Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Scut sub baia de ulei w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scut sub baia de ulei w210

    Buna, as vrea sa va intreb daca stie cineva sub baia de ulei la w210 din 96 pana in 99 model e250 este scut? Sub cutia de viteze are dar intre suportul radiator fata si grinda dintre lOnjeroane este la voi scut? Pe mine ma dispera ca am agatat cu suportul ala de sub radiator in noroi si l am indoit un pic si mi am facut de lucru. Daca aveam scut nu se intampla. Daca e prevazut de fabrica o sa pun daca nu e atunci imi fac eu unu din tabla de dural ca otelu e prea greu. Multumesc.
    +40758148228 whats app active

    Proud owner of Lady Blue W140.

  • #2
    Postează codul VIN, şi o să ne putem da seama dacă maşina a avut sau nu aşa ceva din fabrică. Eu la w210-ele meu (varianta facelift) am scut de plastic din faţă (de la spoiler) până în spate (unde se termină cutia).

    Având în vedere că e cam învechit, m-am interesat de preţuri, şi nu sună foarte bine: partea din faţă (sub scut) - 620lei, partea de sub motor (cea mai mică) - 149lei, partea de sub cutie (826lei). Total 1595 lei.

    Sper ca la tine să fie mai ieftin.
    ...

    Comment


    • #3
      -Marca : mercedes benz
      -Model : E250 diesel
      -Anul fabricatiei : 1996
      -serie sasiu : WDB2100101A190269
      -combustibil : motorina
      -codul motor, cilindree, putere : J010A0CAAA250 , 2497 Cm3 , 83 kw .

      " am scut de plastic din faţă (de la spoiler) până în spate (unde se termină cutia). "

      Eu nu am ... cei drept am luat masina cu spoilerul fata rupt si cel nou care l-am cumparat sta pe dulap in casa asteptand sa ma apuc de vopsit vara asta. Chestia e ca nu vad pe el loc de prindere scut nicaieri. Doar prindere de bara plastic fata .
      Sa vedem ce zice codul

      Pretul la scut este irelevant, pentru ca ori il pun second daca il gasesc intact la dezmembrari ori il confectionez singur din tabla de aluminiu. Este o gresala de constructrie grava daca nu are scut de fabrica pentru ca la o lovitura si intr-un damb de namol suportul radiatorului se indoiae si daca e mai grava putin lovitura daunele pot fi foarte mari si chiar sa ramai pe drum. Radiator spart , furtun de racire de jos smuls sau rupt .

      Acuma inteleg ca e limuzina si nu faci offroad cu ea dar traim in romania....
      Daca nu este scut o sa fac un proiect pt scut ca poate or mai vrea sa-si puna si altii.
      Last edited by white8snow; 04-12-2011, 07:59 AM.
      +40758148228 whats app active

      Proud owner of Lady Blue W140.

      Comment


      • #4
        Originally posted by white8snow View Post
        -Marca : mercedes benz
        -Model : E250 diesel
        -Anul fabricatiei : 1996
        -serie sasiu : WDB2100101A190269
        -combustibil : motorina
        -codul motor, cilindree, putere : J010A0CAAA250 , 2497 Cm3 , 83 kw .

        " am scut de plastic din faţă (de la spoiler) până în spate (unde se termină cutia). "

        Eu nu am ... cei drept am luat masina cu spoilerul fata rupt si cel nou care l-am cumparat sta pe dulap in casa asteptand sa ma apuc de vopsit vara asta. Chestia e ca nu vad pe el loc de prindere scut nicaieri. Doar prindere de bara plastic fata .
        Sa vedem ce zice codul

        Pretul la scut este irelevant, pentru ca ori il pun second daca il gasesc intact la dezmembrari ori il confectionez singur din tabla de aluminiu. Este o gresala de constructrie grava daca nu are scut de fabrica pentru ca la o lovitura si intr-un damb de namol suportul radiatorului se indoiae si daca e mai grava putin lovitura daunele pot fi foarte mari si chiar sa ramai pe drum. Radiator spart , furtun de racire de jos smuls sau rupt .

        Acuma inteleg ca e limuzina si nu faci offroad cu ea dar traim in romania....
        Daca nu este scut o sa fac un proiect pt scut ca poate or mai vrea sa-si puna si altii.

        Gasesti pe net mai ieftin de atata, si sunt si metalice. Poti sa cauti aci:

        Mai sunt si alte exemple pe google.ro dar nu am avut timp sa le caut. Nici eu nu am scut sub motor, si aceasi problema am patit si eu cu suportul de la radiator...Problema e ca nu il mai gasesc acest suport.... Bafta!

        Comment


        • #5
          Din câte văd eu, la tine ar trebui să fie asemănător cu ce am eu, dar codurile diferă:

          • Partea din față (Antinoise capsule): A2105200123 (replaced by: A2105201523 & A2105201923);
          • Partea de sub motor (Antinoise capsule central): A2105201423
          • Partea de sub cutie (Antinoise capsule rear): A2105200523, A2105201623, A2105201723, A2105202023

          Interesant și linkul postat de colegul SirDeadline, s-ar putea să ieși mai ieftin cu un scut de pe-acolo. Și dacă tot ajungi să întrebi de prețuri, postează-le te rog și aici, sunt curios dacă sunt mai mici decât la varianta cu facelift.

          Am pus și poza cu schema de la scut. Codurile sunt de la piesele 5, 11, 20. Aici ai varianta mai mare a pozei, pe forum apare micșorată.
          Attached Files
          ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by SirDeadline View Post
            Gasesti pe net mai ieftin de atata, si sunt si metalice. Poti sa cauti aci:

            Mai sunt si alte exemple pe google.ro dar nu am avut timp sa le caut. Nici eu nu am scut sub motor, si aceasi problema am patit si eu cu suportul de la radiator...Problema e ca nu il mai gasesc acest suport.... Bafta!
            Este suportul la dezmembrari aici in baia mare . Este sudat pe masina dar se poate taia si suda la tine. daca il vrei se poate rezolva sa ajunga la tine.
            Eu am dat jos radiatorul si l-am refacut eu din ciocan si apoi l-am revopsit da e mult de lucru. Am avut norocul ca am atelier unde sa fac asta in service era cam scumpa distractia. Da la tine asa de tare s-a rupt ca nu l mai poti face si iti trebuie altul ?
            Last edited by white8snow; 04-12-2011, 11:33 AM.
            +40758148228 whats app active

            Proud owner of Lady Blue W140.

            Comment


            • #7
              N-ar fi problema cu vibratiile?Ma gandesc ca la benzinar nu,dar la diesel?

              Comment


              • #8
                Originally posted by white8snow View Post
                Este suportul la dezmembrari aici in baia mare . Este sudat pe masina dar se poate taia si suda la tine. daca il vrei se poate rezolva sa ajunga la tine.
                Eu am dat jos radiatorul si l-am refacut eu din ciocan si apoi l-am revopsit da e mult de lucru. Am avut norocul ca am atelier unde sa fac asta in service era cam scumpa distractia. Da la tine asa de tare s-a rupt ca nu l mai poti face si iti trebuie altul ?
                Poi, mna nu s-a rupt, dar s-a contorsionat foarte tare, imi sta stramb toate ce tin de radiator, inclusiv intercoolerul are suportul rupt din cauza aceasta . Nu exista de cumparat un suport intreg? Adica numai sudat exista? Nu se prinde in suruburi? Am gasit ceva suport in USA dar, cred ca e pentru benzinar, plus ca nu stiu cum as putea sa il achizitionez. O sa mai incerc sa mai caut, dar daca nu ii dau nicicum de cap, atunci o sa ajung la situatia ta. Sper doar sa gasesc pe cineva dispus sa il dea jos, sa il dezdoaie si sa il sudeze inapoi. Ramane de vazut... Multumesc pentru sugestii.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by SirDeadline View Post
                  Poi, mna nu s-a rupt, dar s-a contorsionat foarte tare, imi sta stramb toate ce tin de radiator, inclusiv intercoolerul are suportul rupt din cauza aceasta . Nu exista de cumparat un suport intreg? Adica numai sudat exista? Nu se prinde in suruburi? Am gasit ceva suport in USA dar, cred ca e pentru benzinar, plus ca nu stiu cum as putea sa il achizitionez. O sa mai incerc sa mai caut, dar daca nu ii dau nicicum de cap, atunci o sa ajung la situatia ta. Sper doar sa gasesc pe cineva dispus sa il dea jos, sa il dezdoaie si sa il sudeze inapoi. Ramane de vazut... Multumesc pentru sugestii.
                  Suportul este sudat de linjeroane pe interior. Nu e chiar asa contorsionat sa nu se poata face daca radiatorul nu s- a spart. Poti sa tai sub sudura la 2 cm sub lonjeron si sa prinzi cu cate 2 suruburi pe fiecare parte. Asa nu trebuie dat jos radiatorul. Dar ai nevoie de o bormasina si o rampa si 4 suruburi cu saibe si piulite cu antidesfiletare. Nu e sarcina pe el asa ca o prindere cu surub e suficienta. Daca tot dai jos poti face in el si loc pt suruburile de prins scutul . Are deja gauri asa ca altele nu ar fi necesare. Eu o sa prind scutul in suportul acesta de sub radiator si in lonjeronul de sub motor in gaurile care le are deja din fabrica nu vreau sa fac eu nici o gaura apoi va ajunge pana in fata unde se va uni cu bara fata jos. Acolo pt rezistenta adaugata o sa prind o dunga de intarire prinsa cu suruburi , o dublura practic care o voi sprijini pe lonjeron. Mare protectie nu va oferii dar totusi decat deloc ...
                  +40758148228 whats app active

                  Proud owner of Lady Blue W140.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by white8snow
                    Suportul este sudat de linjeroane pe interior. Nu e chiar asa contorsionat sa nu se poata face daca radiatorul nu s- a spart. Poti sa tai sub sudura la 2 cm sub lonjeron si sa prinzi cu cate 2 suruburi pe fiecare parte. Asa nu trebuie dat jos radiatorul. Dar ai nevoie de o bormasina si o rampa si 4 suruburi cu saibe si piulite cu antidesfiletare. Nu e sarcina pe el asa ca o prindere cu surub e suficienta. Daca tot dai jos poti face in el si loc pt suruburile de prins scutul . Are deja gauri asa ca altele nu ar fi necesare. Eu o sa prind scutul in suportul acesta de sub radiator si in lonjeronul de sub motor in gaurile care le are deja din fabrica nu vreau sa fac eu nici o gaura apoi va ajunge pana in fata unde se va uni cu bara fata jos. Acolo pt rezistenta adaugata o sa prind o dunga de intarire prinsa cu suruburi , o dublura practic care o voi sprijini pe lonjeron. Mare protectie nu va oferii dar totusi decat deloc ...
                    Nu s-a spart radiatorul, dar pentru ca e indoit, imi stau toate stramb din cauza radiatorului care nu e la locul lui . E cam lunga procedura...cred ca mai bine las pe cineva care se pricepe. Eu nu am unde sa o pun pe rampa si nici nu prea pricep la chestii de genu. Poate il indrept pe masina cu ciocanu... Multumesc pentru sfaturi!

                    Originally posted by Black xs View Post
                    N-ar fi problema cu vibratiile?Ma gandesc ca la benzinar nu,dar la diesel?
                    Nu inteleg ce vrei sa zici . Sunt vibratii dar nu vad legatura cu ele. Explica te rog.
                    Last edited by Luxian; 04-12-2011, 23:16 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Nu vei reusi sa indrepti pe masina cu ciocanul. Eventual cu o ranga sa l departezi putin de motor sa nu stea strangulat furtunu. Fa o poza sub ea sa vedem unde e furtunul radiator jos in stanga cum privesti din fata si una de sub bara fata , nu e cazu sa ridici masina. Metalul e de excelenta calitate , nu se indoaie usor si daca vei lovi cu ciocanu vei sparge radiatorul sau vei rupe suportu de plastic pe care sta. Trebuie scos radiatoru afara sau taiat si prins alt suport . eu recomand scos radiatoru si indreptat apoi revopsit local. Iti trebuie scule si rampa. Sau mergi la care stie si are atelier. Suportul are profil de aia nu vei putea indrepta acolo . Dupa ce e facut la loc rigidizeaza intre traversa dintre lonjeroane si suport radiator cu dural sau otel daca nu ai dural. Nu da gauri sub nici o forma in traversa lonjeron . E calculata la o anume rezistenta.
                      +40758148228 whats app active

                      Proud owner of Lady Blue W140.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by SirDeadline View Post
                        Nu s-a spart radiatorul, dar pentru ca e indoit, imi stau toate stramb din cauza radiatorului care nu e la locul lui . E cam lunga procedura...cred ca mai bine las pe cineva care se pricepe. Eu nu am unde sa o pun pe rampa si nici nu prea pricep la chestii de genu. Poate il indrept pe masina cu ciocanu... Multumesc pentru sfaturi!



                        Nu inteleg ce vrei sa zici . Sunt vibratii dar nu vad legatura cu ele. Explica te rog.
                        Ma refer la faptul ca daca s-ar monta un scut de tabla nu ar vibra urat din cauza vibratiilor transmise de motorul diesel?

                        Comment


                        • #13
                          Nu ar vibra pt ca sta prins in suruburi. Si alte masini diesel au scut si nu vibreaza. Scutul devine una cu restul caroseriei va vibra in ton cu ea. Nu ai sesiza nici o difetenta decat daca e prost prins si joaca.
                          +40758148228 whats app active

                          Proud owner of Lady Blue W140.

                          Comment


                          • #14
                            Salutare, referitor la scuturi, cred ca acestea nu au neaparat rol de aparare a baii de ulei contra loviturilor; oricum nici un scut de metal nu te fereste de probleme daca treci peste obstacole dure. Personal, dupa ce am cumparat masina(w210/2001) am schimbat cele 3 scuturi: sub bara, baie ulei si cutie viteze; toate sunt turnate din pvc probabil, iar scutul baii are si izolatie, care pe langa protectie are si rol de izotermare. In rest este important cum mergem, sau cat de mult ne iubim masina si deci banii!!!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF