schimbat acum 1200km, cu filtre de aer, motorina, ulei si filtru habitacluu
Am tot cautat zilele astea pe la diferite magazine ulei pentru cutia de viteze, unii imi ziceau de nu stiu ce ulei normal, altii ca nu au, altii ca nu le apare in soft.
Pana la urma ce ulei se pune la cutia de viteze? De intrat, stiu ca intra 8 litri.
Cand schimb uleiul la cutie ce mai trebuie sa cumpar? Garnituri, filtre, chestii etc?
Motivul pentru care vreau sa-l schimb este ca nu stiu cand a fost schimbat ultima oara (din informatiile mele de la vechiul proprietar nu a fost schimbat niciodata, doar completat acum 50.000km) si cutia imi smuceste cand cupleaza treapta a2a la putine ture(de obicei cand scade din a 3a, iar la deal mi se pare ca nu prea trage, se tureaza in 3000,4000,4500 cand "ii dai talpa" dar viteza creste ca si cum ai accelera normal, daca vreau sa depasesc un matiz in panta nu am nici o sansa, dar pe drum drept e ok) (PS: fostul proprietar a mers doar pe "W", winter, ca se gandea el ca "S" de la "speed" si nu de la standard iar el nu mergea niciodata cu viteza). Se merita macar sa incerc cu uleiul, ca nu dispun de foarte multi bani.
Va multumesc anticipat
PS: cutie automata in 5 trepte
In alta ordine de idei, uleiul la motor l-am schimbat acum 1200km, cu filtre de aer, motorina, ulei si filtru habitacluu
Comment