Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Chip tuning

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chip tuning

    Am citit ceva interesant pe un forum care se ocupa cu discutii despre tuning-ul motorului. Ei afirmau ca printr-un cip tuning, remapare OBD a ECU, motorul se optimizeaza pentru un consum maimic, reprize de acceleratie mai rapide, cuplu mai mare, cai putere mai multi etc. Au dat ceva exemple de masini la care au functionat. A facut cineva de pe acest forum aceasta optimizare a softului? Parca as face si eu ceva cu ECU ca sa nu ma mai taraasc cu ai mei 116 cai...Pareri generale in cazul in care sunt "amatori'' de genu? Ce recomandati? Acest raspunsurile dvs. cu interes !

  • #2
    Salut! Si eu am fost foarte tentat la inceput de chip-tuning avand in vedere ca exemplarul meu produce "doar" 136 de cai la 3800 rpm. Dar pe langa faptul ca pretul unui chip este relativ mare, sunt si riscurile mai mari sa se strice ceva, asa ca incearca sa te bucuri de model asa cum este el, stock. Intr-adevar, performantele modelului tau W210 E 200 CDI din 1999 - 2002 nu mai sunt foarte actuale (12,5 sec 0 -100), insa nu merita riscurile. Mai bine banii respectivi ii investesti in motorina premium si ulei de top. Astfel vei avea cel mai bun motor stock posibil. Eu asa am facut si sunt foarte multumit.

    Comment


    • #3
      Originally posted by E200CDI View Post
      Salut! Si eu am fost foarte tentat la inceput de chip-tuning avand in vedere ca exemplarul meu produce "doar" 136 de cai la 3800 rpm. Dar pe langa faptul ca pretul unui chip este relativ mare, sunt si riscurile mai mari sa se strice ceva, asa ca incearca sa te bucuri de model asa cum este el, stock. Intr-adevar, performantele modelului tau W210 E 200 CDI din 1999 - 2002 nu mai sunt foarte actuale (12,5 sec 0 -100), insa nu merita riscurile. Mai bine banii respectivi ii investesti in motorina premium si ulei de top. Astfel vei avea cel mai bun motor stock posibil. Eu asa am facut si sunt foarte multumit.
      Mda, asa ma gandeam si eu initial, dar... softul care e acum pe masina pune in functiune 70% din puterea pe care ar putea sa scoata motorul si nu este setat astfel incat sa fie maxim economic, la un raport de putere mai mare. De asta intreb, pentru ca sunt foarte multe modele la care chiar a functionat acest chip tuning. Ele consuma mai putin, are rapoarte de acceleratie mai bune, si motorul functioneaza mai bine, nu neaparat se uzeaza. E ceva normal sa se uzeze un motor daca tragi de el, chiar si daca nu ai chip pe masina. Este imposibil sa nu stiti vreun exemplu de motor 'puscat' pentru stilul soferului de condus sau intretinere defectoasa. Daca e facut corect softul, de profesionisti, e cea mai buna varianta pentru o masina. Parerea mea !! Alte pareri?
      Last edited by SirDeadline; 04-22-2011, 19:51 PM.

      Comment


      • #4
        Salut!

        Tu te gandesti sa bagi alt soft pe masina sau sa bagi un chip tuning ca asta http://cgi.ebay.co.uk/MB-E-class-W21...ht_3321wt_1139 nu stiu daca asta e bun si itzi mai rupe motorulmerita incercat cumparam alt motor))))

        Comment


        • #5
          Salutare

          Sa nu confundam chiptuning-ul(resoftare, remapare ECU) cu Powerbox.
          Chiptuning inseamna ca se modifica mai multi parametri in soft, PUTIN din fiecare(avans, momentul avansului, presiune admisie, turbo, injectoare s.a.m.d.), iar Powerbox de regula inseamna un device care modifica MULT alimentarea cu motorina, datorata simplului fapt ca va "minti" ECU, transmitand date eronate(o temperatura de 50 60 de grade, la care injectia e mai mare, cand de fapt temperatura reala de 90 grade).

          In niciun caz nu va pusca motorul, chiar si daca-ti iei un Powerbox... insa in cazul unui Powerbox pot sa-ti puste injectoarele.

          Riscuri in viata sunt in orice, poti sa mori si pe trecerea de pietoni...
          Dar la o firma cu experienta, riscurile dupa chiptuning sunt minime.
          De tunat se pot tuna si E 200 cdi 116 cp, dar si E200 cdi 136 cp(care e Delphi) cu rezultate foarte bune.

          Comment


          • #6
            Originally posted by nistor@QMT View Post
            Sa nu confundam chiptuning-ul(resoftare, remapare ECU) cu Powerbox.
            Chiptuning inseamna ca se modifica mai multi parametri in soft, PUTIN din fiecare(avans, momentul avansului, presiune admisie, turbo, injectoare s.a.m.d.), iar Powerbox de regula inseamna un device care modifica MULT alimentarea cu motorina, datorata simplului fapt ca va "minti" ECU, transmitand date eronate(o temperatura de 50 60 de grade, la care injectia e mai mare, cand de fapt temperatura reala de 90 grade).

            In niciun caz nu va pusca motorul, chiar si daca-ti iei un Powerbox... insa in cazul unui Powerbox pot sa-ti puste injectoarele.

            Riscuri in viata sunt in orice, poti sa mori si pe trecerea de pietoni...
            Dar la o firma cu experienta, riscurile dupa chiptuning sunt minime.
            De tunat se pot tuna si E 200 cdi 116 cp, dar si E200 cdi 136 cp(care e Delphi) cu rezultate foarte bune.
            Mda stiu ca se poate... Eu mi-as dori sa imi pun un soft original de E220 cdi cel de 105 kw/143 cp . Am inteles ca trebuie rescris softul cu seria ECU . Imi poti explica mai exact daca e asa? Daca da, spune-mi da se poate pune softul original, doar cu modificarea aceasta, la mine pe E200 cdi 85/116. E vb despre W210 08/2000 . Multumesc!

            Comment


            • #7
              Eu zic sa incerci...mie cei de la Mercedes mi-au urcat de la 150 la 170 cai pe un w211 din 2006 din cauza unor probleme(nu accelera masina la turatii mici,intarzia 5-6 secunde pana accelera-nu s-a rezolvat) dar s-a simtit diferenta si am mai avut luat un Kleemann Kd box pe un S320 cdi din 2008. Mare diferenta. Parerea mea e sa incerci, dar sa cauti ceva mai cu renume. Nu la service'u lui Gelu de la colt
              16'' C350e
              16" 911 Carrera
              15" S350 Cdi

              Comment


              • #8
                Eu am pe un e 270 ,290.000km un chip tuning (pro-bitz /pret 100£ )de aproape un an si sunt foarte multumit.Demarajul e mult mai bun,consum la fel.Avantajul este ca c.t. il poti deconecta oricind fara nici un cost.In rest,decizia e a ta.

                Comment


                • #9
                  E un avantaj ca poti sa-l scoti, dar obti mai putini cai si cuplu...daca rescri softu o sa ai valori mai mari si mai bune
                  16'' C350e
                  16" 911 Carrera
                  15" S350 Cdi

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Drey63 View Post
                    E un avantaj ca poti sa-l scoti, dar obti mai putini cai si cuplu...daca rescri softu o sa ai valori mai mari si mai bune
                    Perfect deacord, powerbox nu e tot una cu resoftarea, iar resoftarea e o solutie mai buna decat powerbox deoarece modifica toate valorile nu doar injectia... Cu bunavointa colegului @Gabi_d, am intrat in posesia a unui soft original de E220cdi 105kw/143cp si a unui alt soft (tuning) care e si in prezent pe masina dumnealui, si de care zice omu' ca e foarte multumit. Luni, sper sa reusesc sa ma duc sa le incerc pe amandoua dupa care sa fac o alegere ce imi doresc sa ramana. Pe aceasta cale tin sa ii multumesc lui domnu Gabi pentru ajutor...mare om...mare caracter (chiar daca nu il cunosc, a sarit in ajutor) . Revin cu impresii, iar daca o sa ma declar multumit de acest soft tuning pe care domnul Gabi mi l-a trimis, eventual cu acordul dumnealui, sper sa reusesc sa vi-l dau la cine mai e interesat. Multumesc pentru sfaturi, ajutor, commenturi. Bafta!

                    Comment


                    • #11
                      Salut!

                      Am un prieten norvegian cu un w211 2005 e2148 si are 204 cai maximul acestui motor dupa o resoftare am facut o tura cu el e racheta atat pot sa zic drept mirosea a fum si incins cred ca e normal cand ai dai blana in rest masina merge bine acum nu stiu ce viitor are.

                      Comment


                      • #12
                        Eu cred ca o prinde si 2012

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by nistor@QMT View Post
                          Sa nu confundam chiptuning-ul(resoftare, remapare ECU) cu Powerbox.
                          Chiptuning inseamna ca se modifica mai multi parametri in soft, PUTIN din fiecare(avans, momentul avansului, presiune admisie, turbo, injectoare s.a.m.d.), iar Powerbox de regula inseamna un device care modifica MULT alimentarea cu motorina, datorata simplului fapt ca va "minti" ECU, transmitand date eronate(o temperatura de 50 60 de grade, la care injectia e mai mare, cand de fapt temperatura reala de 90 grade).

                          In niciun caz nu va pusca motorul, chiar si daca-ti iei un Powerbox... insa in cazul unui Powerbox pot sa-ti puste injectoarele.

                          Riscuri in viata sunt in orice, poti sa mori si pe trecerea de pietoni...
                          Dar la o firma cu experienta, riscurile dupa chiptuning sunt minime.
                          De tunat se pot tuna si E 200 cdi 116 cp, dar si E200 cdi 136 cp(care e Delphi) cu rezultate foarte bune.
                          Nistor,
                          Daca tot esti in bransa, explica si mie cum minte rezistenta aia din powerbox (cred ca altceva nu e in cutia aia) ECU-ul ca motorina e rece.
                          Secondly, faptul ca injectoarele ar fi afectate, cum se explica? Eu banuiam ca pompa de inalte ar avea de suferit, din moment ce ar trebui sa duca mai mult.
                          Am tot googleit, insa tot nu mi-e clar.
                          Thanks for enlighting me!
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cutaresku View Post
                            Nistor,
                            Daca tot esti in bransa, explica si mie cum minte rezistenta aia din powerbox (cred ca altceva nu e in cutia aia) ECU-ul ca motorina e rece.
                            Secondly, faptul ca injectoarele ar fi afectate, cum se explica? Eu banuiam ca pompa de inalte ar avea de suferit, din moment ce ar trebui sa duca mai mult.
                            Am tot googleit, insa tot nu mi-e clar.
                            Thanks for enlighting me!
                            Un fisier, o fila sau o harta cum se mai spune reprezinta o multitudine de tabele pentru diferiti parametri. Toti sunt codati HEX si cand se modifica sunt vizualizate valorile sub forma unor harti 3D. Datele modificate sunt de regula parametri de injectie si de presiune in turbo.

                            Exista tabele precum:
                            injectie in functie de temperatura si pedala de acceleratie
                            injectie in functie de cantitatea de aer citita de MAF si pedala de acceleratie
                            injectie in functie de presiunea atmosferica si temperatura motorului ... etc.
                            la fel si cu presiunea in turbina.

                            Fiecare ecu contine mai multe tabele de genu care lucreaza cumva in tandem si depind unele de altele. Aceste tabele stau la diferite adrese de memorie in functie de ECU.

                            Un tuner profesionist stie exact cum sa modifice valorile din acele tabele astfel incat sa nu scoata fum, sa nu solicite motorul, sa castige putere.
                            Un powerbox pur si simplu creste toate valorile cu 30% ceea ce nu este prea sanatos si ma indoiesc ca altereaza atatia parametri.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by danpetre View Post
                              Eu am pe un e 270 ,290.000km un chip tuning (pro-bitz /pret 100£ )de aproape un an si sunt foarte multumit.Demarajul e mult mai bun,consum la fel.Avantajul este ca c.t. il poti deconecta oricind fara nici un cost.In rest,decizia e a ta.
                              M-ar interesa si pe mine asa ceva. Am tot un 270 din 2003. poti sa ma ajuti cu niste detalii?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF