Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Chip tuning

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by SirDeadline View Post
    Perfect deacord, powerbox nu e tot una cu resoftarea, iar resoftarea e o solutie mai buna decat powerbox deoarece modifica toate valorile nu doar injectia... Cu bunavointa colegului @Gabi_d, am intrat in posesia a unui soft original de E220cdi 105kw/143cp si a unui alt soft (tuning) care e si in prezent pe masina dumnealui, si de care zice omu' ca e foarte multumit. Luni, sper sa reusesc sa ma duc sa le incerc pe amandoua dupa care sa fac o alegere ce imi doresc sa ramana. Pe aceasta cale tin sa ii multumesc lui domnu Gabi pentru ajutor...mare om...mare caracter (chiar daca nu il cunosc, a sarit in ajutor) . Revin cu impresii, iar daca o sa ma declar multumit de acest soft tuning pe care domnul Gabi mi l-a trimis, eventual cu acordul dumnealui, sper sa reusesc sa vi-l dau la cine mai e interesat. Multumesc pentru sfaturi, ajutor, commenturi. Bafta!
    Salut,
    am citit topicul asta integral si am vazut ca urma sa-ti rescrii pe E200 cu 116CP soft de 143CP. Ai reusit in final? A mers totul ok? unde, cum ai procedat? Am si eu un W210 tot ca al tau si m-ar interesa.
    Merci.
    W210 - E200, year2000.

    Comment


    • #17
      Salut!

      Am un W210 din 04.1999 e un 220 CDI de 125 de cai. As vrea sa ai schimb ECU si sa ai pun unul de la un 220 CDI facelift , model dupa 07.1999,care are 143 de cai, sant curios daca se poate face asta si daca cineva a incercat asta.
      Am vazut ca se gaseste pe net ECU la preturi destul de convenabile.
      Catalin

      Comment


      • #18
        Salut.
        Fiecare ECU e personalizat pentru fiecare masina in parte .Cel mai simplu e sa modifici softul din ECU tau, pentru cresterea de putere.
        Doar daca ai ECU ars poti cumpara unul SH sau nou, dar si acesta trebuie rescris pentru pentru o functionare corecta a motorului.
        P.S. Eu am un c220 cdi din 2006 resoftat pentru crestere de putere de 3 ani si sunt foarte multumit. Trebuie ales cu mare grija tuner-ul care iti va modifica softul.
        Bafta.

        Comment


        • #19
          ECU trebuie imperecheat cu imobilizatorul si contactul... Nu merge plug and play.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #20
            Va multumesc foarte mult pentru informatii, acum am inteles de ce aproape nimeni nu cumpara asa ceva de pe net.

            Comment


            • #21
              Sincer nu stiu ce ai inteles.Hai sa iti spun si eu cate ceva avand in vedere ca eu montez Power Boxuri.
              1. Powerbox-uri sunt multe si diverse.China sau Germany.Eu montez germany.Acestea sunt de 2 modele.Cel mai ieftin are rezistente si tranzistori care pacalesc Ecu.Il pacalesc la modul "brutal" si il fac sa dea comanda pentru o cantitate mai mare de motorina injectata.Injectoarele nu sunt afectate.Si nici pompa de inalta.Fratilol mai ales la common rail presiunea in rampa comuna e aceeasi.Nici decum nu lucreaza pompa mai mult sau mai tare.Cantitatea de motorina injectata e mai mare datorita injectoarelor care stau mai mult deschise.Consumul scade putin datorita faptului ca motorul nu mai simte atat de mult caroseria.Cu powerbox poti castiga pana la 30 de cai.Dar crede-ma se simt.Se simt si din cauza cresterii cuplului.Mai e un Powerbox care e mai scump si e de la Kuberl.Acesta e cu chip si are si soft pe el.Asta poate fi reglat pe mai multe pozitii.Mai agresiv sau mai putin agresiv.Mai exista si Pt-box acesta fiind pentru benzina si castigurile sunt mai mici.Undeva intre 12-15 cai.
              2.Chip tunning inseamna resoftarea ECU.La unele ecu se poate face prin mufa OBD.La altele se face pe Banc.Adica se da jos ecu si se resofteaza pe banc de lucru.De obicei cele generatie mai veche.Intradevar la chiptunning castigurile sunt mult mai mari.Motoarele se pot defecta sau apar uzuri mult mai mari pe anumite componente dar in general din cauza celor care nu stiu cu adevarat sa modifice mapele.Chiptunningul se poate duce foarte sus dar atentie ca e nevoie sa mai schimbati si anumite piese la masina.Adica de EX. la un castig de 60 de cai trebuie un kit ambreaj mai bun,planetare mai bune sistem de franare imbunatatit, etc.
              3.Mai exista si Ecotunning.Acesta e strict pentru reducerea consumului.

              Sper sa nu ma fi pierdut prea tare in detalii si ca m-am facut inteles.Ideea e ca poti folosi si powerbox dar ai grija ce alegi.Si chiptunning dar atenti la cine iti modifica mapa si pastreaza si mapa originala pe un cd.

              Comment


              • #22
                Domnule Sulinaservice, dumneata nu ai de unde sa stii ce am inteles si ce nu si faci publicitate la un produs pe care eu il consider de o calitate indoielnica. Da, presiunea pe rail e aceeasi in schimb injectoarele vor avea de suferit in timp. Dumneata nu ai observat ca nu m-a interesat varianta cu power box, nu vroiam decat sa am pe motor 611.961 si 125 cai softul original de 143 de cai ceea ce Mercedes a pus pe aceleasi motoare dupa 07.1999.

                Comment


                • #23
                  Domnule Catalin.Nu era un repros cand am zis ca nu stiu cat am inteles.Daca a sunat aiurea sa ma ierti.Nu incerc sa fac reclama la nimic.Am dat doar exemplu concret.Ca dumneata consideri produsele astea de calitate indoielnica e dreptul dumitale.Eu doar am incercat sa iti expun cat mai concret din propria experienta.Specific ca am experienta si in tunningbox si in chiptunning.Atentie nu ma dau marele specialist.Daca din ce am scris eu mai sus poti sa alegi informatiile care iti sunt folositoare e bine.Daca nu atunci tot bine.
                  Vis-a-vis de tonul un pic agresiv al dumitale sper doar sa mi se fi parut.
                  Inca odata: nu fac reclama doar incercam sa iti explic cat mai concret.Iar cat ai inteles sau nu dumneata tine doar de intelectul dumitale si asta nui problema mea.

                  Comment


                  • #24
                    Domnule Sulinaservice,ma intreb cum ati notat tonul agresiv din ceea ce am spus mai sus? Ma repet, am pus o intrebare referitoare la ECU, intrebare la care domnii Popescu si Cutaresku mi-au dat raspunsuri foarte la obiect si carora le multumesc inca o data pe aceasta cale.
                    In schimb veniti dumneavoastra si ma luati la rost fara nici un motiv si incepeti sa ami explicati ca un power box baga mai multa motorina in motor de unde si cresterea de putere si a cuplului cu pana la 30%, apoi veniti si ami spuneti ca consumul scade.Ami explicati si mie cum scade consumul daca se baga mai multa motorina in cilindri? Si daca ati vorbit de intelectul meu, off topic, daca am ajuns ca cetatean italian sa lucrez in Norvegia ca electrician pentru Statoil ( nu va spun cat castig ca sa nu va stric ziua ) va las sa trageti singur concluziile cu privire la intelectul meu.
                    O zi buna.

                    Comment


                    • #25
                      Ceea ce genereaza consum de energie (deci de combustibil) este invingerea inertiei. Un randament mai bun al motorului duce la un consum specific mai mic.
                      Deci un cuplu mai mare poate sa scada consumul.

                      Originally posted by catalin View Post
                      off topic, daca am ajuns ca cetatean italian sa lucrez in Norvegia ca electrician pentru Statoil ( nu va spun cat castig ca sa nu va stric ziua ) va las sa trageti singur concluziile cu privire la intelectul meu.
                      O zi buna.
                      Am inteles, de asta nu ne spui si ca "my other car is an AMG", sa nu plangem toti pe aici

                      Comment


                      • #26
                        Cealalta masina pe care o am e un CLK 200 Kompressor. Aici masinile costa de 3 ori mai scump decat in Europa din cauza taxelor, as vrea eu un AMG
                        Secretul unui tuning reusit la motor sta in cantitatea de aer suplimentata. Si aici ma refer la o turbina care sa introduca mai mult aer in motor caci nu e suficient sa bagi mai mult carburant.

                        Comment


                        • #27
                          Domnule Catalin,lasand la o parte intelect,castiguri si alte alea.Am inteles aveti bani de va enerveaza.Bravos.
                          Acum on topic.Cauza din care cresterea de putere la un motor turbo e mai spectaculoasa e tocmai asta.Avand aer destul ,livrat de turbina,poti creste cantitatea de carburant injectat.La un motor aspirat e mai greu.Dupa cum a spus si Siegfried un cuplu mai mare inseamna randament mai bun si scaderea consumului.Acum sa nu iti imaginezi ca acest consum va fi mai mic cu 3 litri la suta.Nu.Din cate am vazut scade cu aproximativ 0.5L/100km.La un turbodiesel Turbina baga suficient aer incat sa poti linistit suplimenta cantitatea de motorina injectata.Nu foarte mult dar suficient.Si injectoarele sa stii ca nu sunt afectate mai mult decat in mod normal.Ambreajul in schimb este afectat.Se pare ca si chiptunningul cat si powerboxul ii reduc viata cu aproximativ 8000-10000 de km.

                          Comment


                          • #28
                            Pastrati discutia in limite decente.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #29
                              Am inteles.

                              Comment


                              • #30
                                la cati cai pot urca un e class w212 de 100 kw, disel 2154 cmc doar din soft si la cine . multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF